וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד בכוננות: "כולנו ממתינים להנחיות"

14.11.2012 / 18:57

האימון של הקבוצה הבוגרת הופסק מספר דקות לפני סיומו בשל ההסלמה בדרום. נידם: "לא נסכים להעביר את המשחק בשבת"

חיסולו של רמטכ"ל החמאס היום (רביעי) העלה את הכוננות ברחבי הארץ, ונתן את אותותיו גם בכל הנוגע לקבוצות הספורט באיזור הדרום. אימון הערב של קבוצת מ.ס אשדוד הופסק מספר דקות לפני סיומו המיועד, בכדי ששחקני הקבוצה יוכלו לעשות את דרכם הביתה לפני שתירשם החרפה נוספת במצב. כמו כן, הוחלט במועדון להפסיק את פעילות מחלקות הנוער והילדים, כאשר משחק האימון שהיתה אמורה לערוך קבוצת הנוער בוטל. אגב, אצטדיון הי"א נחשב כשטח מוגן בשל חדרי הביטחון שבו.

"נכון לעכשיו לא קיבלנו הנחיות מיוחדות, עידכנו אותנו על החיסול בעזה", אמר מנכ"ל הקבוצה רפי נידם לרדיו 103. "הפסקנו באופן מיידי את אימוני מחלקת הנוער והילדים. נכון לעכשיו אנחנו מקבלים את ההחלטות בעצמנו. אין בעיה להתאמן באיצטדיון שלנו כי יש לנו מרחב מוגן. אם נתאמן במגרש האימונים זה קצת יותר בעייתי, וגם שם יש בסמוך מתקן מוגן של מכבי אש ואנחנו נתפנה לשם בעת הצורך".

כשנשאל בנוגע לשחקנים הזרים בקבוצה אמר נידם: "לצערי אנחנו כבר מתורגלים בכל העניין הבטחוני וגם הזרים כבר מכירים את המצב".

לגבי המשחק שאמור להתקיים בשבת, מול הפועל עכו (18:00), אמר המנכ"ל: "עוד מוקדם לדבר על שבת, יש עדיין עוד שלושה ימים וזה הרבה זמן. כולנו ממתינים להנחיות. אם פיקוד העורף ינחה אחרת, נתנהג בהתאם. דבר אחד ברור, לא נסכים בשום פנים ואופן על קיום משחק עם הגבלת צופים וכמובן שלא נסכים להעברת המשחק למגרש נייטרלי. לא נוותר על היתיות שלנו".

מוקדם יותר היום כבר הודיעו באיגוד הכדורסל על ביטול כל המשחקים בליגות השונות, מאשדוד ועד באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully