וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון על הפסד אשדוד: "דיכאון שקשה לתאר אותו"

הקשר היה מאוכזב מהמפלה מול הפועל חיפה: "כנראה שנכנסו לשאננות". דוד רביבו צעק על השחקנים, יוסי מזרחי קטע אותו

one

שחקני מ.ס.אשדוד עדין לא מצליחים להסביר כיצד ספגה הקבוצה שני שערים בתוך תוספת הזמן והפסידה בצורה דרמטית 2:1 להפועל חיפה בקרית אליעזר. זה משחק שני ברציפות שאשדוד לא מצליחה לנצח, אחרי התיקו המאופס בשבוע שעבר בבאר שבע.

בסיום המשחק וכשהשחקנים ירדו עצבניים לחדר ההלבשה, זעם הקפטן דוד רביבו על מספר שחקנים וצעק עליהם, בשל התרשלותם בסגירה בהגנה וספיגת שני השערים עמוק בתוך תוספת הזמן. המאמן יוסי מזרחי, ששמע את הצעקות, קטע את הקפטן ובין השניים התפתח דין ודברים למספר שניות. גורמים במועדון מאמינים שהשניים צפויים ליישר ביניהם את ההדורים וכי התקרית התפתחה בשל העובדה שכולם היו נסערים בסיום ההפסד. גורם במועדון העריך כי רביבו כעס גם על העובדה ששוב הוחלף במחצית השנייה, כפי שקרה גם בשני המשחקים הקודמים של הקבוצה.

הקשר ניר ביטון שהיה בספק למשחק בשל פציעה בברכו, ערך מבחן כשירות לפני המשחק ושיחק בסופו של דבר 90 דקות מלאות. ביטון, שאמור להיות השבוע במחנה האימון של הנבחרת הצעירה לקראת משחקה נגד בלארוס, ייבדק בימים הקרובים כדי לוודא שלא נגרם נזק נוסף לברכו הפצועה. "זה דיכאון שקשה לתאר אותו", אמר ביטון בסיום ההפסד הכואב. "כנראה שנכנסנו לסוג של שאננות לקראת סיום המשחק ואם אנחנו רוצים להיות בצמרת, אז אסור שזה יקרה לנו. לא חושב שהגיע לחיפה לנצח אותנו ופשוט אין לי מילים לתאר את ההפסד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully