וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא לוזון הצטרף לרשימת המועמדים

14.11.2012 / 23:58

ספק אם ההתאחדות תשחרר את מאמן הצעירה, העניין ייבדק לעומק אם בן שמעון יירד סופית מהפרק. גם לוי וז'וטאוטאס בתמונה

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: יאיר דניאל

מתחזקות ההערכות לפיהן מאמן א.א.ק לרנקה רן בן שמעון לא יגיע למכבי חיפה. במהלך היום (רביעי) קיים נשיא המועדון הקפריסאי קוסטאס מיכאלידיס מספר שיחות עם בכירים בהנהלה ועדכן אותם על הפגישה שקיים עם בן שמעון. בהנהלה תמימי דעים ואין בכוונתם לשחרר את המאמן, אלא אם תגיע הצעה רשמית ממכבי חיפה עם פיצוי כספי גבוה מאוד, למעלה מחצי מיליון יורו. ראוי להדגיש כי גורמים בכירים במועדון טענו בתוקף לוואלה! ספורט כי הירוקים לא הגישו כל הצעה רשמית לגבי בן שמעון.

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יישאר בקפריסין? רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

כזכור, מוקדם יותר הבוקר נפגש בן שמעון עם מיכאלידיס והסביר לו כי ההצעה מהמועדון הגדול בישראל מחמיאה לו, אך הוא מקצוען ויכבד את החוזה. במהלך הפגישה לא ביקש בן שמעון מהנשיא להשתחרר מחוזהו לטובת מכבי חיפה. לפיכך, אם לא יהיו התפתחויות בלתי צפויות, נראה כי המאמן ימשיך בתפקידו ולא ישוב לישראל.

בן שמעון, כמו גם שאר אנשי הצוות שלו איתי מרדכי ורון ציבלין, הגיעו כרגיל לאימון הערב של הקבוצה, המתכוננת למשחק הצמרת מול אפואל ניקוסיה ביום ראשון.בסיום אימון הערב התקיימה פגישה נוספת בין בן שמעון, מיכאלידיס ובכיר נוסף בהנהלת לרנקה במהלכה הובהר למאמן הישראלי כי לא ישוחרר. גורמים בקפריסין מסרו: "הסיפור גמור. בן שמעון נשאר בא.א.ק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
אנורתוזיס תערים קשיים. רוני לוי/רויטרס

בעקבות הכישלון המסתמן בהגעת בן שמעון, הירוקים ימקדו כעת את המאמצים בהבאת רוני לוי או ריימונדאס ז'וטאוטאס. לגבי הראשון, נראה כי אנורתוזיס, שנמצאת במקום השני בטבלה, תערים קשיים על שחרור המאמן המצליח. הבאת הליטאי פשוטה יותר מאחר והוא לא מועסק כעת בשום קבוצה.

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הערב, בשיחה שהתנהלה בין קברניטי המועדון, עלה גם שמו של מאמן הנבחרת האולימפית גיא לוזון. כרגע לא ברור האם לוזון יוכל לעזוב את הנבחרת הצעירה לטובת מכבי חיפה, אך בדיקה ראשונית כבר נעשתה ומקורב לעסקה הבטיח: "אם מחר נגלה שרן בן שמעון לא יגיע באופן סופי, נבדוק גם את האופציה של לוזון".

יש לציין כי הטורניר ייערך רק לאחר סיום העונה הסדירה, בחודש יוני, כשעד אז צפויה הנבחרת לקיים מספר התכנסויות ולפחות משחק ידידות אחד. כזכור, רק לאחרונה קיבל יוסי אבוקסיס אישור לאמן את הפועל תל אביב ובנבחרת ישראל, אם כי במקרה הזה מדובר בעוזר מאמן ולא במאמן ראשי.

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
הצטרף לרשימת המועמדים. גיא לוזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully