וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 0:1 את ברסט, 90 דקות לעדן בן בסט

החלוץ הישראלי היה שותף להפסד השישי ברציפות של קבוצתו במשחקי חוץ. סנט אטיין שלישית, טולוז הפסידה 4:2 לאז'קסיו

שלוש המוליכות של הליגה הצרפתית תשחקנה רק מחר (ראשון) כשבמוקד יעמוד המבחן של פריס סן ז'רמן במגרשה של האלופה מונפלייה. הערב הצטרפו לצמרת גם ליל המשתפרת, שניצחה 0:1 את ברסט של עדן בן בסט (90 דקות) וסנט אטיין שעלתה למקום השלישי עם 0:2 על טרואה. טולוז פספסה הזדמנות להיצמד לפסגה בעקבות הפסד 4:2 בבית לאז'קסיו.

ליל - ברסט 0:1

אחרי השישייה הכואבת באליאנץ ארינה מבאיירן מינכן, ליל חזרה לליגה והתקרבה למוליכות בעזרת ניצחון שלישי ברציפות בזירה המקומית, הפעם על חשבון עדן בן בסט וחבריו. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אבל ליל הייתה מסוכנת יותר וכהרגלה במשחקים הביתיים מול ברסט השיגה את כל שלוש הנקודות. הגנת ליל העלימה את בן בסט ובדקה ה-45 היה זה סלומון קאלו שהמשיך מהאוויר כדור רוחב של דימיטרי פאייה פנימה וציין שער שני השבוע. בן בסט בעט לקורה חמש דקות לסיום, אך המהלך נפסל בגלל עמדת נבדל וברסט המדורגת במקום ה-13 (13 נקודות) עם הפסד שישי ברציפות במשחקי חוץ.

שחקני ליל חוגגים, מתיו דבושי (משמאל), נולן רו. Michel Spingler, AP
חלק מהצמרת. שחקני ליל/AP, Michel Spingler

סנט אטיין - טרואה 0:2

הירוקים עלו למקום השלישי ומרחק נקודה אחת מהפסגה, בזכות משחק שישי ברציפות ללא הפסד. טרואה הלפני אחרונה הצליחה להקשות על סנט אטיין במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-47 רנו קוהאד ירה פנימה והסקורר פייר אובמיאנג סגר עניין עם שערו השמיני שתי דקות לסיום.

טולוז - אז'קסיו 4:2

שבוע שני ברציפות שהקבוצה של אלן קזנובה מחמיצה הזדמנות להעפיל לפסגה. אז'קסיו הגיעה ללא אדריאן מוטו המורחק, אבל זה לא מנע ממנה להשיג ניצחון חוץ מרשים. שער עצמי של אנתוני ליפיני סידר יתרון מוקדם לטולוז בדקה הרביעית, אבל פרדריק סמריטאנו (15), שאקיר בלגזואני (34) וסיגמארי דיארה (67) ביצעו מהפך, לפני שאיימן אבדנור רק צימק בדקה ה-72. בלגזואני המצוין סיים משחק נהדר כשהשלים צמד בתוספת הזמן.

באסטיה - ולנסיין 3:2
לבאסטיה: אנתוני מודסט (40 בפנדל), ז'וליאן פאלמיירי (62). לוולנסיין: פואד קאדיר (32 ו-78), מתיו דוסבי (80)

ריימס - אוויאן 2:1
לריימס: סדריק קמבון (73, עצמי). לאוויאן: קווין בריגו (18), יוסף עדנאן (53)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני סנט אטיין. רויטרס
ממשיכים לרוץ. שחקני סנט אטיין עם פייר אובמיאנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully