וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ספרטה פראג ניצחה 1:3 את קרית שמונה

האלופה הישראלית נכנעה לקרייצ'י (6), קאדלץ (10) ושביידיק (44), שניצלו הגנה חלשה, אבוחצירא צימק (66). קרית שמונה מתרחקת מהשלב הבא

בעירוני קרית שמונה האמינו עד הערב (חמישי) שיש להם את כל הכלים כדי להעפיל לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, אבל האלופה הישראלית נקלעה לערב חלש בצ'כיה וספגה תבוסה כואבת במיוחד מספרטה פראג 3:1, כאשר היריבה הייתה גדולה בכמה דרגות על פני החבורה של ברק בכר. בכך מתרחקת קרית שמונה מהעפלה לשלב הבא שכן יש לה נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים.

שחקני ספרטה פראג לאונרד קוואוקה (למעלה), מנואל פאמיץ, לדיסלב קרייצ'י (משמאל). Petr David Josek, AP
טעויות בהגנה, חופש פעולה מוחלט לשחקני ההתקפה. קוואוקה, פאמיץ' וקרייצ'י חוגגים/AP, Petr David Josek

קרית שמונה פשוט לא הופיעה למשחק. זה היה ניכר כבר בדקות הראשונות, כאשר דני עמוס אוים כמה פעמים על ידי חלוצי הקבוצה הצ'כית, שהגיעו עם רעל בעיניים להשיג יתרון מוקדם. וזה בדיוק מה שהם עשו אחרי שש דקות כאשר לדליסלב קרייצ'י ניצל הגנה חולמנית בכדי לכבוש את השער הראשון. ארבע דקות בלבד חלפו ו-ואסלאב קאדלץ, אחד הכוכבים העולים בכדורגל הצ'כי, המשיך להתעלל בהגנה הרעועה והבקיע את השני. 0:2 אחרי עשר דקות.

קרית שמונה לא הצליחה להגיע לשער של הצ'כים, ולמזלה הרב ספרטה פראג מעט נרגעה בהתקפה. למרות זאת, דקה להפסקה אנדריי שביידיק נגח מקרוב פנימה את השלישי של המארחים, 0:3 במחצית.

במחצית השנייה ספרטה פראג כבר לחלוטין הורידה את הרגל מהגז, הבינה שהניצחון כבר נמצא בכיס, ובכל זאת, אולי גם ריחמה על קרית שמונה, שנראתה מפורקת. בדקה ה-76 קרית שמונה סיימה עם שער כבוד בזכות שמעון אבוחצירא, ששוב כבש. בכך ממשיכה קרית שמונה עם הרצף השלילי של משחקים ללא ניצחון, שכן מאז ה-1 בספטמבר היא לא רשמה ניצחון בכל המסגרות שבהן השתתפה.

ומה לגבי הסיכויים? ליון כבר עם רגל ושבע שמיניות בשלב הבא אחרי שהיום היא השיגה ניצחון שלישי במפעל ומקדימה בשמונה נקודות את בילבאו שנמצאת במקום השלישי. קרית שמונה הידרדרה למקום האחרון בבית, ותקועה על נקודה אחת. כדי לעלות שלב, קרית שמונה תהיה חייבת לנצח את שני המשחקים שנותרו לה, וגם אז היא לא תהיה תלויה בעצמה.

שוער עירוני קרית שמונה דני עמוס. רויטרס
לא נמצא בתקופה טובה. דני עמוס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1 - יוזף הושבאואר ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו חלף רק ליד השער.

דקה 4 - כדור קרן הגיע למריו הולק, שהמשיך עם בעיטה שנעצרה אצל דני עמוס. דקה לאחר מכן גם לאונרד קוואוקה בדק את הערנות של שוער קרית שמונה.

דקה 6 - גול! תומאש זאפוטוצ'ני הגביה כדור לרחבה, ולדיסלאב קרייצ'י המשיך עם בעיטה טובה. דני עמוס הדף, הכדור התגלגל, וקרייצ'י דחק מקרוב. 0:1 לספרטה פראג.

דקה 10 - גול! טעות בהגנה של קרית שמונה הובילה למסירה של יוזף הושבאואר לוואסלאב קאדלץ, אחד משחקני העתיד של הכדורגל הצ'כי, שהשאיר את שיר צדק מאחור והמשיך עם בעיטה מתוך הרחבה לפינה השמאלית. 0:2 לספרטה פראג.

דקה 23 - הרחקה לא טובה של הגנת ספרטה פראג הגיעה לדן איינבינדר, שבעט כדור לא מספיק מדויק החוצה.

דקה 37 - אלעד גבאי קיבל כדור ועבר את פאמיץ' בדרך לשחרור כדור חזק מצד ימין שנהדף היטב על ידי תומאש וצליק.

דקה 44 - גול! שוב ההגנה של קרית שמונה חלמה כאשר כדור חופשי מסובב של מארק מאטיובסקי הוגבה לכיוון הרחבה, יארושיק הוריד עם הראש וניצל יציאה גרועה של דני עמוס כדי להשאיר לאנדריי שביידיק, שמקרוב נגח פנימה. 0:3 לספרטה פראג.

תומאש ואצליק, שוער ספרטה פראג. רויטרס
יש לו הרבה סיבות טובות לשמוח, הקבוצה שלו מתקרבת לנוקאאוט. תומאש וצליק/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 46 - המאמן ברק בכר החליט לבצע חילוף כפול עם פתיחת המחצית השנייה: אחמד עאבד ועדי אלישע נכנסו במקומם של רביד גזל ודן איינבינדר.

דקה 61 - הבעיטה הראשונה לשער במהלך המחצית השנייה הייתה דווקא של קרית שמונה כאשר מתפרצת הסתיימה במסירה של לאנצ'ה למאטוביץ', שסיים עם בעיטה שנהדפה על ידי וצליק לקרן.

דקה 75 - גבאי הגביה כדור לאבוחצירא שהתמקם לא טוב לכדור וסיים עם נגיחה לא מספיק טובה החוצה.

דקה 76 - גול! רוצ'ט הכניס כדור ענק לשמעון אבוחצירא, שהקפיץ בנגיעה מעל שוערה של ספרטה פראג, תומאש וצליק. 1:3 לעירוני קרית שמונה. יש סיכוי לקאמבק?

דקה 85 - פריצה אדירה של הצ'כים מצד ימין של פאבל קאדראבק הסתיימה עם נגיחה לא מוצלחת וניסיון נוסף של פז'יקריל מקרוב, אבל הכדור לא התלבש לו כמו שצריך.

לאסלו לאנצ'ה שחקן עירוני קרית שמונה מול יז'י יארושיק שחקן ספרטה פראג. רויטרס
החלו לאיים על השער רק במחצית השנייה. לאסלו לאנצ'ה/רויטרס

הרכבים

ספרטה פראג: תומאש וצליק, תומאש זאפוטוצ'ני, מנואל פאמיץ', יז'י יארושיק, מארק מאטיובסקי, מריו הולק, יוזף הושבאואר, אנדריי שביידיק, לדיסלאב קרייצ'י (פאבל קאדראבק 80), ואסלאב קאדלץ (תומאש פז'יקריל 68), לאונרד קוואוקה (בקים באלה 62).

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איציק כהן, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ' (דרקו טאסבסקי 76), רביד גזל (אחמד עאבד 46), דן איינבינדר (עדי אלישע 46), אדריאן רוצ'ט, לאסלו לאנצ'ה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully