וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חתם במכבי חיפה

22.11.2012 / 19:42

הרכז שהיה מבוקש באיטליה ובירושלים מצטרף לירוקים: "החיבור הזה מרגיש לי מצוין". גרינברג: "חיזוק משמעותי"

גל מקל חתם הערב (חמישי) במכבי חיפה. בשבועות האחרונים נזרק שמו של רכז נבחרת ישראל כמועמד להצטרף למספר קבוצות בישראל - ביניהן גם הפועל ירושלים, איתה ניהל משא ומתן - וגם בחו"ל, בעיקר מהליגה האיטלקית בה שיחק אתשקד, אולם הערב החליט מקל באופן סופי לשוב לליגת העל ולהצטרף לקבוצה של בראד גרינברג.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חוזר לליגת העל אחרי שנת גלות. גל מקל/קובי אליהו

?אני מאוד שמח להצטרף למכבי חיפה", אמר הערב גל מקל. "החיבור הזה מרגיש לי מצוין, משיחות שלי עם המאמן והצוות והעובדה שיכולתי לראות דברים מהצד בתקופה האחרונה אני חושב שלקבוצה יש פוטנציאל גדול . אני מאמין שאני יכול להוסיף עוד חתיכה לפאזל המצוין הזה כדי להגיע להישגים".

"הוספתו של גל לסגל הקבוצה ולרוטציה תחזק את השליטה בכדור, את יצירות ההתקפה ואת ההגנה בקבוצה", אמר מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג, שסוף סוף יקבל מחליף לפול סטול. "הוספתו של גל תשפר באופן משמעותי את הסגל שלנו ואני מצפה כבר להתחיל לעבוד איתו. אין לי ספק שהוא ישתלב מצוין עם פול סטול, עם דונטה סמית' ועם שאר הקבוצה. ארגונים טובים תמיד מחפשים דרכים לשיפור. ג'ף רוזן יודע זאת, וזה נהדר לעבוד בשביל בעלים שאינו חושש לנקוט בצעדים רציניים וחיוביים לרענון הקבוצה". "אנו נרגשים מהצטרפותו של גל מקל", הוסיף הבעלים ג'ף רוזן. "מקל הוא רכז מעולה שהוכיח עצמו כמנהיג במגרש ומחוץ לו. האוהדים של מכבי בזן חיפה בטח מתרגשים מהחתמתו".

מקל (24, 1.91 מ') גדל בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, וב-2006 יצא לשנתיים במכללת וויצ'יטה סטייט. לאחר מכן שב לצהובים, ובעונת 2008/09 הצטרף להפועל גלבוע/גליל עליון, בשורותיה רשם את הפריצה הגדולה שלו ואף נבחרת לתגלית העונה. היכולת הטובה השיבה אותו למכבי תל אביב, אך זו מיהרה להשאילו בחזרה לגלבוע, וב-2009/10 סייע לקבוצה לזכות באליפות היסטורית. את עונת 2011/12 העביר בבנטון טרוויזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוף סוף מקבל רכז איכותי נוסף לקבוצה. בראד גרינברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully