וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית"ר ירושלים תועמד לדין בשל התפרעות אוהדים

בשל סרטון זריקת החפץ על תמוז. נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי. גורם בבית"ר: "מערכת משומנת ומגמתית של הפועל ת"א"

הווידאו באדיבות ערוץ 1

בית"ר ירושלים צפויה לעמוד לדין בעבירה של התפרעות אוהדים או התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים. ההערכה הזו מתבססת על רקע העובדה שמוקדם יותר פורסם כי ההתאחדות אינה יכולה להעמיד לדין את בית"ר ירושלים בעבירה של קריאות גזעניות, זאת מאחר והתקנון מאפשר להעמיד לדין קבוצה בגין סעיף זה רק אם האירוע צוין בדו"ח השופט או דו"ח המשקיף, מה שלא קרה במקרה זה.

אגב, כנגד בית"ר עומד עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי על כל מקרה של הרשעה בגין התפרעות אוהדים. כזכור, בשל זריקת האבוקה למגרש במהלך משחקה של בית"ר באשדוד (2:1) ספגה הקבוצה עונש רדיוס שבסופו של דבר הומר בערעור לשני משחקים על תנאי.

מוקדם יותר נודע כי בית הדין המשמעתי לא יוכל לדון בעבירה הקשורה לגזענות אם יוחלט להעמיד את הקבוצה לדין בגין זריקת החפץ לעברו של טוטו תמוז, כך על פי תקנון המשמעת. סעיף 20 (יג) קובע כי בעבירה הקשורה לגזענות ניתן להסתמך על פי דוח השופט או המשקיף בלבד, מה שאומר שלא ניתן יהיה להרשיע את המועדון על פי מצלמות הטלוויזיה, שחשפו אתמול (ראשון) כי אכן נזרק חפץ לעברו של השחקן, שטען להתגרות מצד הקהל. כזכור, תמוז הורחק לשני משחקים בפועל ועוד שניים על תנאי, החמיץ אתמול את המשחק בנתניה ואמור להחמיץ גם את הדרבי מול מכבי תל אביב.

גורם בבית"ר הגיב לדברים: "אם זה נכון, זאת שערורייה. זה נעשה שעה לפני המשחק, במעבר השחקנים לחדרי הלבשה, ולא קשור לשדה המשחק ודו"ח השופט. על פי ההחלטה, כל זריקת ספל שנתפסה על ידי המצלמה תגרום להעמדה לדין. זאת התוצאה של מערכת משומנת ומגמתית של הפועל תל אביב ומערך התקשורת שגייסה סביבה, שהלכו ודאגו לקבל את כל הצילומים והזוויות ולעבור פריים-פריים כדי למצוא משהו שיצדיק את השקרים שלהם. מה, אי אפשר להתמודד עם שני הפסדים כמו גברים? הם פוגעים בעצמם ובטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully