וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "אולי עכשיו האנגלים יגידו שאני טוב כמו מסי"

השבדי התלהב אחרי הרביעייה: "אצל האנגלים אם אתה כובש נגדם, אתה טוב". האמרן: "לא יודע אם יהיה שער כמו שלו אי פעם"

ערב עמוס במשחקי ידידות משובחים התקיים אמש (רביעי) ברחבי העולם, אך דומה כאילו את ההצגה גנב שחקן אחד ויחיד: זלאטן איברהימוביץ'. כוכב פריס סן ז'רמן, שנמצא בכושר פשוט מטורף העונה, פירק את נבחרת אנגליה עם רביעייה יוצאת דופן והוליך את שבדיה ל-2:4 ענק על הנבחרת של רוי הודג'סון. שערו הרביעי של החלוץ היה היפה ביותר במשחק, ואולי היפה ביותר השנה: ג'ו הארט הרחיק לא טוב כדור ארוך שנבעט אליו ויצא משערו, וזלאטן ניצל זאת כדי להתעופף למספרת מרהיבה מ-25 מטרים שעשתה דרכה פנימה. לא ייאמן.

שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ' חוגג. Michael Regan, GettyImages
המועמדים לשער השנה כבר פורסמו, וחבל. זלאטן חוגג/GettyImages, Michael Regan

"כשראיתי שהשוער היה מחוץ לשער ניסיתי להבקיע, ולמזלי זה נכנס. זה שילוב של מזל וכישרון", הצטנע זלאטן בסיום, אבל בהמשך גם עקץ: "ככה זה עם האנגלים. אם אתה כובש נגדם, אתה שחקן טוב. אם אתה לא כובש נגדם, אתה שחקן לא טוב. אני זוכר את ליאונל מסי לפני גמר ליגת האלופות ב-2009. אז הוא כבש נגד מנצ'סטר יונייטד ופתאום הוא הפך להיות השחקן הטוב ביותר בעולם. אולי עכשיו הם יגידו משהו כזה גם עליי".

מאמנו בנבחרת, אריק האמרן, דאג לשבח אותו כראוי: "אני לא יודע אם אי פעם תראו עוד שער כזה. זה פשוט מדהים. באמת. לפעמים, כשהוא עושה דברים כאלה במשחקים או באימונים, אתה לא חושב שזה אפשרי. לפעמים אתה חושב שאתה רואה משחק מחשב, כי זה פשוט בלתי אפשרי לעשות דברים כאלה".

שחקני נבחרת שבדיה חוגגים שער של זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
זלאטן הצטנע, החברים שלו לא הצליחו להישאר אדישים. כך הגיבו בשבדיה אחרי השער הרביעי/רויטרס

סטיבן ג'רארד, שחגג את ההופעה ה-100 שלו במדים הלאומיים, לא יכול היה להישאר אדיש אל מול המבצע הנדיר. "אני עדיין חושב שזינאדין זידאן הוא השחקן הגדול ביותר של הדור הזה, אבל ההופעה של זלאטן היתה ברמה עולמית והשער הרביעי שלו היה אחד היפים שראיתי בחיי", התמוגג קפטן ליברפול. "זה היה הלילה שלו. אם מישהו מבקיע ארבעה שערים, ועוד בצורה כזאת... זה אחד המשחקים הכי מדהימים שראיתי".

גם מאמן אנגליה, רוי הודג'סון, נאלץ לפרגן לגיבור הערב שפירק את נבחרתו במו רגליו: "השער הרביעי היה יוצא דופן, זה נהדר לראות דבר כזה, אבל הייתי מעדיף שזה לא יהיה נגדנו. השער השני והשלישי הם אלה שעלו לנו ביוקר. למשך 70 דקות שיחקנו טוב מאוד והגיע לנו להוביל, אבל עשינו טעויות והשבדים לקחו את היוזמה".

שחקן נבחרת אנגליה סטיבן ג'רארד חוגג הופעה מספר 100 בנבחרת. Michael Regan, GettyImages
שיהיה במזל. ג'רארד חוגג הופעה 100 בנבחרת/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully