וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "מרגישים יותר טוב, עוד קצת ונחזור למה שהיינו"

תהל אלון

9.11.2012 / 9:25

שוער קרית שמונה התעודד מה-1:1עם ספרטה: "אף אחד לא האמין שנשיג נקודה באירופה". שרצקי: "ההרחקה לא מפריעה לי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה היו מרוצים אמש (חמישי) מהתיקו הביתי מול ספרטה פראג (1:1), אחרי שברק בכר בחר לתת גם מנוחה למספר שחקני הרכב כמו שיר צדק, אלעד גבאי ושמעון אבוחצירא שנכנס כמחליף, והראה שהוא מעדיף לשמור אותם למשחק הליגה מול הפועל רמת גן.

במחצית הראשונה ניתן היה לראות כי הנעת הכדור של האלופה השתפרה במעט, ושהקבוצה של בכר עומדת יותר טוב על כר הדשא, וכעת באלופה מקווים שהתוצאות האחרונות יעניקו לה ביטחון להמשיך את המומנטום בליגה. סלאח חסארמה שנפצע אתמול אובחן כסובל מקרע קטן ברצועת הברך, אך חומרת פציעתו של הבלם תיקבע סופית רק היום אחרי שיעבור צילום.

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו עומדת טוב יותר על המגרש. בכר/אדריאן הרבשטיין

"אין יותר מדי מה לסכם את המשחק", סיכם דני עמוס. "זה מפעל אירופי והשגנו תיקו נגד קבוצה שלפני שבועיים עשתה לנו חיים קשים. אנחנו שמחים מהתוצאה וממשיכים קדימה לליגה שהיא יותר חשובה לנו קצת". על השער שספג אמר השוער: "קורה שמקבלים גם גול כזה, שחקן בעט מרחוק ולא האמנתי שהוא יבעט משם, זה בסדר, ממשיכים הלאה וזה קורה. אני שמח שהשגנו נקודה. אנחנו עם שתי נקודות בליגה האירופית, אף לא האמין שנשיג אפילו נקודה כך שאנחנו עם הפנים קדימה".

על היכולת של קבוצתו אמר עמוס: "אנחנו כל הזמן מניעים כדור ומשתדלים, עברנו תקופה לא קלה ואנחנו עושים את זה לאט לאט ממשחק למשחק, אני מאמין שעוד קצת נחזור למה שהיינו. אנחנו נראים יותר טוב ומרגישים יותר טוב, אנחנו מקבלים את כל הביטחון מברק ומהמערכת ורוצים כל הזמן להשתפר. מקווים שכבר ביום ראשון יראו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער עירוני קרית שמונה, דני עמוס. אדריאן הרבשטיין
"עברנו תקופה לא קלה". עמוס/אדריאן הרבשטיין

שחקן נוסף בקבוצה התייחס למשחק מול הצ'כים: "אין לנו תלונות מהתוצאה, ספרטה פראג זו קבוצה מצוינת באירופה, המטרה הייתה לעמוד מולם בצורה נכונה ולדעת לצאת עם תוצאה טובה, מבחינתנו נקודה זה בהחלט הספיק, כמובן שתמיד רוצים לנצח אבל תיקו מולם זה מאוד מכובד. כעת הדבר הכי חשוב עבורנו זה הליגה והמשחק מול רמת גן. אנחנו עם המחשבות אל יום ראשון, מאמינים בעצמנו ובדרך שברק מתווה לנו ונעשה הכל על מנת להשיג ניצחון נוסף".

עוד לפני המשחק הורחק איזי שרצקי לחודשיים ונקנס ב-2,000 שקל על ידי ההתאחדות על שצעק על שופט במשחק נוער, והתייחס לאחר מכן לנסיבות הרחקתו: "אבא של השופט, סבי אלנקווה, ברח מהארץ כי הוא מכר משחקים. לפני ההפסקה היה פנדל, אז הלכתי לשופט ואמרתי לו שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. אמרתי לו שאם הוא מרחיק אותי לו על זה, לא מגיע לו להיות באיגוד השופטים. גם בבית הדין לא חשבו שזה רציני, אחרת לא היו נותנים לי 2,000 שקל והרחקה מהספסל של משחקי הנוער. לא מגיע לו להיות שופט. לא כולם יודעים שאבא שלו מכר משחקים. ההרחקה לא מפריעה לי, אני גם ככה ביציע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully