וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לגל מקל

6.11.2012 / 15:34

הקבוצה של ג'ף רוזן הציעה לשחקן להצטרף לשורותיה, אך מקל טרם השיב. בנוסף, קיימת אפשרות שישחק בליגת הפיתוח

מכבי חיפה פנתה לאחרונה לרכז נבחרת ישראל גל מקל והציעה לו לחתום בקבוצה עד לסיום העונה. ההצעה, שעל פי גורמים במועדון הייתה יותר מנדיבה מבחינה כלכלית, טרם נענתה על ידי מקל, שמתאמן בימים אלה עם הפועל תל אביב כדי לשמור על כושר, לאחר שלא חתם באף קבוצה מתחילת העונה.

"אנחנו צריכים לעבות את הסגל בעמדות הגארדים, במיוחד עם הפציעות של חנן קולמן וליאור שגב", אמר היום (שלישי) מקורב לקבוצה לוואלה! ספורט, "מאחר שאין כוונה לבצע שינוי במצבת הזרים, האופציה הרלוונטית היא לצרף שחקן ישראלי, ואין טובים כאלה בנמצא מלבד מקל, כך שההחלטה לנסות לצרפו היא לא מפתיעה".

מקל סיים בסוף העונה שעברה את חוזהו בבנטון טרוויזו, ולאחר שהקבוצה נקלעה לקשיים כלכליים היא החליטה לוותר על שירותיו. לאחר קמפיין הנבחרת התאמן מקל באימון מיוחד ביוטה וגרם ללא מעט עניין בשורות יוטה ג'אז. לאחרונה הועלתה אפשרות כי הוא יחתום בליגת הפיתוח של ה-NBA, אך בשלב זה השחקן לא הצטרף לאחת מהקבוצות שבליגה ולא נבחר בדראפט שנערך בשבוע שעבר.

במכבי חיפה היו מרוצים באופן כללי מהיכולת לאורך רוב המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון, והודו כי לא ציפו לנצח את הדאבליסטית. הקבוצה תצא ביום שני הקרוב למשחק חוץ חשוב מול הפועל תל אביב בראשון לציון, בידיעה שהפסד ירחיק אותה מחבורת הצמרת.

שי האוזמן טוען: למכבי חיפה חסר שחקן בעמדה מספר אחת

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully