וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי הורחק מהספסל במשחקי נוער

תהל אלון

8.11.2012 / 21:00

הבעלים של קרית שמונה נענש ע"י ההתאחדות אחרי שצעק על שופט במשחק נוער: "ההרחקה לא מפריעה לי, אני גם ככה ביציע"

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, הורחק עד לתחילת חודש ינואר ממגרשי הכדורגל, לאחר שהואשם שעבירות איום והעלבת שופט במהלך משחק נוער של קבוצתו מול מכבי תל אביב. כמו כן, שרצקי נקנס על ידי בית הדין של ההתאחדות ב-2,000 שקל.

על פי דו"ח השיפוט, "בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בדקה 47, לאחר ששרקתי לפנדל לזכות מכבי ת"א, יו"ר מחלקת הנוער של קרית שמונה דורון שנפר יצא מהתחום הטכני וצעק לעברי: 'לא היה פנדל, אין לך מושג בשיפוט'. בשל כך נאלצתי להרחיק אותו.

"בסוף המחצית הראשונה ירדתי לחדר הלבשה ובמנהרה חיכה לי יו"ר המחלקה של קרית שמונה איזי שרצקי, שחסם את דרכי לחדר הלבשה וצעק לעברי: 'אין לך מושג בשיפוט, התפוח לא נופל רחוק מהעץ, אני אדאג של תשפוט יותר באיגוד השופטים'. אמרתי לו שהוא מורחק.

בסוף המשחק הוא נכנס לחדר ההלבשה שלי ואמר לי 'אם אתה תרשום שהרחקת אותי אתה עושה את הטעות של החיים שלך באיגוד, רק אמרתי לך שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ לא התכוונתי למשהו רע'".

שרצקי הגיב היום כשאמר: "אבא של השופט, סבי אלנקווה, ברח מהארץ כי הוא מכר משחקים. לפני ההפסקה היה פנדל, אז הלכתי לשופט ואמרתי לו שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. אמרתי לו שאם הוא מרחיק אותי לו על זה, לא מגיע לו להיות באיגוד השופטים. גם בבית הדין לא חשבו שזה רציני, אחרת לא היו נותנים לי 2,000 שקל והרחקה מהספסל של משחקי הנוער. לא מגיע לו להיות שופט. לא כולם יודעים שאבא שלו מכר משחקים. ההרחקה לא מפריעה לי, אני גם ככה ביציע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully