וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קשר שמאלי ממוצא יהודי נבחן בקבוצה

6.11.2012 / 18:10

ארקדי גלפרין (20) ששיחק בעבר בחימקי ונבחן במכבי חיפה ומארסיי, ערך אימון. כהן לקראת סכנין: "זה משחק של גברים"

one
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. מגד גוזני
מצפים למשחק אגרסיבי, אבל ספורטיבי. כהן/מגד גוזני

אחרי שבוע סוער, בבית"ר ירושלים מנסים להתעסק אך ורק בכדורגל ולא בכל פרשת טוטו תמוז וכל ההשלכות וההכפשות ההדדיות מול הפועל תל אביב, והערב (שלישי) הגיע הקשר השמאלי היהודי ארקדי גלפרין (20) בכדי להיבחן בקבוצה. גלפרין, ששיחק בעבר בחימקי מוסקבה הרוסית ונבחן במארסיי, היה במבחנים גם במכבי חיפה באוקטובר 2010, אך שוחרר לאחר מספר ימים.

בתוך כך, ממשיך המאמן, אלי כהן לחפש פתרונות להיעדרות של קובי מויאל ואופיר קריאף מההרכב לקראת המשחק מול בני סכנין, והיום (שלישי) תורגלו בעמדות אלה לסירוגין ברק משה, שמוליק קוזוקין ודומיניק גלאבינה. כהן צפוי לתרגל את כל האופציות האפשריות עד ליום שישי ורק אז יחליט על ההרכב הפותח.

שחקנים בבית"ר אמרו היום: "דווקא בסכנין חסרים לנו שני השחקנים היותר אגרסייביים ומספר החלוצים הכי גבוה וזאת בעיה. כל אחד יצטרך לתת יותר מעצמו, זה משחק שבלי לתת 120 אחוזים והרבה לב ונשמה אין מה להגיע לדוחא, הם מחכים לנו כמו לגמר גביע. זה המשחק הכי חשוב לסכנין, לא משנה מה המצב של הקבוצות".

כהן יודע כי סכנין נוהגת לשחק משחק אגרסיבי מאוד, והוא אמר לשחקנים: "סכנין זה משחק של גברים, לא יהיו שם פאולים על נפילות קטנות". המאמן אף ניסה להרגיע את שחקניו ואמר להם: "אני מצפה ממכם שהכל יהיה ספורטיבי, זה משחק של גברים אבל ספורטיבי ואל תתנו לאף אחד שמנסה לחמם את האווירה להוציא אתכם מפוקוס".

במועדון ממתינים להחלטת ההתאחדות לכדורגל האם להעמיד את הקבוצה לדין בעוון התנהגות בלתי ספורטיבית של האוהדים, בפרשת טוטו תמוז, והצילומים מהטלוויזיה בהם נראה אוהד זורק חפץ כלשהו אל עבר חלוץ האדומים. בבית"ר מאמינים כי לא יועמדו לדין וכל הפרשה הזאת תהיה מאחוריהם אך במקביל מוכנים לכל תסריט. עורך הדין של ארקדי גאיידמק, ישראל שלו, עידכן בעניין המו"מ ואמר היום: "צריך להיות סבלניים. זה לא סוד שיש התקדמות והכל הולך לכיוון טוב, אבל יש עוד זמן עד שיושג הסכם מלא ולאחריו חתימה. קצת סבלנות ויהיה בסדר".

שחקן בית"ר ירושלים, שמוליק קוזוקין. מגד גוזני
יקבל את חולצת ההרכב: קוזוקין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully