וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי על טוטנהאם

מערכת וואלה! ספורט

11.11.2012 / 17:30

קולקר הפתיע את המארחת (21), אך אגוארו (65) ודז'קו (88) השלימו מהפך גדול. ווסטהאם עם 0:1 ניוקאסל, 52 דקות לבניון

ספורט 2

צפו בנצחון הדרמטי של מנצ'סטר סיטי

אחרי שראו את מנצ'סטר יונייטד חוזרת מעוד פיגור וצוברת שלוש נקודות מול אסטון וילה אמש (שבת), שחקני היריבה העירונית התקנאו והשלימו מהפך גדול משל עצמם, לאחר שניצחו 1:2 את טוטנהאם באיתיחאד לאחר שכבר נקלעה לפיגור. הסיטיזנס וזקקו שוב לאדין דז'קו, מי אם לא הוא, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-88. במשחק נוסף ווסטהאם ניצחה 0:1 את ניוקאסל בסט ג'יימסס פארק, בעוד יוסי בניון פתח ושיחק 52 דקות.

שחקני טוטנהאם חוגגים את השער של סטיבן קולקר מול מנצ'סטר סיטי. Jon Super, AP
שער מפתיע לא הספיק. טוטנהאם חוגגת עם קולקר את השער/AP, Jon Super

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 1:2

רק אתמול מנצ'סטר סיטי ראתה את יריבתה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, מבצעת מהפך גדול כדי לנצח 2:3 את אסטון וילה, והיום היא התקנאה וביצעה מהפך אחד משלה. ברגע האחרון, היא נשארה צמודה יחסית לשתתיים הראשונות בטבלה- מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. אחרי שעוד עונה מאכזבת מסתמנת לסיטי בליגת האלופות, לפחות בליגה היא שומרת על סיכוי לשחזר את האליפות מהעונה שעברה, כשהיא נמצאת במרחק שתי נקודות מיונייטד בראשות הטבלה, ועלתה זמנית למקום השני על חשבון של צ'לסי.

השחקנים של רוברטו מאנצ'יני פתחו את המשחק היטב ולחצו את התרנגולים בחלק המגרש שלהם, אך לא הצליחו לייצר הזדמנויות הבקעה משמעותיות. בדקה ה-21 הם נענשו, כאשר הגנת הסיטיזנס נתפסה לא מוכנה והשאירה את סטיבן קולקר חופשי ברחבה כדי לנגוח פנימה, 0:1 לטוטנהאם. האדלסטון, שבישל את הראשון, כמעט והכפיל אך בעיטה שלו לאחר מהלך גדול של אבדאיור חלפה ממש ליד הקורה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. Richard Heathcote, GettyImages
שער שוויון חשוב. סרחיו אגוארו )צילום: אימג’בנק – GettyImages)/GettyImages, Richard Heathcote

שחקני האלופה ניסו להגיב והיו קרובים, כשכבר שלוש דקות לאחר ספיגת השער קופחו כאשר נגיעת יד ברורה של גלאס ברחבה זכתה להתעלמות מצד השופט. סיטי ניסתה לתקוף גם בפתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-55 טורה שלח כדור עומק נהדר לאגוארו שניצב לבד מול פרידל, אך לא הצליח להשתלט על הכדור ובזבז את ההזדמנות. אותו אגוארו הצליח להשוות בדקה ה-65, לאחר מתפרצת יפה. הוא עבר מגן אחד ברחבה ושלח כדור לא חזק אך מדויק ברגל שמאל לפינה הרחוקה. סיטי משווה ל-1:1.

גם טבס ניסה את מזלו עם בעיטה מזווית קשה בדקה ה-72, שהחטיאה את המסגרת. דקה לאחר מכן, גארת' בייל בפעולה חיובית ראשונה היה קרוב לכבוש לטוטנהאם, עם בעיטה חזקה מסף הרחבה שהארט הדף היטב. סיטי יצאה לעוד התקפה מסוכנת, בסופה קולארוב בעט מזווית קשה לרשת החיצונית. אגוארו השאיר כדור גדול לסילבה בעקב, והספרדי ניצב מול פרידל אך בעט לא מספיק מדויק ונעצר על ידי השוער. בדקה ה-87 המפך של סיטי הושלם. סילבה קיבל כדור במרכז והעביר עומק נהדר לאדין דז'קו המחליף, שבפעם המי-יודע-כמה הציל את הסיטי וקבע 1:2 עם בעיטה מצוינת ברגל שמאל, שהספיקה לניצחון קשה ודרמטי במיוחד.

אדין דז'קו, מנצ'סטר סיטי, חוגג שער ניצחון מול טוטנהאם. GettyImages
האיש שתמיד נמצא שם כדי להציל את מאנצ'יני.דז'קו חוגג שער ניצחון/GettyImages

ניוקאסל - ווסטהאם 1:0

ניצחון גדול לפטישים, שלא ניצחו בסט גיימס'ס פארק מאז שנת 1998 ועם הניצחון, הם הקבוצה הראשונה מחוץ ללונדון שמנצחת את המגאפייז מאז דצמבר שעבר. קווין נולאן, אקס ניוקאסל שידע ימים יפים בסט ג'יימסס פארק והגיע לפטישים בעונה שעברה, היה אחראי על שער הניצחון, אותו כבש בדקה ה-38. הנצחון מקנה לפטישים את המקום השישי והמרשים, בעוד שחקניו של אלן פארדיו ממשיכים לדשדש במרכז הטבלה.

בניון פתח בהרכב, ובדקה ה-21 הקשר הישראלי הגיע למצב הבקעה לאחר כדור חופשי, אך בעט מחוץ למסגרת. בדקה ה-38 ווסטהאם ובניון עלו ליתרון, כשג'ואי אובריאן בעט כדור לא מדויק, שניתז לעבר קווין נולאן, אקס המגפאייז, שקבע 0:1 בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה. עם פתיחת המחצית השנייה פאפיס סיסה, שעלה בדיוק כמחליף, עלה לנגיחה ויאסקיליינן הדף ספק מחוץ לשער ספק בתוכו. בניון הוחלף בדקה ה-52 לטובת גארי אוני'ל. הפטישים התבצרו בחלק המגרש שלהם וניוקאסל ניסתה להשוות, אך ניסיונותיהם של יוהאן קבאיי, דמבה בה וחבריהם לכבוש עלו בתוהו.

שחקן ווסטהאם יוסי בניון. Jamie McDonald, GettyImages
52 דקות סבירות בנצחון ווסטהאם. בניון/GettyImages, Jamie McDonald

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully