וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: המשחקים של הפועל באר שבע ומ.ס אשדוד יידחו

14.11.2012 / 21:00

בהתאחדות עוקבים אחר המצב הבטחוני. המשחקים של נציגות הדרום, שתוכננו לשבת, בספק. באר שבע שוקלת לבטל האימון

בעקבות ההסלמה בדרום, יציאת צה"ל למבצע "עמוד ענן" ומטח הטילים על ישובי הדרום, נראה כי משחקי הליגה בין מ.ס אשדוד להפועל עכו ובין הפועל באר שבע להפועל רמת גן, שתוכננו לשבת, יידחו למועד אחר. בהתאחדות לכדורגל עוקבים אחרי המצב ומחכים להנחיות פיקוד העורף, אך נראה כי אם המצב ימשיך כמו שהוא, המשחקים יבוטלו באופן רשמי.

מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה אמר ל"חדשות הספורט": "נהיה בקשר עם פיקוד העורף, נראה מה יהיו ההתפתחויות, נשב ונבדוק מה קורה בכל ליגה ונחליט החלטה טובה ונוחה לכולם. מצידם עדיין לא הגיעה פנייה להתאחדות, אנחנו לא ראשונים בסדר העדיפויות, כמובן. נקווה שיהיה שקט וטוב".

בינתיים החליטו בהפועל באר שבע לבטל את כל אימוני קבוצות מחלקת הנוער עד להודעה חדשה. מחר בשעות הבוקר ובהתאם לאירועי הלילה תתקיים הערכת מצב בין אלונה ברקת, אסי רחמים ופיקוד העורף וייתכן כי האימון יבוטל. ראוי לציין כי סמוך למתחם האימונים של הקבוצה ישנו מרחב מוגן וכי במקרה של אזעקה, השחקנים ייכנסו מיד למקלט. בכל מקרה, בבאר שבע יישמעו להוראות פיקוד העורף ואם יידרשו לבטל את האימון, יעשו כן.

שלושה מחמשת השחקנים הזרים של הקבוצה: אוסטין אג'ידה, וויליאם נג'ובו ופטריק אוסיאקו, נמצאים עם נבחרותיהם. וויליאם סוארס ואשתו עברו למרכז, בויאן מרקוביץ' בינתיים נותר בבירת הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully