וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המשחק הזה יכול לייצר מומנטום"

מאמן קרית שמונה לקראת המפגש מול ספרטה פראג בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספ'1). גזל: "כשיגידו לי, אשחק"

בעירוני קרית שמונה מתכוננים למשחק מול ספרטה פראג בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט1 וספורט1 HD), וינסו להישאר במסלול הניצחונות אחרי שגברו על הפועל עכו בשבת האחרונה. ספרטה פראג תבטיח העפלה לשלב הבא אם תנצח בקרית אליעזר ובילבאו לא תנצח את ליון במשחק המקביל. זהו המפגש השישי במסגרת אירופית בין קבוצות ישראליות לצ'כיות. המאזן בחמשת המשחקים האחרונים הוא שני ניצחונות לצ'כים (שניהם לפני שבועיים בליגה האירופית), ניצחון לישראליות (1:2 להפועל תל אביב על טפליצה) ושתי תוצאות תיקו.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"המשחק הזה יהיה שונה". ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

"אין ספק שהניצחון על עכו נתן לנו ביטחון אחרי תשעה משחקים שלא ניצחנו", אמר היום (רביעי) מאמן הקבוצה ברק בכר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש. "אין ספק גם שהמשחק מחר יכול לייצר מומנטום, שאותו התחלנו בשבת. זה משחק חשוב מאוד ונתייחס אליו כאל משחק ליגה. נעלה עם ההרכב הכי טוב, ונעלה להוציא תוצאה טובה בקרית אליעזר נגד קבוצה חזקה, שהשתתפה שבע פעמים בשלב הבתים של ליגת האלופות. זה מועדון שייצר שחקנים כמו פאבל נדבר ופטר צ'ך. את המשחק שם התחלנו לא טוב, ונענשו בצורה קשה. מחר אני מאמין שיהיה משחק שונה ושנעשה תוצאה טובה".

על היעדר הקהל במשחקי הקבוצה אמר בכר: "אנחנו רוצים לשחק מול קהל גדול, ואין ספק שהשעה המאוחרת יכולה להעיב על הגעת קהל רב, בטח בישראל. אנחנו רוצים שילדים יתמכו בנו. אבל אנחנו קבוצה שרגילה לשחק מול קהל לא רב כך שזה לא אמור להשפיע עלינו".

שחקני עירוני קרית שמונה שמעון אבוחצירא, רביד גזל. אדריאן הרבשטיין
"אני שחקן מקצועני. אשחק כשיגידו לי". רביד גזל עם שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

שמעון אבוחצירא יפתח כנראה על הספסל, והבלם שיר צדק לא יתלבש למשחק. בכר אמר שהכל מקצועי: "שמעון שחקן משמעותי בקבוצה, ושיר לא מתלבש כי אנחנו רוצים לשמור שחקנים לעתיד, להסתכל הלאה". לסיכום אמר המאמן: "אני מרגיש שיש רצון גדול של השחקנים להצליח. לא עשיתי יותר מדי שינויים, אני פשוט גורם להם להאמין שהם יכולים להגיע לאן שהגיעו בעונה שעברה. בסך הכל רוב הסגל נשאר. צריך רק לבוא ולתת להם את האמונה, זה הדבר העיקר לדעתי".

רביד גזל: "מה שהיה עם גילי לנדאו נגמר. הגיע ברק, שנותן את כולו למועדון, ואחרי הניצחון מול עכו אני מקווה שנמשיך בניצחונות. אני שחקן מקצועני ומתי שיגידו לי לדשא, אעלה ואתן הכל בשביל הקבוצה. אמנם לא שיחקתי הרבה אבל אני מקווה מאוד שאשחק יותר".

לאסלו לאנצ'ה שחקן עירוני קרית שמונה מול יז'י יארושיק שחקן ספרטה פראג. רויטרס
במשחק הקודם זה לא נגמר טוב עבור קרית שמונה. לאלסו לנצ'ה מול יז'י יארושיק/רויטרס

לאביצ'קה: "פלזן הסתדרה פה, גם אנחנו חייבים"

בספרטה פראג, יריבת עירוני קרית שמונה במחזור הקרוב בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט1 וספורט1 HD), התחילו כבר לעסוק במתמטיקה ובסיכויי העפלה לשלב הבא. "אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים במשחק הזה", אמר המאמן ויטסלאב לאביצ'קה. "אנחנו רוצים לעשות עוד צעד בדרך לשלבי הנוקאאוט". וצלאב קאלדץ, שנפצע בראשו וייעדר לזמן ממושך, לא ישחק. "אנחנו מקווים שהוא יחזור במהרה", אמר המאמן.

ספרטה מדורגת שנייה בבית 9, ונמצאת במצב מצוין אחרי שני הניצחונות האחרונים - מול אתלטיק בילבאו וקרית שמונה. ניצחון שלישי רצוף יגמור את הסיפור ויעלה את הצ'כים לשלב הבא, אם בילבאו לא תנצח את ליון במשחק המקביל. "לעלות כבר אחרי ארבעה מחזורים זה נהדר", אמר הקשר לדיסלאב קרייצ'י.

מאמן ספרטה פראג ויטסלאב לאביצ'קה. EuroFootball, GettyImages
"אנחנו רוצים לעשות עוד צעד בדרך לשלבי הנוקאאוט". וטיסלאב לאביצ'קה/GettyImages, EuroFootball

לאביצ'קה נשאר זהיר: "אין לי ציפיות. קרית שמונה תהיה בבית, זה יהיה משחק שונה ממה שהיה בפראג, ואנחנו מגיעים אחרי מסע ארוך". הקבוצה המריאה היום (רביעי) לישראל ב-6.00 שעון צ'כיה. בתקשורת הצ'כית ציינו גם את הבדלי הטמפרטורות בין המדינות: 5 מעלות בפראג לעומת יותר מ-30 בישראל, כך נכתב שם. "צריך להתמודד עם התנאים", אמר לאביצ'קה. "אבל יש לנו הרבה זמן להתרגל. ויקטוריה פלזן הסתדרה פה טוב (נגד הפועל תל אביב), וגם אנחנו חייבים".

הרכב משוער ספרטה פראג: תומאש ואסליק, תומאש זאפוצ'ני, אונדריי שביידיק, מנואל פאמיץ' (רומן פולום), מריו הולק, פאבל קאדראבק, מארק מטייובסקי (פטר גרייסייר), ג'וזף הוסבאואר, לדיסלאב קרייצ'י, לאונרד קוואקה.

שחקני ספרטה פראג לאונרד קוואוקה (למעלה), מנואל פאמיץ, לדיסלב קרייצ'י (משמאל). Petr David Josek, AP
"לעלות כבר אחרי ארבעה מחזורים זה נהדר". לאדיסלאב קרייצ'י חוגג/AP, Petr David Josek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully