וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל ביטל המשחקים מאשדוד ועד באר שבע

14.11.2012 / 18:07

על רקע המצב, תתבצע הערכת מצב יומית לגבי המשחקים באזור הדרום. אשקלון-הרצליה בספק, באשדוד הזיזו האימון לרמלה

על רקע המצב הבטחוני בדרום, הודיע היום (רביעי) איגוד הכדורסל כי יבטל את כל משחקי הכדורסל בליגות השונות מאשדוד ועד באר שבע. האיגוד יקיים הערכת מצב מדי יום כדי להחליט האם לקיים פעילות באזורים השונים. כמו כן הודיע האיגוד כי הוא מחזק את ידי תושבי הדרום וצה"ל ומקווה לחזור לפעילות מלאה בקרוב מאוד.

בינתיים ערכה היום מכבי אשדוד אימון, אך את זה של מחר תערוך ברמלה. כמו כן, הודיעו בקבוצה לשחקנים הזרים לארוז מזוודות ולעבור לכפר המכביה, אולם אלה בינתיים סירבו ונותרו בעיר. בעבר כבר העבירה הנהלת אשדוד את השחקנים לכפר המכבייה ברמת גן ואת האימונים לאולם זיסמן. הקבוצה תשחק השבוע ביום שני במשחק חוץ בבית מכבי בראשון לציון, ומשחק הבית הבא שלה ייערך רק בעוד שבועיים מול מכבי חיפה.

הקבוצה הדרומית השנייה של האזור שנמצא תחת איום ביטחוני, אליצור אשקלון הודיעה הערב כי והמצב יחמיר ותתקבל הנחייה על ידי פיקוד העורף והרשות שלא להתאמן באולם בעיר, השחקנים הזרים ישוכנו בכפר המכביה ואימוני הקבוצה יועברו לאולם "זיסמן". משחק הקבוצה מול בני הרצליה שאמור להערך בעיר ביום ראשון הקרוב נמצא בספק גדול.

* ביום חמישי הבא יעמדו קבוצת אליצור נתניה וחבר הנהלת האיגוד מר צבי ליבר לדין משמעתי. על פי החלטת היועץ המשפטי לאיגוד עורך הדין רונן ויינברג, תעמוד הקבוצה לדין בגין עבירה על תקנוני האיגוד ומכיוון שמכה המחאות שהופקדו באיגוד וביטלה את פירעונם. מר ליבר יעמוד לדין בגין עבירות על תקנון האיגוד, ביזוי מוסדות האיגוד ו\או בעלי תפקידים.

אבנר קופל יו"ר איגוד הכדורסל. מגד גוזני
באיגוד יבחנו מידי יום את המצב. אבנר קופל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully