וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "דרך ארוכה מתחילה בצעדים קטנים"

7.11.2012 / 22:09

מאמן הפועל חולון שמח לאחר הניצחון על טביליסי ביורוצ'אלנג'. פרנק האסל, שהצטיין: "שמיר שם אותי במקום הנכון כדי להצליח"

אוהדי הפועל חולון לא זכו לראות את קבוצתם משחקת במפעל אירופאי כלשהו כבר 16 שנים, אך הערב (רביעי) הם ניהנו מתצוגה יפה מול ארמיה טביליסי הגאורגית, במשחק פתיחת העונה שלהם ביורוצ'אלנג'. חולון לא התקשתה עם 69:84 על היריבה הגאורגית ונהנתה מיכולת שיא של פרנק האסל, שהיה בלתי ניצן לעצירה עם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים.

מאמן חולון דן שמיר אמר בסיום: "אני לא רוצה לתת ציונים לאף אחד. דרך ארוכה תמיד מתחילה בצעדים קטנים, והיום עשינו צעד קטן. זה בית שאנחנו צריכים לנצח בו את משחקי הבית, בון ניצחו אתמול את אנטוורפן בחוץ, ואני שמח שאנחנו מצליחים לגבש פה קבוצה שאנשים נהנים לראות. שבוע הבא יש לנו שני משחקי חוץ קשים מאוד באילת ובבון. שיחקנו די טוב בבית בינתיים, נקווה שנצליח לשחק את הכדורסל שלנו גם בחוץ".

פרנק האסל, שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
"עם שחקן טוב ומאמן טוב יוצא שיש לך משחק מוצלח". פרנק האסל/מגד גוזני

"אי אפשר היה לראות אותם משחקים השנה", המשיך המאמן. "ידענו מה הם עושים בלי להיכנס לפרטים. השחקנים מאוד מוכרים, שיחקתי מול הרבה שחקנים שלהם. המפתח שלנו זה לא לדעת מה הקבוצה השנייה עושה, אלא לנצל את היתרונות שלנו והיום זה היה טוב".

המצטיין במשחק פרנק האסל אמר בסיום: פרנק האסל: "זה היה משחק טוב, שיחקנו כקבוצה כמו שחולוניה רוצה לשחק. אני משחק חזק, דן שמיר אמר לי כמה דברים ושם אותי במקום הנכון כדי להצליח, עם שחקן טוב ומאמן טוב יוצא שיש לך משחק מוצלח".

טיילר סמית', שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
גם הוא הציג יכולת טובה מאוד. טיילר סמית'/מגד גוזני

לאשה פרחלבה, שחקן ארמיה: "אני רוצה לברך את חולון. היה להם משחק נהדר והם קבוצה טובה. לא התרכזנו בהתקפה אבל בהגנה נראינו טוב. החמצנו זריקות פנויות במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה לא התרכזנו בהגנה גם כשהכדורים נכנסו. במשחקים כאלה אם אתה לא מתרכז במשך 40 דקות אתה לא יכול לנצח. זה ניסיון חשוב בשבילנו ואני בטוח שנשתפר ואצלנו בבית ננצח אותם. באולם הזה קשה מאוד לנצח, אני בטוח שנשתפר לקראת המשחק הבא".

קוטה טוגושי, מאמן ארמיה: "משחק ראשון בשביל הקבוצה זה תמיד קשה, הקהל שלהם עשה עבודה נהדרת. ידענו שחולון קבוצה טובה, והם שיחקו את המשחק שלהם, לרוץ כל הזמן. לא ביצענו את ההתקפה שלנו ואת ההגנה שלנו, שיחקנו ממש רע. אנחנו יכולים להיות טובים יותר, זה משחק ראשון ואנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully