וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "זה ההבדל בין שחקן גדול לבין אלוף"

בפ.ס.ז' התלהבו מארבעת הבישולים של איברהימוביץ' מול דינמו זאגרב. זלאטן: "שיחקתי כפליימייקר, זו לא בעיה עבורי"

פריס סן ז'רמן חגגה אתמול (שלישי) מול דינמו זאגרב עם 0:4 מרשים. מרשימה עוד יותר היתה ההופעה האיכותית של החלוץ השבדי זלאטן איברהימוביץ', שחילק ארבעה בישולים לחבריו. בדקה ה-16 הוא העביר רוחב לאלכס, שעשה 0:1; בדקה ה-61 הוא מצא את בלייס מאטוידי, שבעט בין רגליו של השוער פנימה; ארבע דקות לאחר מכן הוא זיהה את ז'רמי מנז פנוי, שתרגם את זה ל-0:3 ובדקה ה-85 הוא החליק ועדיין הצליח למצוא את גיום הוארו שקבע 0:4.

מאמן הקבוצה קרלו אנצ'לוטי מיהר להחמיא לחלוץ. "הוא שחקן נהדר שמשחק בשביל החברים שלו", אמר האיטלקי. " הוא עבד בשביל הקבוצה כמו תמיד. זה ההבדל בין שחקן גדול לבין אלוף. זלאטן הוא אלוף כי הוא מתשמש בכישורים שלו כדי להפוך את הקבוצה שלו לטובה יותר".

החלוץ אמר ל"קאנאל+" לאחר המשחק: "ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. זה תמיד יותר קל כשאתה מוביל. ככה יש לך יותר מרווח פעולה. יכולנו להבקיע עוד שני שערים, אבל 0:4 זו תוצאה טובה". ל"פראנס פוטבול" אמר החלוץ השבדי: "שיחקתי כפליימייקר. זו לא בעיה עבורי. ניסיתי לעזור לקבוצה עם גולים. כשאני לא מצליח, אני עוזר לחברים שלי להבקיע".

לפי "אינפוסטרדה", זלאטן הוא השחקן השני בהיסטוריית המפעל שמבשל ארבעה שערים במשחק אחד, אחרי קרלוס מרטינס מבנפיקה, שעשה זאת מול ליון באוקטובר 2010 (3:4, בבית של הפועל תל אביב).

אחרי הרביעייה אתמול פ.ס.ז' מדורגת שנייה בבית 1, חמש נקודות מעל דינמו קייב השלישית. במצב הנוכחי, העפלה לשלב הבא נראית טריוויאלית עבור הצרפתים, שגם נהנים מהפרש שערים של 8+ מול 2- של האוקראינים.

על דינמו זאגרב אין מה לדבר במאבק. הקרואטים עם אפס נקודות בבית, ללא ניצחון וללא שער זכות. עם עשרה שערי חובה כבר עכשיו, במכבי חיפה אולי יכולים להתחיל להתעודד - אולי תהיה קבוצה שתסיים עם מאזן גרוע משלהם ב-2009 (0 נקודות ו-8:0 בשערים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully