וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-מכבי חיפה: קטן לא בסגל, בוקולי בהרכב

עטר ערך אסיפה קשה ("רוצה לחץ, לא אוותר לכם") לקראת רמת השרון (ש', 18:00, ספ'1). הקפטן חולה, גם ורד ועזרא ב-11

ספורט 5
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בשנה שעברה רמת השרון אירחה את מכבי חיפה בוינטר. התוצאה? 0:0. המשחק ההוא, אגב, היה המשחק החמישי ברציפות ללא ניצחון של הירוקים.

* הנה משהו שלא יעזור לראובן עטר לנצח: התקופה הרעה ההיא גרמה לאלישע לוי להחליף את חולצות השחקנים במשחק ברמת השרון. את התוצאה כתבנו קודם.

* בסך הכל התקיימו בהיסטוריה שני מפגשים בין הקבוצות. במפגש הראשון חיפה ניצחה 0:5 במשחק שהפך את יניב קטן למלך שערי משחקי הבית בכל הזמנים (46 כיבושים).

קפטן מכבי חיפה יניב קטן. אדריאן הרבשטיין
לא בסגל. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

בצל הלחץ הגדול שמופעל עליה, מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) את ההכנות האחרונות שלה לקראת המשחק ברמת השרון. למרות הגיבוי למאמן ראובן עטר, ההערכה היא שבמקרה של הפסד הוא יעזוב את הקבוצה. עטר ערך ביומיים האחרונים שתי אסיפות, בה הקרין לשחקנים את קלטת המשחק מול בני יהודה ואת הקלטת של המשחק בין בית"ר ירושלים לרמת השרון.

"אני רוצה לחץ על כל המגרש, לא אוותר לאף אחד מכם. כל שחקן שלא ייתן מאה אחוז, לא יהיה על המגרש", אמר המאמן לשחקנים. "במשחק נגד בני יהודה לא לחצנו מספיק, לא רצנו מספיק. אני רוצה לראות יותר לחץ. לא ללכת אחורה לחינם, צריך יותר סדר במשחק שלנו". המאמן הדגים מתוך קלטת המשחק האחרון מה הוא רוצה מהשחקנים והסביר לשחקנים מה נקודות התורפה של היריבה במשחק הקרוב, מבלי להיכנס לשמות שחקנים ספציפיים.

היום פרסם אדורם קייסי את רשימת הסגל, כשיניב קטן שלא התאמן לא ייכלל בו. קטן מתווסף לויאם עמאשה, טאלב טואטחה, עודד אלקיים ודלה ימפולסקי. המאמן היה אמור לקבל החלטה לגבי לירוי צעירי וג'ואל דמאו, שאחד מהם היה אמור למצוא את עצמו מחוץ לסגל, אבל הפציעות הרבות השאירו את שניהם ב-18.

כפי שפורסם אתמול, עמאשה שחזר להתאמן ושוחח עם הצוות המקצועי, לא יהיה בסגל משום שהחסיר שלושה אימונים השבוע. טואטחה לא יוכל לשחק בגלל דלקת בקרסול והעניין הזה מדאיג מעט לאור היכולת הלא טובה שגילה שמואל שיימן מול בני יהודה. ההרכב שתרגל אתמול עטר יהיה כנראה ההרכב שיפתח.

על הפציעה של קטן אמרו במועדון: "מדובר בהתקפה ויראלית". היום התבקש קטן להתאמן בחדר הכושר, לאחר שרופא המועדון המליץ על מנוחה. גם היום תורגל חן עזרא במקום הקפטן אבל הבשורה האמיתית מהאימון - גוסטבו בוקולי, ששחקנים טוענים כי הוא השחקן שיעשה את השינוי בקבוצה, אמור לפתוח בהרכב לצד אביחי ידין ואייל גולסה. "אנחנו שמחים שהלב של הקבוצה חוזר להרכב", ציינו שחקני חיפה. אנדריי פיליאבסקי תורגל שוב ב-11 לצדו של דקל קינן והמשמעות היא שאדין צוצאליץ' שוב עשוי לפתוח על הספסל. דינו אנדלובו תורגל, אם כי בשלבים מסוימים שלומי אזולאי החליף אותו.


עירוני רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק מחר לאחר שני הפסדים רצופים לבני סכנין ולבית"ר ירושלים. יתרה מכך, שחקני הקבוצה היו שבורים בתחילת השבוע מההפסד לבית"ר ירושלים בדקה ה-90 והצוות המקצועי ניסה במהלך כל השבוע לעודד אותם ולהחזיר להם את הביטחון. מנחם קורצקי אמר לשחקנים: "בכדורגל צריך לפעמים גם מזל. יכולנו גם לנצח את המשחק בטדי עם ההחמצה של נוסבאום בדקה ה- 90 ובצד השני קיבלנו גול. אנחנו צריכים להמשיך להאמין בעצמנו ולחזור לעשות את הדברים הפשוטים שעשו אותנו כל כך טובים בתחילת העונה. חיפה חיה פצועה ומסוכנת אבל אם נשחק את הכדורגל הטוב שלנו ננצח את המשחק".

הצוות המקצועי לא החליט סופית מה יהיה ההרכב, אך נראה כי זה שרץ בחודש האחרון ימשיך לפתוח, על אף שני ההפסדים. במהלך השבוע הייתה מחשבה לשלב את אפרים טאקה בהרכב, אך בשלב זה הצוות המקצועי עדיין נוטה לפתוח את ההרכב הקבוע, כאשר עשהאל בן שבת ויורדן מילייב מתורגלים בקישור האחורי ואילו משה אבוטבול וברוך דגו בחלק הקדמי. אבוטבול עלה לשחק בטדי חולה ורק לאחר מספר ימי מנוחה התאושש וכשיר לפתוח מחר. אסי בלדוט ואדריאן פרננדס ישחקו בהתקפת הקבוצה.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעשה את השינוי? גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי

בשנה כל כך קשה למכבי חיפה, שבה התקשורת מבקרת את השיטה שאיתה עטר משחק במרכז השדה, שבה ההגנה הפכה למסננת ומרכז השדה תקוע, יש כנראה רק שחקן אחד שיכול להוציא את הקבוצה מהמשבר. 239 הופעות, 33 שערים וים של תארים. כל מילה נוספת תהיה מיותרת. אחרי שלא שיחק דקה מתחילת העונה בליגה, זה המבחן האמיתי של גוסטבו בוקולי. מסוגל או לא מסוגל?

עירוני רמת השרון: אדריאן פרננדס

רמת השרון אחרי שני הפסדים, מכבי חיפה במשבר. במגרש הקטן בגרונדמן צפוי משחק חם עם הרבה עצבים. בחיפה ישמחו להוציא את חלוץ רמת השרון מפוקוס ובני טבק כבר הזהיר אותו ממצב כזה. אם פרננדס לא ייגרר לדברים האלה, הוא יוכל להיות השחקן שיגרום לזעזוע במכבי חיפה.

אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
ברמת השרון מקווים שיישאר מפוקס. אדריאן פרננדס/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, חן עזרא, עידן ורד, דינו אנדלובו (שלומי אזולאי).

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, יורדן מילייב, משה אבוטבול, ברוך דגו, אסי בלדוט, אדריאן פרננדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully