וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניסיון להרגעה, שחר אישר לקטן לא להגיע

10.11.2012 / 13:43

בקבוצה מנסים לדחות את הטיפול בפרשה לאחרי המשחק נגד רמת השרון. אם חיפה תנצח, יהיה ניסיון לפייס את עטר וקטן

קפטן מכבי חיפה יניב קטן, שהודח מהסגל למשחק החוץ נגד עירוני ניר רמת השרון (שבת, 18:00, שידור ישיר בספורט1) לא מתכוון להגיע הערב למשחק. השחקן שוחח ביממה האחרונה עם נשיא המועדון יעקב שחר, עדכן אותו בפרטים וזה אישר לו להישאר בבית כדי לא להלהיט את היצרים. ראוי להדגיש כי בשלב זה חיפה דחתה את כל העיסוק בנושא לאחר המשחק החשוב. אם הקבוצה תפסיד, יש הטוענים כי זה יהיה סוף דרכו של עטר במועדון ללא קשר לריב עם הקפטן. אם הקבוצה תשיג ניצחון, ייתכן ויהיה ניסיון לבצע בירור בין הקפטן למאמן כדי ללבן את העניינים ביניהם.

יניב קטן, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כעס שהותירו אותו מחוץ לסגל. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

כעת מתבררים פרטים חדשים לגבי המהלך המפתיע של המאמן. לאחר אימון יום שישי קרא אליו עטר את קטן לחדרו והודיע לו כי הוא לא ייכלל בסגל לאחר שכמעט לא התאמן במהלך השבוע. קטן זעם וביקש להשתלב במשחק החשוב מהספסל, אך עטר סירב והשיחה בין השניים הייתה קשה כשבמהלכה אמר המאמן לקפטן הוותיק כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות שלו.

כזכור, מיד לאחר האימון הוציאה מכבי חיפה הודעה רשמית בה נטען כי קטן לא ייכלל בסגל בגלל מחלה, אך בשעות הערב התפוצצה הפרשה והסיבה האמיתית להדחה המקצועית נחשפה. על פי ההערכות, הדחתו של קטן מהסגל למשחקים הקרובים עשויה לסלול את דרכו החוצה בינואר, בהנחה ועטר יצליח עד אז להרים את הקבוצה מקצועית ולקבל את אישורו של שחר.

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר. ברני ארדוב
מתמיד בגרסתו: "יניב לא התאמן מאז המשחק נגד בני יהודה עקב וירוס, והוחלט בתיאום איתו ועם הצוות הרפואי שהוא אינו כשיר למשחק". ראובן עטר/ברני ארדוב

בעקבות ההדים שיצרו הפרסומים, שחררו עטר ומכבי חיפה הודעה רשמית בזו הלשון: "בהמשך לפרסומים מאמש, אין לי תוכניות להדיח את יניב קטן מהקבוצה. לא הועלתה אפשרות שכזו. יש לי הערכה רבה לתרומה של יניב למכבי חיפה. בשביל ההצלחה והשגת היעדים, אנו צריכים את היכולת הטובה של יניב. ספציפית למשחק הערב, יניב לא התאמן מאז המשחק נגד בני יהודה עקב וירוס, והוחלט בתיאום איתו ועם הצוות הרפואי שהוא אינו כשיר למשחק. שבת שלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully