וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר יודיע לראובן עטר: בפעם הבאה שלא אעודכן יהיו השלכות

גורם: "שחר כועס ובצדק. הוא לא היה מתערב בהחלטה מקצועית". הנחת העבודה: הפסד לסכנין ועטר יעזוב בעצמו

one

ככל שהעונה מתקדמת עושה רושם שבמכבי חיפה היו רוצים כבר לעסוק בעונה הבאה. אחרי עוד מעידה בליגה והחלטה מתוקשרת שלא לכלול את יניב קטן בסגל לרמת השרון, ההד שנוצר סביב המועדון רחוק מלהסתיים.

כפי שפורסם אתמול, לוואלה! ספורט נודע כי הנשיא יעקב שחר כועס מאוד על ראובן עטר לאחר שלא עודכן לפני כן על השיחה של עטר וקטן. גורמים בחיפה ציינו כי "פגישה כזאת צריכה לעבור דרך נשיא המועדון והוא צריך להיות הגורם המרכזי המעורב בהחלטה לא לכלול שחקן כמו קטן בסגל". עוד הוסיפו כי: "בין אם עטר החליט שלא לכלול אותו בתוכניות למשחק הקרוב, ובין אם החליט שהוא לא בתוכניות להמשך, שחר היה צריך לדעת מזה". כזכור, אמש (שבת) שוחח שחר עם עטר והודיע לו כי בהמשך השבוע תיערך שיחה בארבע עיניים.

בשיחה מתכוון שחר להבהיר לעטר כי בפעם הבאה שלא יהיה מעודכן בפרטים חשובים הנוגעים לתדמית המועדון יהיו השלכות מצדו. עטר מתכוון להבהיר בשיחה כי מדובר ב"אי הבנה" בינו לבין קטן, אך מלבד יישור ההדורים ביניהם הנשיא כלל לא מתכוון לעסוק בהחלטה המקצועית. "שחר כועס רק על דבר אחד, וזה שהוא לא עודכן בשיחה. כל החלטה מקצועית שהתקבלה היא באחריות המאמן, והוא בטח לא היה מתערב". על הפרסומים השונים אמרו במועדון: "לרגע אחד אף אחד כאן לא באמת חשב שקטן הולך הביתה או עומד לעזוב. הנושא נופח מעבר לכל פרופורציה". קטן עצמו עשוי שלא להגיע לאימון הקרוב עד השיחה שתתקיים בין הצדדים, אם כי מבחינת עטר על הקפטן להתייצב כבר לאימון.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ברני ארדוב
זועם על כך שלא עודכן. יעקב שחר/ברני ארדוב

הנחת העבודה בחיפה היא שאם עטר יפסיד לסכנין במחזור הבא, דבר שעשוי להוביל לכך שהקבוצה תרד למקום האחרון בטבלה, המאמן יניח את המפתחות ויעזוב בעצמו. יש לציין כי גם במקרה של תיקו מול סכנין עטר עשוי לעזוב, וזאת בעקבות הלחץ שמופעל סביבו לאחרונה. במקרה שעטר אכן יעזוב לפני תום העונה, אריק בנאדו יוזכר כמועמד להחליפו, אך בחיפה מסרבים בינתיים לדבר על הנושא. "היו תקופות שקטן היה חולה או פצוע ואנחנו בטוחים שהוא יחזור ויתרום הרבה לקבוצה. אני יודע שהוא חוזר. אנחנו יודעים כמה הוא שווה וכמה הוא חשוב לנו", אמר גוסטבו בוקולי שקיבל אתמול דקות ראשונות העונה, וזכה למחמאות.

עטר עצמו לווה אתמול על ידי איש יס"מ בצאתו מהמגרש, אך אוהדי הקבוצה השמיעו את מחאתם כלפי המאמן והשחקנים ביציאתם מהמגרש. באוטובוס בחזרה לחיפה שרר שקט מוחלט, כששחקנים הבהירו: "לפחות הייתה לנו מחויבות לקבוצה. מה שבטוח, יהיה מעניין מאוד מול סכנין. לא נרד ליגה העונה, אבל המצב בהחלט לא נעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המשחק מול סכנין עלול לחרוץ את גורלו. עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully