וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי היקמן: "למרות הניצחונות, לא נוריד הילוך"

8.11.2012 / 8:33

במכבי ת"א מתכוננים לאלבה (21:45, באתר ובאפליקציית האייפון והאייפד של וואלה!). היקמן: "לא נירגע או נוריד הילוך"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד של וואלה!) מול אלבה ברלין במשחק האחרון בסיבוב הראשון של שלב הבתים. הצהובים רוצים לשמור על המאזן המושלם באירופה אחרי שניצחו בכל ארבעת המשחקים הראשונים. למרות שמכבי תל אביב העדיפה לערוך את האימון המסכם ביד אליהו וטסה רק אתמול בערב לגרמניה, בקבוצה מדגישים כי הם שומרים על דריכות. אגב, בשורותיה של אלבה ברלין משחק דיון תומפסון, שהיה מועמד הקיץ להגיע לקבוצה.

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אנחנו נישאר צנועים ונבוא לעשות את המיטב מולם". ריקי היקמן/קובי אליהו

ריקי היקמן נשמע דרוך לקראת המשחק: "המפתח למשחק הוא קודם כל הגנה. אלבה ברלין היא קבוצה טובה, שהיו לה משחקים צמודים". היקמן, ששיחק בעברו בגיסן הגרמנית (2008/9) הוסיף: "היות ושיחקתי בגרמניה, אני מתרגש לשחק שם שוב ולפגוש אנשים שאני מכיר. במשחקים האחרונים יצאנו בצורה אגרסיבית למשחקים ואלו הדברים שאנחנו צריכים לעשות מול אלבה ברלין, שהיא קבוצה פיזית. אנחנו צריכים להציג אנרגיה לאורך כל המשחק. כרגע אנחנו במאזן של 0:4 וזו התחלה טובה עבורנו, אבל עכשיו יש משחק קשה מול אלבה. אנחנו נישאר צנועים ונבוא לעשות את המיטב מולם".

לשאלה האם המקום הראשון כבר מובטח למכבי, אומר הגארד: "עדיין יש לנו הרבה מה לעשות, ולא נירגע או נוריד הילוך". על הביקורות על חולשות היריבות של מכבי תל אביב, הוסיף היקמן: "אנשים תמיד יגידו את מה שהם רוצים להגיד, שיגידו. אנחנו מכבדים כל יריבה ביורוליג ועובדים קשה בכל משחק בכדי להצליח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מלקולם תומאס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני מרגיש טוב לשחק במכבי". מלקולם תומאס/קובי אליהו

מלקולם תומאס מרוצה מהמאזן שמציגה מכבי ביורוליג עד עכשיו: "אנחנו במאזן מושלם ביורוליג וזה פשוט כיף. אנחנו רק צריכים להמשיך להיות מרוכזים ולשחק חזק וכך גם נישאר במקום הראשון. נצטרך להוציא לפועל פעולות בצורה נכונה ואז נוכל לנצח כל קבוצה. תמיד טוב לנצח. במשחק היורוליג האחרון היינו מרוכזים וזה תמיד המפתח לניצחון".

תומאס אף התייחס לתפקודו של דיוויד בלאט כמאמן הקבוצה, ואמר: "הוא בחור עם תשוקה עמוקה לכדורסל. יש לו את השיטה שלו, כולם עדיין מנסים לעשות את ההכי טוב שלהם ולהתאים את עצמם לשיטה. היא עבדה והוכיחה את עצמה במשך שנים וכאשר נעשה זאת ואם נשחק היטב, ננצח משחקים". על התאקלמותו עד כה הוסיף תומאס: "אני מרגיש כאן טוב, אני שחקן קבוצתי והקבוצה משחקת יחד. אני מרגיש טוב לשחק במכבי".

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"כולנו מודעים לכך שאנחנו צריכים לשחק טוב בכדי לנצח". ניק קיינר מדלי/ניב אהרונסון

ניק קיינר מדלי הוסיף: "אני מרגיש טוב ונרגש לפני המשחק. אלבה ברלין זו קבוצה מסוכנת מאוד, בטח בבית שלה. היא קבוצה פיזית עם שחקנים טובים ומסוכנים. נגיע לשם בגישה רצינית בכדי לנסות לדאוג לעניינים כי אנחנו מודעים לכך שהם יגיעו מוכנים וכך גם אנחנו צריכים להיות. זה משחק חוץ קשה וחשוב עבורנו ואני יודע שהם צריכים את הניצחון. כולנו מודעים לכך שאנחנו צריכים לשחק טוב בכדי לנצח".

על היכולת המשופרת שהציג במשחק היורוליג האחרון אמר: "אני עובד קשה כל יום לקראת ההזדמנויות שאני מקבל, וככל שאקבל יותר הזדמנויות, אנסה שדברים טובים יקרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully