וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפה אמברוז: "אנחנו הולכים להרוס למסי את המסיבה"

אקס אשדוד שמשחק בסלטיק ויפגוש הערב את ברצלונה מתכונן לקרב מול הפרעוש, ומבטיח: "אם אכבוש, אחגוג בצורה מיוחדת"

לפני שבועיים סלטיק הייתה קרובה לעשות את הבלתי ייאמן מבחינתה ולהוציא תיקו מברצלונה. אלא שהקבוצה מגלזגו נכנעה בדקה ה-94 לשער של ג'ורדי אלבה שהעניק לסגנית אלופת ספרד ניצחון 1:2. הערב (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-5HD) ייפגשו שתי הקבוצות פעם נוספת, ונראה שלפחות מבחינת אלופת סקוטלנד יש אופטימיות שהפעם אפשר לעשות את זה.

שחקן סלטיק, אפה אמברוז. רויטרס
"כמה סיבובים אני יכול לעשות? כמה שיותר". אפה אמברוז/רויטרס

מי שהתייחס לעימות בין שתי הקבוצות הוא אקס מ.ס. אשדוד אפה אמברוז, שצוטט בעיתונות המקומית כאומר: "קודם כל אני אברך את מסי על לידת בנו. זה דבר נהדר להפוך להיות אב, אבל אני מאמין שאנחנו הולכים להרוס לו את המסיבה כאן בגלזגו".

אמברוז שמשחק בכלל כבלם נידב אינפורמציה לגבי האפשרות שהוא יכבוש שער ויחגוג בצורה ייחודית במיוחד. "עם חגיגת השער שלי, המנג'ר לא ידע שאני יכול לעשות את זה, אבל זה משהו שלמדתי בילדות, וכשיש לי רגע של חגיגה, אני מביא איתי משהו ייחודי", סיפר הבלם שזכה להבקיע שני שערים תוך שבוע, אחד בליגה מול סנט מירן והשני במסגרת מוקדמות גביע אפריקה בחודש שעבר. "כמה סיבובים אני יכול לעשות? כמה שיותר. אם אני אכבוש נגד ברצלונה, אני לא יכול להגיד בדיוק מה אני אעשה, אבל אני יכול להגיד שזה יהיה משהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully