וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קולאוטי ועומר ורד בתמונת ההרכב לדרבי

8.11.2012 / 19:57

שמונה שחקנים מובטחים בהרכב הצהובים, אוסקר גרסיה מתלבט לגבי השלושה הנותרים. המאמן: "אנחנו לא פייבוריטים"

ברני ארדוב

הדרבי התל אביבי ממש בפתח, ועם כל הציפיות הרבות שיש למכבי תל אביב מהמשחק הקרוב ביום ראשון, נראה שהצהובים יכולים לייצר הצהרת כוונות ברורה להמשך העונה. כידוע, מכבי תל אביב תגיע לדרבי הגדול מהמקום הראשון בטבלה ועם מאזן נפלא של שבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד. במחזור האחרון החבורה המגובשת של ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה ניצחו 1:3 את הפועל רמת גן, ועם היכולת הזו הם מקווים להמשיך גם בעימות הכל כך חשוב לאוהדים.

הקבוצה קיימה הערב אימון נוסף לקראת המשחק הגדול, בו נכח גלעד שליט שאיחל לשחקנים בהצלחה ביום ראשון. החלוץ רוברט ארנשו שסובל מפציעה בשרירי הירך האחורי וייעדר מהדרבי, הסתפק באימון ריצה אישי בלבד. דור מיכה ומונס דאבור סיימו את מחנה האימון עם הנבחרת הצעירה וקיימו אימון מלא עם חבריהם לקבוצה. עומר ורד שהחלים לחלוטין מפציעה, עורך בימים האחרונים אימונים מלאים ועשוי לפתוח בהרכב בעמדת המגן הימני.

המאמן אוסקר גרסיה שערך אימון טקטי, בוחן מספר אופציות להרכב וכרגע נראה שהאפשרויות רבות ומגוונות. נכון לעכשיו יש שמונה שחקנים שמקומם בהרכב מובטח. אניימה יפתח כמובן בשער, קרלוס גרסיה ואיתן טיבי במרכז ההגנה ויואב זיו בעמדת המגן השמאלי. גם מקומם של גל אלברמן, מהראן ראדי, גונסאלו גרסיה ואלירן עטר מובטח בוודאות.

אם עומר ורד אכן יפתח בעמדת המגן הימני, עשוי שרן ייני לחזור לקישור האחורי, יחד עם אלברמן וראדי. אם ייני יפתח בסופו של דבר כמגן ימני, עשוי חסן אבו זייד לשוב להרכב וגם רפי דהן בא בחשבון. גם בחלק הקדמי יכולות להיות הפתעות ורוברטו קולאוטי עשוי לפתוח על חשבונם של דור מיכה או מונס דאבור. לקבוצה נותרו עוד שני אימונים עד הדרבי, כאשר שניהם יהיו סגורים לתקשורת.

שחקני מכבי תל אביב רוברטו קולאוטי, אלירן עטר. קובי אליהו
בתמונת ההרכב. קולאוטי/קובי אליהו

היום (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים בקרית שלום, בה לא יצאו המאמן אוסקר גרסיה והבלם איתן טיבי בהצהרות מפוצצות. "אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים", הבהיר אוסקר גרסיה את מצב העניינים מבחינתו, בפתיחת מסיבת העיתונאים. "כולם מכירים את הנתונים לפיהם ניצחנו רק דרבי אחד מתוך 14 משחקים, אז קשה לומר שאנחנו פייבוריטים. המיקום במשחק הזה לא חשוב, זה משחק שונה לנו ולהם".

אוסקר גם סיפק דוגמה לכך שהמצב בטבלה לא בהכרח משקף את מה שיקרה ביום ראשון: "כשיצאנו לבאר שבע כולם אמרו שמכבי נמצאת בתקופה טובה, והפסדנו. בשבילי המצב לא חשוב, אלא איך אנחנו מגיעים למשחק. אנחנו צריכים לשחק עם ביטחון ולהאמין שאנחנו יכולים לנצח. אנחנו צריכים להתרכז במשחק ולא לחשוב על הסטטיסטיקה ועל כמה נקודות יש לנו. הדבר החשוב זה להתמקד במשחק".

על האווירה שצפויה במשחק בבלומפילד על רקע העובדה שהפועל תל אביב תארח את המשחק, אמר המאמן: "אני מעדיף לשחק בבית את כל המשחקים שלנו, אבל זה לא אפשרי. אנחנו צריכים להתרכז במגרש ולא במה שנעשה ביציע".

על האופן שבו הוא יפתח במשחק, אמר המאמן: "האנשים הראשונים שיידעו איך אנחנו משחקים הם השחקנים, ואתם תראו את זה ביום ראשון". על ההכנות המיוחדות לקראת המשחק הוסיף גרסיה: "בטוח שבשבילי זה שבוע קל כי העבודה שלי לתת מוטיבציה לשחקנים לא קיימת. אנחנו צריכים להתרכז בעניינים טקטיים ופיזיים אבל לא פסיכולוגיים כי בטוח שכל השחקנים יהיו במוטיבציה של 100 אחוז. כל השחקנים של מכבי יודעים מה אני רוצה. בשבילי זה חשוב לכבד את כולם, וכשאתה לובש את הסמל של מכבי אתה צריך לדעת לכבד אותו".

על ההתרגשות שלו לקראת המשחק, אמר המאמן: "זה הדרבי הראשון שלי כמאמן, אני מחכה מאוד למשחק הזה. הדבר הראשון שעשיתי כשחקן זה לראות את כל המשחקים שאנחנו משחקים מול ריאל מדריד ואספניול. בשבילי אלה משחקים נהדרים. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב בשביל האוהדים. ננסה לעשות את הטוב ביותר, אבל אני חושב שנכון לרגע זה המשחק לא יקבע שום דבר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שקטים שקטים, אבל מביאים תוצאות. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

בלם מכבי תל אביב, איתן טיבי, הנמיך גם הוא ציפיות, ואמר: "מבחינתנו אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק. מרגישים שיש כאן התלהבות גדולה מאוד סביב העניין הזה. זה נמצא גם בתקשורת אבל אנחנו שמים את זה מאחורינו. אני מקווה שתהיה תוצאה טובה".

טיבי הודה שמדובר במעמד מיוחד עבורו, ואמר: "לא חשבתי שאני אהיה כאן, אבל הנה אני כאן". על יחסי הכוחות, הוסיף טיבי: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לחשוב כפייבוריטים. כל משחק הוא קשה ובטח ובטח בדרבי. אנחנו נצטרך לעשות את הכל מבחינתנו כדי לצאת בתוצאה טובה, כמו שעד היום עשינו. עד היום עשינו הכל כדי לנצח, וגם בדרבי נעשה את זה. אנחנו מבחינתנו צריכים להסתכל אך ורק על עצמנו ולא על השופטים או דברים כאלה".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני לא חושב שאנחנו צריכים לחשוב כפייבוריטים". איתן טיבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully