וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "אין ספק שזה היה המשחק הכי טוב שלנו"

12.11.2012 / 23:17

מאמן מכבי חיפה חגג את ההצגה מול הפועל תל אביב. דני פרנקו לאחר ניצחון נתניה: "יש לנו קבוצה-קבוצה, מאוהב בשולמן"

המחזור החמישי בליגת העל נסגר הערב (שני) וסיפק תוצאה אחת מדהימה במיוחד, כשמכבי חיפה התארחה בבית מכבי מול הפועל תל אביב והביסה את האדומים 52:88 ענק בתצוגת כדורסל גדולה. גם המוליכה ברק נתניה, שמפתיעה בעצמה כבר מתחילת העונה, שמרה על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות עם 62:70 על מכבי ראשון לציון, אחרי משחק בינוני של שתי הקבוצות.

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"זה היה המשחק הכי טוב שלנו עד כה העונה". בראד גרינברג/ברני ארדוב

בראד גרינברג: "אין ספק שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

מכבי חיפה הדהימה, כאמור, עם 52:88 על הפועל תל אביב הלוהטת, שהגיע לאחר שתי תבוסות שנחלו הירוקים למכבי תל אביב והפועל אילת. מאמן חיפה, בראד גרינברג, אמר בסיום: "עצרנו קבוצה טובה בזכות הגנה טובה. לא איבדנו כדורים במחצית הראשונה והגענו לזריקות טובות. אם לא מאבדים מול הפועל, יש סיכוי טוב, אם כן מאבדים, הם רצים. כולם נתנו משחק טוב, שוטבין היה גדול במחצית הראשונה, קלאיית'ס במחצית השנייה".

"יש לי המון כבוד להפועל ולמאמן שלה, אין ספק שזה המשחק הכי גדול שלנו העונה", הוסיף. "המאמנים בליגה הזו פנטסטים, דני פרנקו עושה עבודה גדולה בנתניה והם יופי של קבוצה. אני בטוח שג'ף רוזן רואה את המשחק, הוא בעלים נהדר ומנסה לתת לנו כל מה שצריך כדי להיות תחרותיים בליגה הזו".

ג'יימס תומאס, שהיה המצטיין בשורות הירוקים עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, אמר: "זה היה רק עניין של זמן עד שנראה טוב יותר. זה החודש השני של השנה, דברים מסתדרים ואנחנו מבינים זה את זה. יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. היינו מפוקסים כאן וכל המערכים שלנו עבדו טוב. יש משחקים כאלה".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
"אף אחד לא הבטיח גן של שושנים". ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

ארז אדלשטיין: "אף אחד לא הבטיח לנו גן של שושנים"

מאמן המפסידה ארז אדלשטיין: "אני חושב שלא נכנסנו למשחק טוב בהתקפה. קיבלנו הגנה שלא היינו אמורים לברוח ממנה וברחנו וזה השפיע על כל הסיפור. אף אחד לא הבטיח גן של שושנים, אנחנו צריכים לדעת לצאת מבורות ולרוץ ולא עשינו את זה, בגלל זה התוצאה הזאת. הגבוהים של חיפה עשו להם את העבודה הערב. הפסד כזה הוא חלק מהתפתחות של קבוצה, חדשה וצעירה בליגת העל, שהלך לה טוב עד היום. אולי הינו צריכים לקבל את הסטירה כדי להבין. גם כשניצחנו היו לנו בעיות, לא הסתנוורתי, יכולתי להיות שמח שהקהל אוהב את הקבוצה וגם היום בהפסד, הקהל עמד ומחא כפיים".

מתן נאור הוסיף: "מדהים מה שהקהל עשה, מגיע להם יותר. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל ככה החיים שלנו. יצא לי בעבר להיות במשחקים שהתוצאה הייתה דומה, זה חלק ממה שקורה בעונה. ניתן גם את הקרדיט לחיפה, שהגיעו באגרסיביות. אני מקווה שנלמד להבא, אמרתי לשחקנים שכבר בעונה שעברה הבנו שלא יוצא כלום מלנצח משחק אחד, צריך לנצח כל העונה. שבוע הבא מול גליל פערי הרמות לא כאלה גדולים ןמי שירצה יותר, ינצח".

אייל שולמן שחקן ברק נתניה. מגד גוזני
המאמן שלו, דני פרנקו, מאוהב בו. אייל שולמן/מגד גוזני

דני פרנקו: "אנחנו קבוצה-קבוצה, אני מאוהב בשולמן"

בשקט בשקט, שמרה ברק נתניה על מעמדה המיוחד בכדורסל הישראלי, כקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא הפסידה העונה. הקבוצה של דני פרנקו רשמה ניצחון משכנע נוסף הערב (שני), כאשר גברה בביתה 62:70 על מכבי ראשון לציון, שממשיכה לצנוח לאחר אותו ניצחון גדול על מכבי תל אביב לפני כשבועיים.

"כנראה שאנחנו עושים משהו טוב. אנחנו קבוצה-קבוצה", אמר דני פרנקו בסיום. "אנחנו לא נשברים. שיחקנו היום נגד קבוצה טובה מאוד וקבוצה קשוחה. ידענו שאחרי הסטירה שהם קיבלו בשבוע שעבר הם יבואו נחושים. עשינו הכנה טובה למשחק. זה מאוד מחמיא ונחמד להיות במקום הראשון. החבר'ה עובדים פה מאוד קשה בשביל זה. אנחנו נהנים ומנצחים קבוצות טובות. היום, גם במהלך פיגור ברבע השני, הסתכלתי על האולם ועל הקהל שלנו וקשה להפסיד משחק כשיש אווירה כזאת".

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"יצאנו לא טוב מחדר ההלבשה". אפי בירנבוים/ברני ארדוב

על איל שולמן, האקס פקטור שלו היום, אמר פרנקו: "אני מאוהב באיל שולמן. היה קונצנזוס לגביו בקיץ. הוא שחקן מצוין שחסר לכדורסל הישראלי". הרכז עצמו, שסיים עם שיא עונתי של 13 נקודות, אמר: "אני מוכן לעשות כל מה שהקבוצה צריכה. זה היה מאמץ קבוצתי באמת גדול מצד כולם. טוב שידענu לאסוף את עצמנו בפיגור עשר והראינו שיש לנו אופי".

מנגד, המאמן המפסיד אפי בירנבוים אמר: "הרבה דקות המשחק שלנו לא שטף ובדקות האלה נתניה רצו עלינו וכל פעם היינו צריכים לרדוף אחריהם וזה לא הספיק. תמיד עשינו איזה מהלך לא טוב בשביל לצמצם או להפוך את המשחק. היום היה משחק שונה בתכלית משבוע שעבר. יצאנו לא טוב מחדר ההלבשה. שלושה מארבעה זרים שלנו הגיעו לראשונה לארץ וזה דורש זמן הסתגלות. יש לנו ירידות שלא צריכות להיות אבל זה מסוג הדברים שאנחנו נצטרך לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully