וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "זו תחילת התאוששות, אבל אנו עדיין אחרונים"

10.11.2012 / 21:42

מאמן הפועל חיפה משתדל לא להסתנוור מהניצחון על אשדוד. כץ: "מקווה שזה יימשך". מזרחי: "פחדתי שלא כבשנו את השני"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונת 2012/13. האדומים של ניר קלינגר חזרו מפיגור, בזכות שערים של ולדימיר גלושצ'ביץ' בדקה ה-91 ואחד נוסף של פביאן סטולר בדקה ה-92. לאחר המשחק, הייתה שמחה גדולה בקרב שחקני הפועל חיפה שחגגו בחדר ההלבשה ואף קראו לבעלים יואב כץ ושפכו עליו מים. זאת לאחר שמאות אוהדי הקבוצה הניפו שלטים נגד כץ וקיללו אותו במהלך המשחק.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"השחקנים למדו שיעור מאלף". קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "צריך לכבד את השחקנים שלא הפסיקו להאמין וזה לא קל במצבנו. לא הגיע לנו להפסיד. הניצחון הזה מגיע לנו. כשיש אמונה ואני הרגשתי את השחקנים השבוע. האסימון נפל לנו אחרי ההפסד לבני סכנין במחזור האחרון. אנחנו מסתכלים עדיין על הטבלה ורואים את המצב שלנו שם. השחקנים למדו שיעור מאלף.

"זו תחילתה של התאוששות, אבל אסור שנהיה טיפשים ונבעט בדלי שמילאנו היום. אנחנו שמחנו ואפשר היה לראות במגרש, אני לא מסתיר את הרגשות שלי אף פעם. אחרי הכל, כשאני יושב עם יואב כץ יש תחושה לא טובה לגבי מה שקורה. השחקנים חיממו את הלב שלו ושלי בכך שהם שרו לו וראינו אותו סובל. יואב הוא כבר לא ילד והוא אדם שבגילו לא צריך להתעסק עם הדברים האלה. זה עניין של כבוד, אבל אנחנו נמשיך להיאבק במגרש".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ: "אני לא רוצה שזה יהיה הסוף, אלא רק ההתחלה. אני מקווה שיהיה לזה המשך בעוד שבוע ובעוד שבועיים. ברוב המשחק היינו שווים או יותר טובים, אני האמנתי שאנחנו יכולים לעשות את זה ועשינו את זה. השחקנים עשו לי הפתעה ושפכו עלי מים, אני שמח מאוד ומקווה שזה ימשיך".

קשר הפועל חיפה יוסי דורה: "אני לא יודע מה להגיד, נלחמנו עד הדקה האחרונה, מהראשון עד האחרון. כל אחד הרים את השני. קיבלנו שער בתחילת המחצית השנייה מכלום, אבל ניצחנו וזה לא מעניין בכלל. הקבוצה כולה נלחמה, ובמצבים כאלה קשה למצוא איכויות צריך לבוא ולתת את הלב והנשמה. זה עזר אחרי שקבוצה מצוינת כמו אשדוד הובילה מולנו. ניצחנו בתסריט שאף במאי לא יכול היה לכתוב".

מאמן אשדוד יוסי מזרחי: "ראיתי כבר הכל בכדורגל, אז אני מאמין למה שקרה היום. כשהובלנו 0:1 היינו צריכים לעשות 0:2. כשאתה לא כובש, אתה בסוף סופג שני שערים במצבים סטטיים. הפסדנו שלוש נקודות סתם. התחלתי לחשוש כשלא הצלחנו לכבוש, פחדתי וגם החילופים היו בהתאם כדי לשמור על התוצאה. רצינו לסיים ב-0:1. חבל מאוד שבתוספת הזמן ספגנו שני שערים ממצבים סטטיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
"חבל שספגנו שני שערים ממצבים סטטיים". מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully