וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין דז'קו: "השערים הם המסר שלי, וזה הדבר היחיד"

מערכת וואלה! ספורט

11.11.2012 / 21:25

הבוסני שסידר מהפך לסיטי וניצחון 1:2 על טוטנהאם ניסה להרגיע את הגזרה עם מאנצ'יני, שהודה: "יש לנו בעיה במצבים נייחים"

ספורט 2

מתברר שלא רק מנצ'סטר יונייטד יודעת לחולל מהפך. יממה אחרי הדרמה של סגנית האלופה במשחק נגד אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי חיקתה אותה עם מהפך משלה מול טוטנהאם שהסתיים בניצחון 1:2. סטיבן קולקר נגח פנימה את שער היתרון לתרנגולים בדקה ה-21, אבל סרחיו אגוארו השווה בדקה ה-65 ואדין דז'קו המחליף שוב הציל את סיטי וכבש את שער הניצחון שלוש דקות בלבד לסיום המשחק.

אדין דז'קו, מנצ'סטר סיטי, חוגג שער ניצחון מול טוטנהאם. GettyImages
שוב הציל את סיטי. אדין דז'קו/GettyImages

"השערים הם המסר שלי, וזה הדבר היחיד", אמר הבוסני לאחר המשחק כשנשאל אם השער שלו הוא מסר ברור למאנצ'יני אחרי שבראיון לטלגרף מוקדם יותר הוא אמר: "אתה יכול לקרוא לי איך שאתה רוצה, אבל אני אף פעם לא אקבל את זה שאני מחליף מושלם". בהמשך לראיון לאחר המשחק אמר דז'קו: "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו חוזרים למשחק, אבל זה מראה את האופי שלנו ואת זה שאנחנו חזקים אפילו כשאנחנו לא מצליחים לחזור למשחק. אני מקווה שבפעם הבאה נתחיל לנצח 0:1 מכיוון שבאופן הזה יותר קשה לשחק".

לגבי הטענה שסיטי מתקשה להתמודד עם מצבים נייחים של היריבה, הוסיף דז'קו: "שוב ספגנו שער מבעיטה חופשית. זה טפשי מכיוון שזה קרה גם נגד ארסנל. זה קרה בשני משחקים, ואנחנו בטוח צריכים לשפר את זה. אפילו אחרי השער שספגנו שיחקנו טוב יותר, והיינו טובים יותר במשך 90 דקות, ובסופו של דבר הגיע לנו לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוברטו מאנצ'יני מאמן מנצ'סטר סיטי, אנדרה וילאש בואש מאמן טוטנהאם. רויטרס
"אני רוצה להודות לאוהדים שלנו מכיוון שהם היו קרובים אלינו מאוד בשבועיים האחרונים". מאנצ'יני מצחקק עם וילאש בואש/רויטרס

רוברטו מאנצ'יני היה מרוצה בסיום, ואמר: "טוטנהאם היא קבוצה חזקה שמסוכנת מאוד בחוץ. שתי הבעיות הן שספגנו שוב ממצב נייח וגם הגב של קלישי. חוץ מזה, היינו פנטסטיים. אנחנו צריכים יותר ריכוז במצבים הנייחים, אבל השחקנים היו נהדרים ואני יכול לראות שהם הראו את אותה התלהבות שהייתה להם בשנה שעברה. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו מכיוון שהם היו קרובים אלינו מאוד בשבועיים האחרונים".

שחקני טוטנהאם חוגגים את השער של סטיבן קולקר מול מנצ'סטר סיטי. Jon Super, AP
"חבל שלא הצלחנו להשיג תוצאה טובה יותר". שחקני טוטנהאם חוגגים מוקדם מדי/AP, Jon Super

מנגד, אנדרה וילאש בואש, מאמנה של טוטנהאם, היה מאוכזב, וסיכם: "התוכנית לפני המשחק הייתה לנסות ולהחזיק את הכדור יותר ולהפעיל את הקשרים בקווים. זה היה קשה מכיוון שהקו של מנצ'סטר סיטי היה גבוה מאוד והם לחצו עלינו טוב מאוד. לכן היה קשה לבצע את המסירה השנייה. לאדבאיור הייתה השפעה חיובית מבחינת המבנה ששיחק יחד. חבל שלא הצלחנו להשיג תוצאה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully