וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "אנחנו רוצים לסיים בראש הבית"

מאמן מלאגה, שהבטיחה את העלייה לשמינית גמר האלופות, לא רוצה לעצור. אלגרי: "הפמליה של גווארדיולה לא מדאיגה אותי"

במלאגה ממשיכים את הקמפיין האירופי החלומי, ואחרי התיקו 1:1 מול מילאן אתמול (שלישי) רשמו בקבוצה הזו עלייה לשלב שמינית הגמר כבר בהשתתפות הראשונה שלהם בליגת האלופות. "זו הקלה שהעפלנו כבר עכשיו, עם סגל כזה קצר", שמח בסיום מאמן מלגאה, מנואל פלגריני. "אמנם לא ניצחנו, אבל תיקו בסן סירו זו תוצאה טובה. הקמפיין שלנו לא נגמר עדיין. אנחנו רוצים לסיים בראש הבית, ויש שני משחקים לעשות זאת".

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. Claudio Villa, GettyImages
"זו הקלה שהעפלנו כבר עכשיו, עם סגל כזה קצר". מנואל פלגריני/GettyImages, Claudio Villa

פלגריני הוסיף: "השגנו את המטרה שלנו כבר במחזור הרביעי של ליגת האלופות אחרי שאנשים זלזלו בנו. העפלנו באיצטדיון קשה אחרי משחק קשה. אנחנו מאושרים. נרצה להגיע רחוק ככל שהכדורגל שלנו יאפשר. אם קבוצה תנצח אותנו בגלל שיש לה סגל יותר איכותי משלנו, אין מה לעשות".

מאמן מילאן מסמיליאנו אלגרי עוזר מאמן מילאן מאורו טאסוטי. Claudio Villa, GettyImages
"שמעתי מיליון שמות שמועמדים לתפקיד, אני כבר משועמם מהסיפור הזה". מסמיליאנו אלגרי עם עוזרו מאורו טאסוטי/GettyImages, Claudio Villa

כרגע מלאגה מדורגת במקום הראשון בבית 3, כך שלפלגריני יש המון סיבות לאופטימיות. לעמיתו, מסמיליאנו אלגרי, יש פחות סיבות לחייך. "אם היינו מנצחים היו לנו שבע נקודות והיה לנו קל לעלות לסיבוב הבא", הוא אמר בסיום התיקו אמש. "אבל אנחנו עדיין מאמינים בעצמנו וחושבים שהכל יוכרע במשחק האחרון". כמו הפתיחה הגרועה בליגה, כך גם המאזן של מילאן מול ספרדיות באירופה זועק לשמיים: 12 משחקים, ניצחון אחד, חמש תוצאות תיקו ושישה הפסדים.

עם כל השמועות על הצטרפות עתידית של פפ גווארדיולה לרוסונרי, ונוכחותו באיצטדיון אמש של אחיו וסוכנו של פפ, פרה, בטוח לא הוסיפה שקט לראשו הטרוד של אלגרי. "הנוכחות של הפמליה של גווארדיולה ביציעים לא הדאיגה אותי", אמר המאמן לאחר המשחק. "שמעתי מיליון שמות שמועמדים לתפקיד, אני כבר משועמם מהסיפור הזה וזו אחריות של המועדון להתמודד עם הסיפור הזה. הבעיות שלנו הן אחרות - לחזור לחלק העליון של הטבלה ולהצליח בליגת האלופות. אלו המטרות שלי וככל שאני פה אני אנסה לעשות זאת הכי טוב שאני יכול".

אחד השמות עליהם דיבר אלגרי הוא פלגריני בעצמו. מאמן מלאגה גיחך כששמע את השמועות. "אני רוצה להצליח במלאגה", אמר. "רוצה לחזור לטפס בטבלה בלה ליגה ולהצליח באירופה".

פרה גווארדיולה סוכנו של אוסקר גרסיה ואחיו של פפ גווארדיולה. קובי אליהו
תפס 1:1 בסן סירו. גם חוזה? פרה גווארדיולה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully