וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לא מוותרים על רן, אבל צריך להכין אלטרנטיבות"

15.11.2012 / 10:05

בחיפה שוחחו שוב עם לרנקה שהבהירה: "תנו לו להתרכז במשחק בראשון". אופציית לוזון נבדקה מול בכיר בהתאחדות

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: יאיר דניאל

"אנחנו עדיין לא מרימים ידיים ולא מוותרים על רן בן שמעון, אבל צריך להיות מוכנים לכל תרחיש ולהכין גם אלטרנטיבות. המטרה היא להכריז על מאמן כבר ביממה הקרובה, כדי שיוכל להכין את הקבוצה למשחק נגד סכנין ביום שני". כך אמר אתמול (רביעי) גורם בכיר בחיפה על סאגת המאמן, שהחלה בפנייה לרן בן שמעון ונמשכה בפגישה שנערכה אתמול בצהריים בינו לבין ראשי המועדון הקפריסאי, בה הוטל וטו על מעברו.

בפגישה, כזכור, בן שמעון לא ביקש לעזוב בעקבות המצב הרגיש שנוצר, ובמועדון הקפריסאי הבהירו שלא יהיו מוכנים לשחררו. בשיחה שהתקיימה הובהר למכבי חיפה כי בן שמעון מתכונן למשחק חשוב מאוד מול אפואל ניקוסיה, שחולקת את המקום הראשון עם אנורתוזיס של רוני לוי. "תנו לו להתרכז במשחק ביום ראשון", היה המסר שנשלח לירוקים. ההערכה היא שחיפה תחתים מאמן עד המשחק מול סכנין, אבל אם זה לא יקרה, היא עשויה למנות את אריק בנאדו לתפקיד מאמן זמני.

רן בן שמעון מאמן א.א.ק לרנקה. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
בקפריסין לא משחררים אותו. בן שמעון/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

כפי שפורסם אתמול, במהלך שיחות פנימיות עלה שמו של מאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוזון. שיחה של גורם שלישי עם בכיר בהתאחדות לכדורגל כבר נעשתה בעניין, אבל בשלב זה לא ברור האם זו תשחררו בחוזה שקושר אותו עד חודש מאי, חודש לפני היורו. יחד עם זאת, בהתאחדות היה מי שאמר ש"אם תתקבל פניה רשמית לגבי לוזון, היא תישקל ברצינות". כזכור, רק לאחרונה אישר אבי לוזון מהלך שמאפשר ליוסי אבוקסיס לאמן את הפועל תל אביב במקביל לעבודתו בנבחרת.

כזכור, שני מועמדים נוספים שחיפה עשויה לברר לגביהם במידה והמשא ומתן עם בן שמעון יעלה על שרטון, הם ריימונדס ז'וטאוטאס, אותו הנשיא יעקב שחר מעריך מאוד, ורוני לוי. האחרון שעושה חיל בקפריסין ומתמודד עם קבוצתו על האליפות, עדיין לא קיבל פניה רשמית ולא ברור האם אנורתוזיס תוותר עליו בשלב כזה של העונה. יש לציין כי לפני מספר ימים נערכה שיחה בין ז'וטאוטאס לשחר בעניינים מקצועיים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מכבי חיפה למען תושבי הדרום

בתוך כך, במועדון לא מתעלמים מהמצב הבטחוני הקשה בדרום הארץ ובצעד של הזדהות עם תושבי קו העימות, החליטו בקבוצה שבמשחק הליגה הקרוב מול בני סכנין, כל תושב הדרום שירצה להגיע, יוכל להיכנס בחינם וקופות מיוחדות ייפתחו לשם כך. הבוקר יצרו ראשי המועדון קשר עם הקולגות מאשדוד והפועל באר שבע והציעו להם כל סיוע אפשרי. "בשעה זו כולנו במכבי חיפה, הנהלה, שחקנים ואוהדים עם תושבי הדרום". כך מסרו במועדון.

יעקב שחר, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יאפשר כניסה חינם לתושבי הדרום. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully