וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מהפך ענק ו-2:3 ליונייטד על אסטון וילה

מערכת וואלה! ספורט

10.11.2012 / 21:25

השדים האדומים פיגרו 2:0, אבל צ'יצ'אריטו סידר להם ניצחון. 3:3 משוגע בין ארסנל לפולהאם, 24 דק' לשכטר בתיקו של סוונסי

ספורט 2

המחזור ה-11 בפרמיירליג יצא הערב (שבת) לדרך עם 3:3 משוגע בין ארסנל לפולהאם. באותה שעה נפרדו גם סוונסי וסאות'המפטון בתיקו (1:1), כשאיתי שכטר משותף במשך 24 דקות כמחליף. במשחק המרכזי השיגה מנצ'סטר יונייטד ניצחון גדול 2:3 בחוץ על אסטון וילה, לאחר שפיגרה 2:0 במשחק בוילה פארק.

חאבייר צ'יצ'אריטו הרננדס, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איזה קאמבק אדיר. הרננדס חוגג/רויטרס

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 3:2

מי יעצור את יונייטד? לחבורה של אלכס פרגוסון אין הגנה, אבל יש לה התקפה ובעיקר, כמויות בלתי נגמרות של אופי ומזל של אלופים. וילה כבר הייתה בטוחה שהיא משיגה שלוש נקודות יוקרתיות, כשעלתה ל-0:2, אבל צ'יצ'אריטו הרננדס סידר כמעט לבדו מהפך ושמר את יונייטד שבוע נוסף בפסגה.

וילה האומללה נותרה בתחתית, עם תשע נקודות בלבד. אנדראס ווימאן העלה את המארחים ליתרון כשסיים מתפרצת עם פצצה לרשת של דויד דה חאה, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, ווימן השלים צמד, הפעם כשחמק ממלכודת הנבדל וגילגל מקרוב לאחר בעיטה של גבריאל אגבולנהאור.

אבל יונייטד חזרה, כמו שרק היא יודעת. חאבייר הרננדס השתלט על כדור ארוך של פול סקולס ושלח פנימה בין רגליו השוער בראד גוזאן בדקה ה-58. חמש דקות לאחר מכן, הרננדס בעט מהאוויר מתוך הרחבה, הכדור פגע ברון ולאר וניתז פנימה. 2:2.

לאחר השוויון, רובין ואן פרסי היה קרוב לכבוש ומצא את המשקוף פעמיים תוך דקה, עם נגיחה ובעיטה אדירה ולבסוף, שלוש דקות לפני תוספת הזמן, המהפך הושלם. ואן פרסי היה הפעם על תקן המבשל והגביה כדור חופשי והרננדס, מי אם לא הוא, כבש את השני שלו במשחק בנגיחה נהדרת לפינה. 2:3 מדהים ליונייטד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סנטי קאסורלה שחקן ארסנל מול ברדה האנגלנד סשה ריכטר שחקני פולהאם. Tom Hevezi, AP
משחק מטורף באמירויות. קאסורלה מול האנגלנד וריטר/AP, Tom Hevezi

ארסנל - פולהאם 3:3

אחרי שהשליכה לפח הזבל של ההיסטוריה יתרון 0:2 נגד שאלקה בליגת האלופות כדי לסיים ב-2:2 בלבד, ארסנל הצליחה להתעלות על עצמה במשחק משוגע ממנו היא כמעט יצאה ללא נקודות אחרי שגם הפעם הוליכה 0:2. לפחות היא שמרה על מאזן היסטורי נקי מהפסדי בית לקוטג'רז.

אוליבייה ז'ירו (11) ולוקאס פודולסקי (23) העלו את התותחנים ליתרון מבטיח, אבל בארסנל הבטחות נוטות שלא להתממש ועד המחצית דימיטאר ברבאטוב הבקיע (29) שער מצמק ובישל לאלכסנדר קצ'אניקליץ' (40) את השוויון. 21 דקות בתוך המחצית השנייה מיקל ארטטה ביצע טעות קשה והכשיל את בריאן רואיס בתוך הרחבה וברבאטוב קבע 2:3, אבל ז'ירו קבע שוויון כעבור שתי דקות בלבד. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קיבלה ארסנל פנדל אחרי נגיעת יד של סשה ריטר ברחבה, אבל מארק שוורצר עצר את הבעיטה של ארטטה האומלל. 3:3 בסיום.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. Clive Rose, GettyImages
מתחיל להיכנס לעניינים. ז'ירו/GettyImages, Clive Rose

סאות'המפטון - סוונסי 1:1

איתי שכטר נכנס כמחליף בדקה ה-66 במקומו של ליאון בריטון, כשהוולשים שוב לא הצליחו לנצח בחוץ - דבר אותו הם לא עשו מאז המחזור הראשון. מורגן שניידרלין העלה את הסיינטס ל-0:1 בדקה ה-65, אבל ניית'ן דייר איזן בדקה ה-73 ולמעשה חתם את התוצאה.

אברטון - סנדרלנד 1:2
לאברטון: מרואן פלאיני (77), ניקיצה ילאביץ' (79). לסנדרלנד: אדם ג'ונסון (45)

רדינג - נוריץ' 0:0

סטוק סיטי - ק.פ.ר 0:1
לסטוק סיטי: צ'רלי אדם (52)

וויגאן - ווסט ברומיץ' 2:1
לוויגאן: ארונה קונה (44). לווסט ברומיץ': ג'יימס מוריסון (31), גארי קולדוול (43, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully