וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי וליברפול נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

11.11.2012 / 19:51

טרי כבש לבלוז (20), אך סוארס השווה (73) וקבע חלוקת נקודות. משחק ליגה שלישי ברצף ללא ניצחון לצ'לסי. צפו בתקציר

ספורט 2
פרננדו טורס שחקן צ'לסי (שמאל) מול ג'יימי קראגר שחקן ליברפול. רויטרס
לא הצליח לכבוש מול האקסית. טורס מול קראגר/רויטרס

מה עובר על צ'לסי? לא ברור. אלופת אירופה, שפתחה את העונה בצורה נהדרת והובילה את טבלת הפרמיירליג במשך מספר מחזורים, סגרה הערב (ראשון) משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון עם 1:1 ביתי ומאכזב מאוד מול ליברפול לאחר שהובילה 0:1 עד הדקה ה-73, במסגרת המחזור ה-11. בעקבות אובדן שתי הנקודות, נותרה צ'לסי שלישית עם 24 נקודות, שלוש פחות ממנצ'סטר יונייטד המוליכה ואחת פחות ממנצ'סטר סיטי. מנגד, ליברפול נותרה במקום ה-13 עם 12 נקודות.

צ'לסי עלתה ליתרון בדקה ה-20 לאחר שקרן של חואן מאטה מצאה את ג'ון טרי לא מכוסה בתוך הרחבה והבלם נגח בקלות פנימה את ה-0:1. בדקה ה-36 איבדה צ'לסי את טרי, שנפצע בצורה קשה אחרי תיקול עם לואיס סוארס. בדקה ה-57 הגיעה צ'לסי להזדמנות מצוינת כשכדור חופשי של מאטה המצוין מצא את טורס בפינה הקרובה, החלוץ הספרדי נגח טוב, אבל בראד ג'ונס הדף.

ליברפול הצליחה לאזן בדקה ה-73 כשג'יימי קראגר, דווקא הוא, נגח אחרי הגבהת קרן, הכדור הגיע ללואיס סוארס, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-1:1 המפתיע. בדקה ה-88 נותר סוארס לבד מול צ'ך, אבל השוער הצ'כי יצא נהדר והצליח לבלום אותו. בדקה ה-94 רשם צ'ך הצלה נוספת אחרי שחוסה אנריקה בעט מ-15 מטר זווית אלכסונית והשוער הצ'כי הדף לקרן.

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. רויטרס
חוסר מזל. טרי/רויטרס

הרכבי הקבוצות:

צ'לסי: פטר צ'ך, סזאר אספיליקואטה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי (גארי קייהיל, 40), ריאן ברטרנד, ראמירס, ג'ון אובי מיקל, אדן הזאר, אוסקר (ויקטור מוזס, 77), חואן מאטה, פרננדו טורס (דניאל סטארידג', 82).

ליברפול: בראד ג'ונס, גלן ג'ונסון, חוסה אנריקה, דניאל אגר, ג'יימי קראגר, טנדרה וויזדום, ג'ו אלן, סטיבן ג'רארד, נורי שאהין (סוסו, 60), לואיס סוארס, ראהים סטרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully