וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: ”אין לי כוונה להדיח את קטן ממכבי חיפה”

10.11.2012 / 8:30

עטר הכחיש את הפרסומים: ”לא הועלתה אפשרות כזו. בשביל ההצלחה והשגת היעדים, אנו צריכים את היכולת הטובה שלו”

ספורט 5

במכבי חיפה מנסים לעכל את השיחה בה הודיע ביום שישי המאמן ראובן עטר לקפטן יניב קטן כי הוא לא בתוכניות המקצועיות שלו. קטן הודח מהסגל למשחק הערב (18:00, ספורט1) ברמת השרון, אבל מדובר בצעד ראשון בדרך לפרידה אפשרית כבר בינואר. שחקנים בקבוצה קיבלו את הידיעה בהלם ורובם טענו כי לא ניתן היה לצפות את המהלך. הדעות בעניין צדקת המהלך של המאמן חלוקות.

יניב קטן, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור אם עטר ייכשל? קטן/אדריאן הרבשטיין

בבוקר יום שבת הוציאה מכבי חיפה הודעה רשמית שבה צוטט המאמן ראובן עטר מכחיש כי בכוונתו להדיח את הקפטן: "בהמשך לפרסומים מאמש, אין לי תוכניות להדיח את יניב קטן מהקבוצה. לא הועלתה אפשרות שכזו. יש לי הערכה רבה לתרומה של יניב למכבי חיפה. בשביל ההצלחה והשגת היעדים, אנו צריכים את היכולת הטובה של יניב. ספציפית למשחק הערב, יניב לא התאמן מאז המשחק נגד בני יהודה עקב וירוס, והוחלט בתיאום איתו ועם הצוות הרפואי שהוא אינו כשיר למשחק. שבת שלום".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר. קובי אליהו
עכשיו הוא צריך להצדיק את המהלך. עטר/קובי אליהו

"קטן היה כבוי אבל לא מהממורמרים", התייחס שחקן למצבו של הקפטן בשבועות האחרונים. "הוא לא מסוג השחקנים שבקשר עם כולם, הוא שקט יחסית אז קשה לקרוא אותו בקטע הזה. זה לא נראה מקצועי כי ראובן לא היה מוציא אותו מהסגל סתם. כשהוא הוציא אותו מההרכב (לפני המשחק נגד הפועל תל אביב - א.ס) היה מתח, כאן נראה שאין דרך חזרה ושניהם כבר לא יעבדו יחד. זה ראובן או יניב ולא סתם החלטה שראובן הרשה לעצמו לקבל במצב הזה של חיפה ושלו אישית. אני בטוח שהוא התייעץ עם ההנהלה ועם יענקל'ה שחר. בטח יענקל'ה אמר לעצמו שכל הזמן מדברים שקטן תוקע את הצעירים וההתקדמות שלהם אז בוא נראה אם ראובן יכול אחרת. אם זה לא יילך, ראובן לא ימשיך ואז קטן יחזור".

שחקני מכבי חיפה באימון הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
איך זה ישפיע הערב נגד רמת השרון? שחקני חיפה/אדריאן הרבשטיין

שחקן אחר הוסיף: "עטר קיבל החלטה עם אומץ וזה קרוב למה שקלינגר עשה עם נמני במכבי תל אביב. להוציא את יניב קטן ממכבי חיפה זו רעידת אדמה. אתה צריך להביא באמת משהו מיוחד מהקבוצה ולהוציא ממנה הצלחות וכדורגל כדי להצדיק דבר כזה. דווקא השחקנים מסתכלים על ראובן בקטע הזה בהערכה על האומץ, אבל ההרגשה היא שזה לא הדבר הנכון ולא מה שיביא אותנו למקום טוב יותר בטווח הארוך. קטן הוא ממש לא הבעיה של חיפה".

עוד אמרו בקבוצה: "זה בום אמיתי. אי אפשר היה לראות את זה קורה. יניב היה עם הראש למטה וכבוי בתקופה האחרונה, אבל בעיקר בגלל התנודות בין הספסל להרכב ואולי כי הוא חשב שראובן לא מאמין בו. זה שחקן שכל הקריירה היה בטופ, זכה באליפויות ותארים וזו הרגשה מסריחה להיות במצב הזה באופן אישי וקבוצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully