וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אם נגיע לכל משחק בגישה הזאת נצליח"

11.11.2012 / 23:06

מאמן הפועל ירושלים מרוצה מהלך הרוח בניצחון בהרצליה. כדיר: "זה מתמיד עניין מנטלי אצלנו". נמשך המו"מ עם גל מקל

המחזור החמישי בליגת העל נפתח הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, שסיפקו לא מעט תוצאות מפתיעות. הפועל ירושלים, שהגיעה לאולם "היובל" בהרצליה לאחר ההפסד המביך בליטא מול פרינאיי בפתיחת היורוקאפ, לא התקשתה להביס את בני הרצליה האפאטית 64:92. הפועל אילת רשמה ניצחון רביעי העונה בליגה, עם 71:77 מרשים על הפועל חולון בבית. מכבי תל אביב נתקלה בהפועל גלבוע גליל החלשה והביסה אותה 62:94 ללא קשיים מיוחדים. גם אשדוד גירדה ניצחון בכורה העונה בליגה, כשגברה בקרב תחתית 68:82 על עירוני אשקלון.

בינתיים נמשך המשא ומתן עם גל מקל, אבל עדיין קיימים פערים בין הצדדים. הגארד מציב מספר דרישות ובינו לבין הקבוצה עדיין קיימות מספר מחלוקות.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
סימן לשינוי בירושלים? שרון דרוקר מרוצה/ניב אהרונסון

שרון דרוקר: "צריך לבוא לכל משחק בגישה כזאת"

שרון דרוקר אמר לאחר ניצחון ירושלים: "אפשר להגיד שאני מאוד מרוצה מהגישה שהקבוצה הראתה. דיברנו על זה לפני המשחק וראו על המגרש שששמרנו טוב הפעם. עשינו עבודה טובה, החבר'ה היו ממושמעים. היה כיף לראות שהם נהנים לשחק ביחד". המאמן התייחס לסוגיית צירופו של הגארד גל מקל, שנמצא במו"מ מתקדם עם הקבוצה: "אני לא רוצה להתייחס לעניין גל מקל. ברגע שיהיה מה להגיד, נאמר אותו בצורה מסודרת. המשחק מול נימבורק ביום רביעי חשוב, צריך לבוא חזק ולשחק בהגנה. אני בטוח שהחבר'ה יגיעו מוכנים למשחק. אני חושב שצריך לקחת כל משחק לגופו. צריכים לבוא לכל משחק ברמה הזאת, מספיק שנבוא בגישה כזאת כמו שהגענו היום ונצליח גם בהמשך".

אלישי כדיר, שקלע 15 נקודות והוריד שבעה ריבאונדים, הוסיף:
כדיר: "בקבוצה שלנו אין כזה דבר להכריע את המשחק ברבע הראשון. מתחילת העונה זה היה עניין מנטלי אצלנו בקבוצה, כי יש הרבה כישרון. אנחנו חייבים להגיע כמה שיותר אגרסיבי בכל משחק, והיום עשינו את זה. ברוב החלקים שיחקנו. אגרסיבי, אבל עדיין יש מקום לשיפור. אנחנו מרוצים בסך הכול, נחגוג הלילה כי לקרייג סמית' יש יום הולדת וממחר נתכונן למשחק מול נימבורק ביום רביעי.

"כל משחק שהפסדנו בו, הוכרע בסופו של דבר על אגרסיביות", המשיך הפורוורד. "לפעמים הטראש טוק, הדחיפה הקטנה, זה מה שמביא ניצחונות. המשחק ביום רביעי זה ללא ספק משחק חשוב מאוד. חייבים לנצח, כי זה משחק בית במלחה ואנחנו סוחבים איתנו הפסד. היה פספוס גדול שהפסדנו בליטא, אבל נבוא לנצח את נימבורק".

עודד קטש מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
ניצחון 100 בקריירה כמאמן. עודד קטש/אדריאן הרבשטיין

עודד קטש: "שמח שזה נגמר ככה"

עודד קטש השיג ניצחון 100 בקריירה כמאמן, ורשם ניצחון רביעי עם הפועל אילת, שנראית טוב יותר עם כל מחזור שעובר. המאמן אמר בסיום: "לא ידעתי שזה ניצחון 100 בקריירה שלי, אני לא עוקב אחרי זה. כל משחק בליגה שלנו קשה, אנחנו רואים את התוצאות, אין פייבוריטית בכל משחק וידענו שיהיה משחק קשה. חולון קבוצה עם זרים טובים וישראלים שיודעים את העבודה שלהם, אני מאוד שמח שזה נגמר ככה. המשחק התחיל בקצב מטורף, בלי הגנות ועם הרבה התקפות. אהבתי יותר את האנרגיות שלנו במחצית השנייה".

המאמן התייחס למשחק שבוע הבא, כשאילת תארח את מכבי תל אביב: "תהיה חגיגה בשבוע הבא, מכבי תגיע והאולם יהיה מלא וזה טוב לכדורסל הישראלי שמכבי מגיעה לאילת. מקצועית ברור שזה המשחק הכי קשה בליגה".

עופר ברקוביץ', מאמן מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
יחגוג יום הולדת עם טעם של ניצחון. עופר ברקוביץ'/ניב אהרונסון

עופר ברקוביץ': "זה רק ניצחון ראשון"

עופר ברקוביץ' חגג ניצחון בכורה עם הפיינליסטית בעונה שעברה, מכבי אשדוד, ויחגוג מחר יום הולדת עם טעם טוב. המאמן אמר בסיום: "אני מתכוון לנשום עמוק ביום הולדת מחר, חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה. מהתחלה שלטנו אבל נכנסנו ללחץ מהתוצאות האחרונות. קבוצה שמפסידה מפחדת מהסיטואציה שזה יברח לה, זה מה שקרה לנו, אבל הצלחנו לשמור על הניצחון".

המאמן הוסיף: "אנחנו חושבים המון מה לעשות כדי שהקבוצה הזאת תיראה טוב, אני לא אצא בהצהרות, נעשה כל מה שנכון בשביל מכבי אשדוד. אנחנו בודקים דברים ומסתכלים, כרגע אנחנו ננוח ונתחיל להתכונן הלאה, זה רק ניצחון ראשון. מה שחשוב שרק יהיה שקט בדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully