וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי פספס שיא מול ערב הסעודית: "זה לא היה היום שלנו"

שער של כוכב ברצלונה היה מסייע לו לשבור את שיא הכיבושים השנתי של באטיסטוטה (12), אך ארגנטינה אכזבה עם 0:0

נבחרת ארגנטינה אכזבה אמש (רביעי) בגדול, כאשר סיימה ב-0:0 בלבד עם ערב הסעודית של פרנק רייקארד במשחק אימון. ליאונל מסי פספס הזדמנות גדולה לשבור עוד שיא בשנה ההיסטורית שלו, כאשר אם היה מבקיע שער אחד היה מעלה את מניין שעריו הבינלאומיים ב-2012 ל-13 שערים - אחד יותר מגבריאל באטיסטוטה הגדול.

"לא עשינו את הדברים שאנחנו בדרך כלל עושים, וזה לא היה היום הכי טוב שלנו", הודה כוכב ברצלונה בסיום. "אני מאוכזב מהצורה בה המשחק התפתח, אבל השנה הזאת היתה מאוד חיובית לנבחרת שלנו. השגנו כמה נצחונות חשובים השנה, וגם מבחינה אישית זו היתה שנה טובה מאוד עבורי - גם בחיי הפרטיים וגם בקבוצתי".

גם מאמנו של מסי בנבחרת, אלחנדרו סבאלה, היה מאוד מאוכזב בסיום: "זו לא התוצאה לה ציפינו. ציפינו לנצח, ואני חושב שגם הגיע לנו לנצח. במחצית השניה הגענו לשש הזדמנויות טובות, אבל זה בסך הכל משחק ידידות. לא צריך להסיק ממנו מסקנות. ערב הסעודית נבחרת טובה, היא השיגה היום תוצאה טובה".

אגוארו הודה שהתוצאה היתה יכולה להיות הרבה יותר גרועה עבורו ועבור חבריו: "הדבר הכי חשוב הוא שלא הפסדנו, למרות שזה יכול היה להיות נחמד לסיים את השנה עם ניצחון". המגן הימני פבלו סבאלטה סיכם ואמר: "שיחקנו רע מאוד, היה חסר לנו ברק ואפשרנו להם לשלוט בכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully