וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "זה משהו שלעולם לא חשבתי שאשיג"

קפטן אנגליה יציין הופעה 100 מול שבדיה (21:30, 5+ לייב), ונשאר צנוע כרגיל. ואיפה זלאטן איברהימוביץ ממליץ לו לשחק?

אנגליה תשחק הערב (21:30, ספורט 5+ לייב) בשבדיה במשחק הכנה, וכל העיניים לעבר סטיבן ג'רארד, שיחגוג היום הופעה 100 במדי נבחרת שלושת האריות. הקפטן, כרגיל, נשאר צנוע ורעב. "בכדורגל, המושג 'גיבור' ו'אגדה' ניתן יותר מדי בקלות", אמר ג'רארד לתקשורת המקומית. "כשמשחקים בנבחרת אנגליה, יש 11 גיבורים. ואם בובי מור ובובי צ'רלטון הם ציון 10, אני 6 או 7".

סטיבן ג'רארד הצעיר במדי נבחרת אנגליה בשנת 2000. Ben Radford, GettyImages
"היו הרבה רגעים שחשבתי שלעולם לא תהיה לי הופעה אחת בנבחרת. להיות כאן, ערב ההופעה ה-100 שלי, זה הישג בלתי נתפש". סטיבן ג'רארד מודל 2000/GettyImages, Ben Radford

אבל למרות הצניעות, ג'רארד אכן נרגש לקראת ההופעה הסמלית. "זה משהו שלעולם לא חשבתי שאשיג", אמר קשר ליברפול. "כשבגיל 14 דחו אותי מבית הספר לכדורגל, וכשלא קיבלו אותי לנבחרת עד גיל 15. היו הרבה רגעים שחשבתי שלעולם לא תהיה לי הופעה אחת בנבחרת. להיות כאן, ערב ההופעה ה-100 שלי, זה הישג בלתי נתפש. זה טוב במיוחד לילדים שלי ולילדים שלהם, כי כשאהיה איש זקן הם יראו את השם שלי ליד הבחורים ההיסטוריים האלה. כשאני אדבר על זה השיער שלהם יסמור. המסר שלי - אתה מקבל מהכדורגל מה שאתה נותן לו. אם תעבוד קשה, תהיה לך קריירה טובה".

באנגליה עסקו בנושא ג'רארד בהרחבה. כתבות, ראיונות והרגעים הגדולים. כשנשאל מי היריב הכי קשה שלו, ענה ג'רארד: "זידאן. רגליים קסומות, רגליים כמו ידיים. פשוט מיוחד". ומי האיש הכ טוב ששיחק איתו? "ווין רוני?", שאל את עצמו, "פול סקולס? נראה לי שסקולס. אני אוהב אותו כבן אדם". הזיכרון הכי טוב - ה-1:5 בגרמניה. "בגלל היריבה וכמה שהתוצאה היתה חשוב לנו", אמר. "ועוד אצלם בחצר. יהיה קשה לעבור את ההישג הזה. זו היתה אנגליה החזקה ביותר שאי פעם שיחקתי בה".

סול קמפבל, סטיבן ג'רארד ואשלי קול נבחרת אנגליה. Ross Kinnaird, GettyImages
"זה טוב במיוחד לילדים שלי ולילדים שלהם, כי כשאהיה איש זקן הם יראו את השם שלי ליד הבחורים ההיסטוריים האלה. כשאני אדבר על זה השיער שלהם יסמור". סטיבן ג'רארד אחרי הגול בגרמניה/GettyImages, Ross Kinnaird

אז מה שלושת השערים הכי גדולים של ג'רארד? הנה הבחירה של הקפטן: "הוולה נגד מקדוניה; כשעברתי שלושה שחקנים של הונגריה וכבשתי; והגול בגרמניה ב-1:5". סטיבי ג'י הוסיף שלאחר האכזבה ביורו וההדחה בפנדלים מול איטליה, הוא שקל לפרוש מרוב אכזבה. והנה, הוא עדיין פה, בפעם ה-100.

קפטן נבחרת אנגליה סטיבן ג'רארד. רויטרס
האכזבה ביורו כמעט גרמה לו לפרוש. סטיבן ג'רארד בקיץ/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ': "הייתי רוצה לראות את ג'רארד במועדון גדול יותר"

קפטן שבדיה, זלאטן איברהימוביץ', גם נדרש לסוגיית ג'רארד, אבל הוא לקח את הסיפור למקום אחר לגמרי. "הוא מוערך ברחבי אירופה", אמר החלוץ. "הוא השחקן שהמאמן תמיד מזהיר מפניו. אבל למרות שליברפול מועדון גדול, הייתי רוצה לראות את סטיבן במועדון גדול ברמה בינלאומית. הוא צריך לעבור לדעתי. שחקן פנטסטי יכול לעשות שינוי בכל מדינה שהוא משחק בה. אני בטוח שגם סטיבן עשה כך".

שתי הקבוצות נפגשו ביורו, אז ניצחה אנגליה 2:3. על המשחק ההוא אמר זלאטן: "זה היה משחק של 50-50. היינו יכולים לנצח. לשחק נגד יריבות אנגליות זה תמיד מרגש, גם ברמת המועדונים. אתה תמיד מנסה לשחק הכי טוב שיש".

שחקן נבחרת שבדיה, זלאטן איברהימוביץ', מול שחקן נבחרת אנגליה, סקוט פארקר. רויטרס
"תמיד מרגש לשחק נגד יריבות אנגליות". זלאטן נגד אנגליה, ביורו האחרון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully