וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ברגע שטביב מגיע, אוחנה מגיע איתו"

מקורב לטביב מסביר כי הבעלים המיועד לא יוותר על הסמל הירושלמי. בילבול בין האוהדים למשטרה לגבי הכרטיסים לסכנין

one

בעוד בבית"ר ירושלים ממתינים לסגירת הקצוות ולבשורות כי העיסקה מול אלי טביב נסגרה והוא הבעלים החדשים של בית"ר, מתברר כי טביב כבר חושב קדימה והחליט כי בכל סיטואציה שלא תהיה הוא רוצה את אלי אוחנה לצידו בבית"ר. היחסים הטובים בין טביב לאוחנה ידועים עוד מהתקופה בה אימן אוחנה בהפועל כפר סבא תחת טביב, אבל מקורב לטביב מסביר היום כי "מבחינתו בית"ר ירושלים זה אוחנה. הוא לא רואה את בית"ר בלעדיו. ברגע שהוא ייכנס, הוא רוצה את אוחנה בכל תפקיד שלא יהיה רק שיהיה לצידו וגורם משפיע במועדון".

אלי טביב הבעלים של הפועל כפר סבא עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
יחזרו לשתף פעולה? טביב ואוחנה/ברני ארדוב

במידה ואוחנה יצטרף לטביב, יהיה זה בתפקיד ניהולי ולא כמאמן. יש לזכור כי אוחנה הוא מאמן נבחרת הנוער עד ה-30 ליוני 2013 והוא לא יפר את החוזה בכל מקרה שלא יהיה בשל הנאמנות להתאחדות ולאבי לוזון שעמדו מאחוריו לאורך כל הדרך: "מבחינת טביב אוחנה יכול לסגור את כל הקצוות, לכבות כל שריפה ולחבר את כל המועדון הזה מחדש", אמרו מקורביו של איש העסקים.

בבית"ר מנסים להתנתק מכל ענייני הבעלות ולהתעסק אך ורק במשחק בשבת בסכנין. המאמן אלי כהן מתכוון לחפש עד לסוף השבוע אופציות אפשריות להרכב כאשר במקומם של קובי מויאל ואופיר קריאף המוצהבים מועמדים להרכב שמוליק קוזוקין כקשר אחורי במקום מויאל וברק משה, או דומיניק גלאבינה על חשבונו של קריאף. ייתכן והמאמן ינסה עוד מספר אופציות ביומיים הקרובים.

אוהדי בית"ר ממשיכים בהכנות לדוחא ומרגישים כי תהיה תמיכה של לפחות 500 אוהדים במשחק. מעל 200 אוהדים נרשמו להסעות בתקווה כי השנה הסיפור יהיה שונה ולא יצטרכו לעבור מסע תלאות כמו בשנים עברו. בעמותת האוהדים הבהירו לכולם אתמול כי מעבר לעובדה שהאוהדים יוכלו לרכוש כרטיסים ב"בימות" יחכו לאוהדים כרטיסים בקופות האיצטדיון ולא כפי שקרה בשנים האחרונות והאוהדים נותרו בחוץ.

בית"ר תצא ביום שישי לאחר האימון למלון בטבריה כהכנה למשחק. אוהד סיידוף, אופיר עמרם וקובי מויאל הגיעו היום להרצאה בבית ספר הרטוב בצרעה, והרצו על תזונה נכונה, הישגיות ונגד אלימות בספורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ההתאחדות תעמיד את בית"ר לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית

ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד לדין את בית"ר ירושלים, זאת לאחר שבית הדין יקבל את כתב האישום הסופי מידי התובע, עו"ד שלום אבן עזרא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההתאחדות ערכה בדיקה לגבי סעיפי האישום נגד הקבוצה בעקבות אירוע זריקת החפץ לעברו של טוטו תמוז, שתועד במצלמות ערוץ 1, ומהבירור עלה כי לא יוכלו להעמיד את הקבוצה לדין בגין אירועי גזענות, אלא בגין סעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית.

כזכור, הסיבה לכך שבית"ר ירושלים לא תוכל לעמוד לדין בשל אירועי גזענות נעוצה בכך שהתקנון אוסר להעמיד קבוצה לדין בסעיף כזה על סמך מצלמות הטלוויזיה, אלא על פי דו"ח השופט או דו"ח המשקיף, ששניהם לא ציינו את האירוע. כאמור הבוקר (רביעי) הוחלט שבית"ר ירושלים תעמוד לדין בכל מקרה על אחד משני הסעיפים. אם בית"ר תעמוד לדין על הסעיף הקל יותר - התנהגות בלתי ספורטיבית - לא יופעל נגדה עונש על תנאי של של שני משחקי רדיוס.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא יעמדו לדין על גזענות. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

אז מאיפה אוספים את הכרטיסים לדוחא?

שלושה ימים לפני המשחק בדוחא ועדיין לא מצליחים לסגור את כל הקצוות לקראת המשחק. לאחר בירורים שעשו בבית"ר ירושלים ובעמותת האוהדים נתקבלה התשובה כי לאוהדי הקבוצה יחכו כרטיסים באיצטדיון דוחא, שם יוכלו לקנות כרטיסים בקופות. המשטרה מבהירה הערב כי הדבר לא יתאפשר. סנ"צ יורם אזולאי שיפקד על האירוע אמר: "אוהדי בית"ר יוכלו לרכוש כרטיסים רק בפארק אוסטרליה שם יחכו להם עמדות. לא ייפתחו קופות באיצטדיון בשום מקרה. המטרה שלנו שיהיה אירוע שקט ובטוח וככל שאוהדי בית"ר יגיעו מוקדם יותר נכניס אותם בזמן. יש לזכור כי צפוי מזג האוויר גשום בשישי שבת וההכנות בהתאם".

אוהדי בית"ר ששוחחו עם הנהלת בית"ר ועם נציגי המשטרה בצפון קיבלו תשובה לפיה האוהדים יוכלו לרכוש כרטיסים בקופת האיצטדיון ולא בפארק אוסטרליה הסמוך לסכנין אך עתה האוהדים מתבשרים מכיוון המשטרה שההחלטה הפוכה ויעדכנו שוב את האוהדים בפורומים השונים על מנת שלא יהיו אי הבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully