וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה סוחבת חוב למד"א? כץ: "לא חייבים גרוש"

8.11.2012 / 21:34

הארגון טוען כי הקבוצה לא הסדירה חוב מהעונה שעברה, הבעלים מכחיש. שחקנים פנו לאוהדים: "זה הזמן להתאחד"

מד"א כרמל פנתה להפועל חיפה בדרישה לכסות חוב שלטענתה חייב המועדון לגוף המציב בכל משחק צוות רפואי ואמבולנס כנדרש בתקנון ההתאחדות. בחיפה, כמו בשאר הקבוצות, עובדים עם מד"א בכל הנוגע להצבת כוח רפואי ואמבולנס במשחקי הבית של הקבוצה. אלא שבימים האחרונים נערכו שיחות בין מד"א לבין גורמים בחיפה, כשבמד"א אף הודיעו שאם העניין לא יוסדר בקרוב הם לא יעמידו כוח רפואי ואמבולנס במשחקי הבית הבאים של הקבוצה. יצויין כי ביום שבת במשחק מול מ.ס אשדוד במד"א לא יממשו את האיום ובשבוע הבא צפויה פגישה בין הצדדים כדי לנסות ולהגיע לסיכום ולסיים את הפרשה החדשה שצצה במועדון.

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אז יש או אין חוב? יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

דובר מד"א כרמל עופר יעקב: "יחסי העבודה בין מגן דוד אדום בישראל למועדון כדורגל הפועל חיפה איתנים ויציבים. מד"א העביר פניה למועדון כחלק מפעולת גביה שגרתית המתבצעת מדי סוף שנה קלנדרית אל מול מקבלי שירות שונים. מגן דוד אדום בישראל ימשיך להעניק שירותי רפואה ועזרה ראשונה מתקדמים בליגת העל, לרבות משחקיו של מועדון כדורגל הפועל חיפה". מנגד, הבעלים של חיפה, יואב כץ, דווקא טוען כי לקבוצה אין שום חוב למד"א : "אין לנו חוב ואנו לא חייבים גרוש לשום גורם", אמר הבעלים.

בחיפה ממשיכים להתעסק גם במחאת האוהדים ואלו כבר הבהירו שימחו גם בשבת הקרובה. מול מ.ס אשדוד. בכירי השחקנים, ביניהם יובל אבידור, אושרי רואש וגל אראל פנו לאוהדים בקריאה לעודד את הקבוצה ולשכוח מהמחאה "בשעה קשה זו אנו זקוקים לכם יותר מתמיד. זה הזמן להתאחד מאחורי הקבוצה. כפי שכבר הוכחתם בעבר, אתם הכוח שלנו. אנו פונים אליכם בבקשה להימנע מדברי נאצה וקללות נגד המאמן, השחקנים, הבעלים ובעלי תפקידים במועדון. קריאות מעיין אלה מפריעות לנו. בכוחות משותפים לדרך חדשה כבר בשבת הקרובה", אמרו השחקנים. בקבוצה יאפשרו כניסה חופשית לנשים שיגיעו לבושות באדום לקבוצה.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מנסה להרגיע את רוחות המחאה במועדון. יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully