וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חנכה חדר הלבשה לזכר סער שטיין ז"ל

במועדון ערכו טקס להנצחת שחקן הנוער שנהרג לפני שנתיים. כץ: "המשפחה לקחה את הטרגדיה למקום של חינוך וספורט"

one

הפועל חיפה חנכה חדר הלבשה חדש לקבוצת הנוער שישמש להנצחת זכרו של סער שטיין ז"ל, שחקן קבוצת הנוער של המועדון שנהרג בתאונת דרכים טראגית לפני שנתיים בחיפה. שטיין היה חלוץ נבחרת הנערים, ומשפחתו החליטה להנציח את זכר בנה באמצעות הכדורגל אותו כל כך אהב ובשיתוף עם הפועל חיפה הוקם חדר ההלבשה החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרוח של סער תמיד תהיה יחד איתנו". כץ בטקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטקס אמש (שלישי) גזרו הוריו של שטיין יחד עם הבעלים יואב כץ את הסרט וחנכו את חדר ההלבשה כשאביו משה הודה למועדון על הקשר החם עם המשפחה. "אנחנו מאוד קשורים למועדון", אמר האב הנרגש. "אנחנו מרגישים חלק ממנו ושתמיד יש מענה עבורנו בקבוצה. עושה לנו טוב על הלב שרוחו של סער תמיד כאן". כץ אמר בטקס: "זהו יום עצוב אך גם יום שמח. משפחת שטיין לקחה את הטרגדיה שלהם למקום חיובי של חינוך וספורט. אנחנו רואים את הרוח של קבוצת הנוער ומבינים שהרוח של סער תמיד תהיה יחד איתנו".

שי פינקלשטיין, מנהל קבוצת הנוער שהכיר היטב את שטיין, אמר: "עבורנו זה סגירת מעגל. הוא היה ילד מיוחד במינו. אנרגטי מאוד אך עם זאת ממושמע וללא שום בעייות משמעת. אני שמח שנמצאה הדרך להנציח את סער בדרך הכדורגל ואני מבטיח שהפועל חיפה לעולם לא תשכח את סער". באירוע נכח גם ראש עיריית נשר דוד עמר, העיר בה התגורר שטיין, שאמר: "מחמם את הלב לראות את המבצע הזה שיואב והמשפחה עשו. תודה בשם תושבי נשר. אין מילים שיכולים לבטא את האבידה שלו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא היה ילד מיוחד במינו". שטיין ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצד המקצועי המאמן ניר קלינגר הבין אתמול כי אייל טרטצקי לא ישחק במשחק נגד אשדוד אם לא יקרה משהו דרמטי, כאשר קלינגר מתלבט כעת בין עדי שלג לבין דנילו ניקוליץ' כמחליפים אפשריים של הקפטן. ניקוליץ' אמנם משחק בתפקיד הבלם אך מסוגל לשחק גם כמגן שמאלי, אלא ששחקנים בקבוצה אמרו כי ניקוליץ' לא מהיר מספיק ושיבוץ שלו עשוי לאפשר למורד אבו ענזה המהיר להגיע פעם אחר פעם להזדמנויות כיבוש. "דנילו לא במצב רוח טוב אבל אולי עכשיו ייתנו לו לשחק אז זה ישתפר", אמר שחקן בקבוצה. "הוא טוב יותר כבלם וכמגן המהירות שלו עשויה לפגוע בנו. נקווה שאם הוא ישחק הוא יכפר על המהירות בדברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully