וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סוסיאדד ניצחה במלאגה, 3:5 לסראגוסה על דפור

מלאגה רושמת הפסד ביתי שני ברציפות, רביעייה ב-21 דק' סידרה לסראגוסה ניצחון, ראיו גברה על סלטה בקאמבק נפלא

ברצלונה וריאל מדריד קיבלו יום נוסף של מנוחה ותשחקנה רק בראשון, כשהערב (שבת) התפנתה הבמה לקבוצות הקטנות. מי שפתחה את היום עם קאמבק נהדר היא ראיו וייקאנו, שחזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על סלטה ויגו. בקרב בין שתי האחרונות, נועלת הטבלה אוסאסונה הביסה בחוץ 0:3 את אספניול. סראגוסה ניצחה 3:5 במשחק פרוע את דפורטיבו לה קורוניה, בעוד הפתעת הערב הגיעה דווקא מריאל סוסיאדד, שניצחה בחוץ 1:2 את מלאגה השוקעת.

ג'ורדי אמאט שחקן ראיו וייקאנו. Denis Doyle, GettyImages
ראיו הראתה הרבה אופי. ג'ורדי אמאט/GettyImages, Denis Doyle

ראיו וייקאנו - סלטה ויגו 2:3

קאמבק מופלא של המארחים הוביל אותם לניצחון שני ברציפות וקרוב למקומות המוליכים לאירופה בסיום העונה, והשאיר את סלטה ויגו עם חמישה משחקים ללא ניצחון. האורחים דווקא פתחו נהדר והובילו 0:2 באצטדיון וייקאס עם צמד של יאגו אספס (12 ו-34), אבל גוסטבו קבראל הורחק בדקה ה-40 וראיו השתלטה על העניינים. לאו בפטיסטאו נתן תקווה בדקה ה-59, לאחר מכן היו עוד שתי נגיחות למשקוף והמגן טיטו השווה בנגיחה בדקה ה-72. המארחים רכבו על גל ההתלהבות ופיטי הכריע את המשחק מהנקודה הלבנה שמונה דקות לסיום.

אספניול - אוסאסונה 3:0

כמו בעונה שעברה, גם הפעם חזרה אוסאסונה עם מלוא שלוש הנקודות מאצטדיון קורנייה אל פראט ורשמה בסך הכל את ניצחונה השני העונה. נועלת הטבלה עלתה ליתרון בדקה ה-22 עם שער של אלברו סחודו לאחר כדור קרן. אותו סחודו עבר לתפקיד המבשל בדקה ה-63 עם אסיסט לקיקה סולה. אספניול חיפשה בכל מאודה את השער שיחזיר אותה למשחק, ומנגד אוסאסונה עקצה עם מתפרצת נוספת בדקה ה-77, אותה סיים מנואל עם שער הבכורה שלו בלה ליגה.

הלדר פוסטיגה שחקן סראגוסה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הצגה של סראגוסה. פוסטיגה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

סראגוסה - דפורטיבו לה קורוניה 3:5

איזה משחק מטורף. דפור עלתה במהרה ליתרון 0:2 מבטיח בלה רומארדה, משערים של ברונו גאמה (13) וריקי (21), אבל המארחת ענתה בצורה אדירה. אנטוניו אפוניו צימק מהנקודה הלבנה (27) וארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה הורחק פיצי האורח בצהוב שני ונתן את האות להסתערות. פאקו מונטאנייס השווה (61), אלברו גונסאלס השלים מהפך (66) והלדר פוסטיגה סגר את הבליץ עם צמד מהיר (77, 82), שסגר רביעייה מקומית ב-21 דקות. רודולפו בודיפו הוותיק רק צימק בדקה ה-90.

מלאגה - ריאל סוסיאדד 2:1

מה קורה למלאגה? המארחים רשמו הערב הפסד ליגה שני ברציפות בבית, כשאחרי מפח הנפש מול ראיו וייקאנו, הגיעה תורה של סוסיאדד לחגוג על הכנסת האורחים. קרלוס ולה העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה הראשונה למשחק, בזכות בישול של דייגו איפראן. מלאגה, שהגיעה אחרי ה-1:1 שלה מול מילאן בחוץ, לא ויתרה ועד למחצית הצליחה למצוא את השיוויון כשחאבייר סביולה קבע 1:1 בדקה ה-37.

סוסיאדד המשיכה להפתיע, ובדקה ה-59 חזרה להוביל, אחרי מהלך קבוצתי נאה, שהסתיים בטעות קשה של הגנת מלאגה, שסידרה לצ'אבי פרייטו שער קליל. מלאגה הפעילה לחץ גדול על שערם של האורחים, אבל דווקא סוסיאדד היתה קרובה להכריע סופית את המשחק, כשבדקה ה-83 שלח חוסה אנחל טיל נהדר אל המשקוף, כדור שלא נכנס אבל לא שינה בסופו של דבר. סוסיאדד קוטעת רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, מלאגה בצרות.

שחקני מלאגה חואקין סאנצ'ס, איסקו מאוכזבים. רויטרס
מה יהיה? חואקין ואיסקו עם הפסד שני ברציפות בליגה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully