וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הצעירה: נרד מהמגרש אם יהיו קריאות גזעניות

שחקני הסגל חוששים מקריאות נגד ערבים בטדי, בעקבות הכתבה בוואלה! ספורט, והחליטו על הצעד באסיפה מיוחדת

שחקני הנבחרת הצעירה החליטו כי לא יעברו בשתיקה ובמידה וביציעי טדי יישמעו קריאות גזעניות נגד השחקנים הערבים בסגל במהלך משחק הידידות מול בלארוס (18:00, ערוץ 1). היום, כך מתברר, קיימו שחקני הנבחרת שיחה בלובי המלון בו שוהים השחקנים לקראת המשחק, וזאת בעקבות הכתבה שפורסמה בוואלה! ספורט אמש תחת הכותרת: "כל עוד משחקי הנבחרת בטדי, הקהל ישרוק בוז לשחקנים ערבים".

במהלך הדיון ביקש אחד השחקנים הבכירים בנבחרת מחבריו כי במידה ויישמעו קריאות כאלה כלפי חלק מהשחקנים אלה יירדו מכר הדשא על מנת להביע מחאה. ראוי להדגיש כי חבריו של השחקן, ערבים ויהודים, גיבו אותו בהחלטה והודיעו כי ישתפו פעולה במקרה כזה. בסגל של גיא לוזון למשחק הערב יש שבעה שחקנים ערבים.

שחקן בנבחרת הצעירה אמר: "אנחנו זוכרים מה קרה בעבר כשהנבחרת הבוגרת שיחקה בטדי כשאוהדים השמיעו קריאות גזעניות כלפי עבאס סואן. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו והם הדבר הכי חשוב שיש לנבחרת, אבל לא נקבל אוהדים שיחרגו מגבולות הטעם הטוב".

בתוך כך, המאמן גיא לוזון יחסר במשחק את הקפטן ניר ביטון והחלוץ אור ברוך הפצועים. ההרכב שיפתח במשחק: בוריס קליימן, עופר ורטה, סארי פלאח, אדי גוטליב, עומרי בן הרוש, עאהד עזאם, מרואן קבהא, גיא אסולין, אייל גולסה, מוחמד כליבאת, מונס דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully