וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאב ברוז': "אוסקר כבר לא מועמד לאימון הקבוצה"

13.11.2012 / 19:44

המנהל הספורטיבי וינסנט מנארט התייחס לספרדי בהודעה רשמית. מקורב למאמן: "אין סיכוי שיעזוב בעונה הנוכחית"

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה לא יאמן את קלאב ברוז'. בשעות הערב הוציאה סגנית אלופת בלגיה הודעה רשמית בה צוטט המנהל הספורטיבי וינסנט מנארט: "אנחנו זהירים ולוקחים את הזמן כדי לבצע את הבחירה הנכונה. יש לנו רשימה סופית של ארבעה מועמדים ואוסקר גרסיה הוא לא אחד מהם. דיברנו עם כמה מועמדים ועל פי השיחות, הכנו את הרשימה. כשיהיו חדשות, נודיע".

כזכור, אוסקר המריא היום (שלישי) לבלגיה בידיעת ובאישור המועדון, שם נפגש עם ראשי קלאב ברוז', שמחפשת מחליף למאמן ג'ורג' ליקנס שפוטר לפני מספר שבועות. בימים האחרונים ראשי המועדון הבלגי ביקשו לברר פרטים על הספרדי ושמו היה חלק מרשימה ארוכה של מועמדים. גרסיה שמע את ההצעה, אך הודיע לראשי ברוז' כי יישאר בישראל לפחות עד תום העונה. בנוסף, עיתונאים בבלגיה טענו כי אחת הסיבות להצהרה של מנארט היא העובדה שברוז' חיפשה מאמן בכיר.

ראוי להדגיש כי גם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שהביא את גרסיה לקרית שלום, וגם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס ידעו על נסיעתו של גרסיה לברוז' ונכון לעכשיו נראה כי המאמן הספרדי קיבל החלטה להישאר במכבי תל אביב עד לסיום העונה, למרות הצעות נוספות שקיבל בשבועות האחרונים ממספר מועדונים שונים בעולם.

מקורב למאמן אמר היום: "אין סיכוי מבחינת אוסקר שהוא יעזוב בעונה הנוכחית. צריך לזכור שגרסיה הביא איתו מספר לא מבוטל של אנשי צוות למכבי ואין שום סיכוי שהוא יפקיר אותם, ילך לעבוד במועדון אחר וישאיר אותם מחוסרי עבודה".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
דחה את הצעת ברוז', אבל מה יהיה בקיץ? אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

עניין המראתו של גרסיה לברוז' התקבל ברגשות מעורבים בקרב אוהדי הקבוצה. אחד האוהדים אמר לוואלה! ספורט: "גם אם אוסקר טס לבלגיה, לפגישת נימוסין בלבד וגם בשביל לסרב להצעה, ראוי היה אם זה היה קורה בטיימינג אחר. לפני יומיים הפסדנו בדרבי, יש לנו משחק חשוב מול בני יהודה על הראש, הקבוצה צריכה את אוסקר כאן ולא בנסיעות באירופה. אוי ואבוי אם זה יפגע בנו ביום שבת. זה משחק שחייבים לנצח, אחרי ההפסד בדרבי".

גם בפורומים השונים של אוהדי הקבוצה, סערו הרוחות החל משעות הצהריים, ושם נכתבו דברים כגון: "אין מצב שאוסקר חזור למכבי אחרי המהלך הזה. גם אם הוא לא יקבל חוזה שם, הוא כבר שרף את עצמו במכבי", "ההתנהגות שלו לא מכבדת. עם כל הכבוד לברוז', הוא לא קיבל פנייה מרומא" ו"הידיעה שאוסקר מבוקש באירופה מוכיחה את מה שכבר ראינו - שמדובר במאמן טוב שמצליח לעשות קסמים, למרות שג'ורדי לא הביא לו כלים מספיק טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully