וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "דורש מהאוהדים לקחת צעד אחורה במחאה"

מאמן הפועל חיפה יצא נגד הקריאות לעזיבת יואב כץ: "התנאים שהוא נותן מצוינים". ממטה המחאה נמסר: "המומים מדברי כץ"

one

נועלת טבלת ליגת העל הפועל חיפה ערכה היום (שלישי) אימון, בסיומו התייחס המאמן ניר קלינגר לראשונה למחאת האוהדים המתפתחת כנגד הבעלים של הקבוצה יואב כץ.

"עד היום לא נכנסתי למחאה ולא דיברתי על הנושא, אבל היום אני אומר חד וחלק, למחאה הזאת אין מקום והיא מפריעה לקבוצה", אמר המאמן, "השיא היה במשחק מול סכנין, כשראיתי את השחקנים יורדים מהחימום והקללות הפריעו לנו. זה כמובן לא תירוץ ליכולת שלנו, אבל אני דורש מהאוהדים לקחת צעד אחורה ולהתאחד סביב הקבוצה. עבדתי בקבוצות יותר גדולות ואני אומר לכם שהמתקן, כר הדשא וכל התנאים שיואב כץ נותן, הם מצוינים".

המאמן המשיך והבהיר: "מלחמות מבית בטח לא יעזרו לנו והקהל עושה עוול ליואב כץ. משיחות שלי עם יואב, ברור לי שהוא לא יעזוב את הפועל חיפה והוא גם לא צריך לעשות זאת, כך שאין למחאה הזאת מקום. לא חסר לנו כלום ומי שצריך לספוג ביקורת זה אני והשחקנים. איך שלא תהפכו את זה, המחאה הזאת עושה לא טוב, גם לי וגם לשחקנים. מה האוהדים רוצים, שיבוא מישהו אחר ואחרי שנתיים שוב הקבוצה תלך לפירוק? אני צריך בכל משחק מחדש, מעבר לשיחות מנטליות וטקטיות, לנסות להרגיע את השחקנים מהקללות של האוהדים. אני מקווה שכבר מהמשחק הקרוב האוהדים יתאחדו מאחורינו".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הבהיר את עמדתו לגבי המחאה. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מלבד הנאום של קלינגר, נראה שצרות נוספות תוקפות את האדומים מהכרמל, שצברו רק שלוש נקודות וממוקמים אחרונים לאחר שמונה מחזורים.

המגן השמאלי של הקבוצה אייל טרטצקי עבר בדיקה אצל האורטופד, שאמר לו כי מדובר ב-90 אחוז בקרע במפשעה. הוא צריך לנוח שלושה ימים ולאחר מכן לוודא באופן סופי. טרטצקי ייעדר בוודאות מהמשחק מול מ.ס. אשדוד ובמידה שאכן מדובר בקרע, הוא עלול להיעדר בין שלושה שבועות לחודש. כזכור, טרטצקי נטש הבוקר את אימון הקבוצה, לאחר שהתלונן על כאבים ומבדיקה ראשונית שנעשתה על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, ההערכה היא כי מדובר בקרע.

מחר צפוי השחקן לעבור בדיקת אולטרה סאונד ולאחריה תתברר סופית חומרת הפציעה. אם אכן מדובר בקרע, השחקן עלול להיעדר כשלושה שבועות ולהחמיץ לפחות את שני המשחקים הקרובים של האדומים, נגד מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים. במידה שהקפטן ייעדר, מי שצפוי לתפוס את מקומו כמגן שמאלי הוא עדי שלג הצעיר.

לגבי טרטצקי אמר קלינגר: "זה נראה לא טוב, אבל אייל בחור חזק. היום או מחר נהיה חכמים יותר ואני מקווה שהוא לא ייעדר תקופה ארוכה".

בינתיים, האווירה בקבוצה המשיכה להיות קשה גם היום. השחקנים הבכירים וביניהם גם טרטצקי, שוחחו עם שאר השחקנים וביקשו מהם להתלכד ולהציג משחק מלחמה והקרבה מול אשדוד בשבת.

אחד משחקני הקבוצה אמר: "אם נציג במשחק הקרוב את אותה יכולת כמו שהצגנו במשחק מול סכנין, כנראה שאין לנו מה לחפש בליגה. אנחנו חייבים לקלוט שהמצב שלנו גרוע מאוד ולהקיז דם על המגרש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אייל טרטצקי שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
בחיפה מחזיקים אצבעות. טרטצקי/קובי אליהו

בינתיים הוגשו היום תלונות של אוהדי חיפה כנגד הבעלים יואב כץ על הסתה לטענתם. האוהדים טוענים כי כץ הסית כנגדם והוציא דיבתם בראיון שלו ברדיו 103 FM כשאמר בין היתר לטענתם: "האוהדים האלה הם גיס חמישי. הם מחבלים". במטה המחאה הוציאו תגובה רשמית לדברים וצידדו במתלוננים. "אנו מזועזעים מהדברים החמורים והבוטים שנאמרו. מדובר בהסתה פרועה שנאמרה בלשון בוטה ופוגענית. על אף שההתבטאות פונה אל הכלל, יש בה מן הפגיעה האישית כפרט. בקרבנו נמצאים מאות אוהדים ששירתו בצבא ההגנה לישראל ולא נוכל להבליג נוכח התבטאויות כאלו.

לדברים אלו קודמות התבטאויות נוספות בהן השווה כץ את קהל הפועל חיפה לארגון הגזעני קו קלוקס קלאן. באחד מראיונותיו האחרונים אף אמר: "הם מייצגים את כל מה שרע בחברה הישראלית". ממטה המחאה נמסר בתגובה: "אנו המומים ומזועזעים, נפעל בכל הדרכים החוקיות והמשפטיות על מנת להוקיע תופעות כאלו בעתיד. יואב כץ, באמירותיו האלימות מסית לפגיעה באנשים, אוהדי הקבוצה בגלל ביקורת המופנית כלפי אופן ניהול המועדון. מספר ארועים אלימים כבר קרו בעקבות טענות אלו. הגיע הזמן שזה ייפסק. בקרוב יינקטו צעדים משפטיים כנגד יואב כץ. כל אוהד אשר יהיה מעוניין להצטרף, יוכל לעשות זאת. בימים הקרובים נפרסם את התפתחות הדברים." .

כץ הגיב לדברים ואמר: "לא התכוונתי כמובן למחבלים מתאבדים. התכוונתי לכך שהאוהדים האלו מחבלים במאמצי הקבוצה להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully