וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה חוזר להרכב ברצלונה, רונאלדו בחוד של ריאל מדריד

בארסה תתארח אצל אוואט, חמד ומאיורקה (א', 18:50, ספורט 5+). היגואין ובנזמה פצועים, הפורטוגלי יתופקד כחלוץ מול לבנטה

המחזור ה-11 בליגה הספרדית נפתח ביום שישי ויסתיים ביום ראשון, אז תשחקנה קבוצות הצמרת. את הערב של המועמדות לאליפות תפתח ברצלונה, שתשחק במאיורקה ואחר כך אתלטיקו מדריד תארח את חטאפה. המשחק שיחתום את המחזור יפגיש בין לבנטה לריאל מדריד.

דני אלבס שחקן ברצלונה. Manu Fernandez, AP
לא מוכן לשמוע על "תכנית ב'" בברצלונה. אלבס/AP, Manu Fernandez

מאיורקה - ברצלונה (18:50, ספורט 5+)

אחרי חמישה הפסדים ברציפות, ברצלונה היא בוודאי לא הקבוצה שנגדה אתה רוצה לשחק כדי לצאת מהמשבר. אבל זה מה שזימן שיבוץ המשחקים למאיורקה ועם זה קבוצתם של תומר חמד ודודו אוואט תצטרך להתמודד. המאמן חואקין קפארוס הגדיר את התבוסה 5:0 לריאל מדריד לפני כשבועיים כ"משחק הכי גרוע של הקבוצה תחתיי", והוא מקווה מאוד שביום ראשון ההיסטוריה לא תכתוב את עצמה מחדש.

בברצלונה נחושים לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד לסלטיק בליגת האלופות. הביקורות רמזו שהקבוצה זקוקה ל"תכנית ב'" - שיטת משחק שונה להתמודדות עם יריבות דומות לאלופת סקוטלנד, אבל דני אלבס דחה את האפשרות ואמר: "בכל פעם שאנחנו לא מנצחים פתאום כולם מדברים על תכנית ב', אבל דבר כזה לא יעבוד בברצלונה כי זה מנוגד לפילוסופיה שלנו". ג'רארד פיקה, שהתאושש מפציעה ושנכנס כמחליף בגלזגו, צפוי לפתוח הפעם הרכב וגם סרג'יו בוסקטס יפתח אחרי שהיה מורחק באמצע השבוע.

שחקן מאיורקה, תומר חמד, לצד מאמנו, חואקין קפארוס. רויטרס
ברצלונה היא לא היריבה שאתה רוצה לפגוש בעיצומו של משבר/רויטרס

לבנטה - ריאל מדריד (22:30, ספורט 5)

אחרי חמישה ניצחונות בששת משחקי הליגה האחרונים, ריאל מדריד נראית טוב יותר מאשר בפתיחת העונה, אבל התוצאות נגד בורוסיה דורטמונד באירופה הוכיחו שהקבוצה של ז'וזה מוריניו עדיין לא מספיק יציבה. ביום ראשון המאמן הפורטוגלי שוב יצטרך להסתדר ללא קארים בנזמה וגונסאלו היגואין הפצועים, וכריסטיאנו רונאלדו צפוי לשחק בחוד.

המארחת סופרת כבר 270 דקות ללא שער זכות בכל המסגרות (גביע, ליגה ואירופה), אבל היא ממשיכה להפציע גם העונה וערב המחזור היא ניצבה במקום השישי, שלוש נקודות בלבד פחות מריאל מדריד. משחק הליגה בשנה שעברה באסטדיו סיודאד דה ולנסיה הסתיים ב-0:1 ללבנטה וגם בשני המשחקים שקדמו לו באותו מקום, ריאל מדריד לא כבשה ולא ניצחה (0:2 ללבנטה בגביע, 0:0 בליגה). האם הצפרדעים יצליחו להפתיע גם הפעם?

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Dennis Grombkowski, GettyImages
יצליח לשנות את המגמה של ריאל במשחקי חוץ בלבנטה? רונאלדו/GettyImages, Dennis Grombkowski

אתלטיקו מדריד - חטאפה (20:45, ספורט 5+)

שבוע לא מצלוח עבר אל אתלטיקו מדריד. הקבוצה שפתחה את העונה בסערה רשמה הפסד ראשון בליגה (לולנסיה) ובהמשך נכנעה לאקדמיקה במה שהיה ההפסד הראשון שלה באירופה אחרי שיא של 16 ניצחונות רצופים. המשחק במסטאייה של ולנסיה היה הראשון של רדאמל פלקאו ללא שער אחרי 11 משחקים בכל המסגרות בהם הוא מצא את הרשת, ודייגו סימאונה מקווה שהקולומביאני ימצא שוב את הרשת.

ויאדוליד - ולנסיה (13:00)

אתלטיק בילבאו (17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully