וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו באייסטרוס: "סרחיו ראמוס פגע בי יותר מהכל"

המלחמה בין לבנטה לריאל מדריד לא שוככת. הבלם הוותיק אמר: "לא תקפתי את פפה, לעולם לא הייתי עושה זאת"

הרוחות אחרי משחק הליגה בין לבנטה לריאל מדריד עדיין סוערות וגם הבוקר (שלישי) תקשורת הספורט הספרדית עוסקת בנושא בהרחבה יחסית. כזכור, אתמול התלוננו שחקני לבנטה שפפה התגרה פעם וצחק עליהם אחרי שהבלאנקוס ניצחו 1:2 בזכות שער מאוחר, בעוד בריאל מדריד התלוננו על משחק אגרסיבי של המארחת.

מי שעומד במוקד העניינים מלבד פפה הוא הבלם הוותיק סרחיו באייסטרוס, שבתקשורת הספרדית דיווחו אתמול שהוא תקף את פפה באזור חדרי ההלבשה. "מעולם לא תקפתי אף אחד", הגיב השחקן בן ה-37 לעיתונאים, "אחרי 20 שנה במקצוע הזה אתם יכולים להאמין לי. הלכתי לחדר ההלבשה של ריאל לראות מה שלום כריסטיאנו רונאלדו (שנפגע מעל העין במהלך המשחק), לעולם לא הייתי מעז ללכת לשם כדי לתקוף מישהו".

באייסטרוס גם מאוד נעלב מסרחיו ראמוס, שאמר אחרי המשחק שאולי עדיף שהבלם הוותיק "יחליף מקצוע ויעבור לאגרוף". "זה הדבר שפגע בי יותר מהכל", אמר הבלם, "לפני המשחק ניגשתי לראמוס ולאיקר קסיאס ובירכתי אותם אישית על מה שהם השיגו עם נבחרת ספרד ומה שהוא אמר הפתיע מאוד. אחרי משחקים יש הרבה רגשות, אבל עכשיו הכל נופח וכל הבלגן הזה קורה כי ריאל מדריד מעורבת".

בתקשורת הספרדית גם עסקו בהרחבה במרפק שרונאלדו ספג מבלם לבנטה דויד נבארו, ושפער פצע מעל עינו. נבארו טען שהפגיעה נעשתה ללא כוונה, אבל בספרד נזכרו ביממה האחרונה שמרפק שלו לפניו של חואן אראנגו לפני מספר שנים, כשהבלם שיחק בסביליה וארנאגו לבש את מדי מאיורקה, שלח את הקשר מונצואלה לשבוע בבית החולים, אחרי שגם היה חשש לחייו. נבארו גם נטל חלק פעיל מאוד בתגרה המפורסמת במשחק ליגת האלופות של ולנסיה נגד אינטר ב-2007 והוא הורחק לחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully