וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: קרית שמונה וספרטה פראג נפרדו ב-1:1

האלופה פתחה בסערה עם שער של טאסבסקי (3), אבל קווקה איזן (24), ומנע ממנה ניצחון היסטורי. סלאח חסארמה נפצע

אחרי התבוסה של הפועל תל אביב הערב (חמישי) מול ויקטוריה פלזן, הצליחה עירוני קרית שמונה לשפר במעט את מצב הרוח של הכדורגל הישראלי, כשסיימה בתיקו 1:1 ביתי מול ספרטה פראג בקרית אליעזר. האלופה פתחה את המשחק בסערה עם שער בזק של דרקו טאסבסקי (3), אבל קווקה המצוין השווה (24) בבעיטה קשתית מדהימה מעל דני עמוס ומנע מברק בכר ניצחון היסטורי בשלב הבתים של הליגה האירופית. למרות שהיא עדיין ללא ניצחון במפעל, לאלופה יש עדיין סיכוי קלוש להעפיל לשלב הנוקאאוט, כאשר היא מפגרת בחמש נקודות אחרי הצ'כים, כשנותרו שני מחזורים לסיום.

שחקן עירוני קרית שמונה, דרקו טאסבסקי. אדריאן הרבשטיין
כבש כבר בפתיחה. טאסבסקי/אדריאן הרבשטיין

ברק בכר עשה שינויים רבים בהרכב שלו כשפתח עם סינטאיהו סלליך ודן איינבינדר. גם סלאח חסארמה חזר להרכב אך נפצע בדקה ה-57 והוחלף על ידי בן והבה. למרות התוצאה הטובה, בקרית שמונה לא הציגו יכולת גדולה וניצלו יותר שאננות של הצ'כים, ששלטו במרבית שלבי המשחק הזה. אם ברק בכר מחפש סיבה לאופטימיות, הוא יכול למצוא אותה ביכולת של לאסלו לנצ'ה, שהיה מהשחקנים היותר טובים על כר הדשא.

למרות שמדובר במפעל אירופאי, בקרית שמונה רק רצו לעבור בשלום את המשחק הזה, לקראת המשחק היותר חשוב שמצפה להם במחזור הליגה הקרוב מול הפועל רמת גן, ולפחות את זה הם הצליחו לעשות.

שחקן עירוני קרית שמונה, דן איינבינדר, מול שחקן ספרטה פראג, יוזף הושבאואר. אדריאן הרבשטיין
מאבק קשה בקרית אליעזר. חסארמה מול קווקה/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

המשחק יצא לדרך לעיני כאלף צופים בלבד בקרית אליעזר.

דקה 3: גול! איזו פתיחה חלומית לאלופה. לאסלו לנצ'ה השתלט על כדור אחרי איבוד כדור של הצ'כים ומצא את דרקו טאסבסקי, שפרץ לעומק ובעט בין רגליו של תומאש וצליק. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 18: מצב ראשון לאורחת. לאונרד קווקה קיבל הרמה טובה מצד שמאל ונגח חזק, אבל דני עמוס קלט.

דקה 20: עוד מצב לספרטה פראג. לדיסלאב קרייצ'י הכניס כדור עומק חכם לקווקה המסוכן, אבל ליאור לוי התערב בזמן והרחיק את הסכנה.

דקה 24: גול! אחרי שסיכן פעמיים את דני עמוס, לאונרד קווקה כבש. החלוץ הפעלתן קיבל כדור כ-30 מטרים משערו של דני עמוס ובעט כדור חזק ומפתיע, מעל ידיו של שוער קרית שמונה, שהיה ממוקם מחוץ לשער. 1:1.

דקה 35: עוד מצב מסוכן לאורחים שהשתלטו על המשחק. היבס הרים כדור מצד ימין ושוב קווקה הקדים את דני עמוס שיצא לא טוב, אך למזלו הכדור חמק החוצה.

דקה 42: הצ'כים המשיכו לתקוף, כשתומאש זאפוטוצ'ני המגן הגיח מצד ימין ובעט, הגנת קרית שמונה חלמה, ודני עמוס היה הפעם עירני והצליח להדוף את הבעיטה.

שוער עירוני קרית שמונה, דני עמוס. אדריאן הרבשטיין
ספג גול די מביך. דני עמוס/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 53: מריו הולק הכניס כדור עומק מסוכן לעברו של יוזף הושבאואר, אבל איציק כהן התערב ברגע האחרון ומנע מבוכה.

דקה 57: סלאח חסארמה הפצוע הוחלף על ידי בן והבה הצעיר. דני עמוס קיבל את סרט הקפטן במקום הבלם הוותיק.

דקה 66: הרמה מצד שמאל מצאה את הראש של תומאש זאפוטוצ'ני שהגיח מאחור ונגח נהדר, אבל דני עמוס התעופף והציל את קרית שמונה מספיגה.

דקה 69: דן איינבינדר השאיר כדור טוב לסלליך, שבעט בנגיעה, אבל הגנת ספרטה פראג הצליחה לבלום את הסכנה.

דקה 79: אבוחצירא המחליף קיבל כדור נהדר מאסלו לנצ'ה, אך בעט מקרוב החוצה.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, איציק כהן, סלאח חסארמה (בן והבה, 58), דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (שמעון אבוחצירא, 61), דן איינבינדר, דרקו טאסבסקי, סינטאיהו סלליך, לאסלו לנצ'ה (אדריאן רוצ'ט, 82).

הרכב ספרטה פראג: תומאש וצליק, תומאש זאפוטוצ'ני, יז'י יארושיק, אונדריי שודיק, מת'יאה היבס, מארק מאטיובסקי, מריו הולק, יוזף הושבאואר, לדיסלאב קרייצ'י (תומאש פז'יקריל, 63), פאבל קאדז'אבק (יז'י סקאלארק, 74), לאונרד קווקה (בקים באלה, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully