וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: ביטון ייעדר, גולסה ואסולין בהרכב

13.11.2012 / 22:27

גיא לוזון יחסר את הקפטן ואת אור ברוך במשחק הידידות מול בלארוס (ד', 18:00, ערוץ 1). מונס דאבור ואחמד עאבד בחוד

הנבחרת הצעירה תערוך מחר (רביעי, 18:00, ערוץ 1) משחק אימון נגד מקבילתה מבלארוס כחלק מההכנה לקראת טורניר יורו 2013 שייערך בקיץ הבא בישראל. המשחק יתקיים בטדי כהצגה ראשונה לנבחרות הבוגרות, כאשר המאמן גיא לוזון יחסר שני שחקני מפתח: ניר ביטון ואור ברוך הפצועים.

אייל גולסה שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל (אמצע) עם ניר ביטון. קובי אליהו
יוביל את הקישור. אייל גולסה/קובי אליהו

ביטון הקפטן פצוע בברכו ולא ייטול חלק במשחק, בעוד ברוך לא החלים מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. גם טאלב טואטחה פצוע ולא יעמוד לרשות המאמן. לפחות על פי התרגולים ביומיים האחרונים, מסתמן כי עידו לוי וסארי פלאח יהיו צמד הבלמים ויעזרו לשוער בוריס קליימן, שצפוי לעמוד בשערה של הפועל תל אביב בשבועות הקרובים במקום אפולה אדל המורחק. אייל גולסה שלא מוצא את מקומו בהרכב מכבי חיפה, יוביל את הקישור ההתקפי יחד עם גיא אסולין. מונס דאבור ואחמד עאבד יפתחו בהתקפה.

בלארוס, שסיימה במקום השלישי ביורו 2011, בונה כעת נבחרת חדשה ובשבילה מדובר בתחילתה של דרך. "אנחנו מתייחסים למשחק ברצינות כי אנחנו בונים נבחרת", אמר המאמן אלכסיי ורגיינקו. "זה יהיה מעין מבחן עבור השחקנים שלי. הם יפגשו שחקנים שמבוגרים מהם בשלוש שנים ומתכוננים ליורו. התוצאות של ישראל מדברות בעד עצמן, הם הביסו את אוקראינה 0:4 וסיימו ב-2:2 עם רוסיה. יהיה מעניין לבחון את עצמנו מול יריבה כזה חזק".

הרכב משוער: בוריס קליימן, עופר ורטה, עידו לוי, סארי פלאח, עמרי בן הרוש, מרואן קבהא, אופיר קריאף, אייל גולסה, גיא אסולין, מונס דאבור, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully