וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה בדרך לשיא נוסף?

אם ינצח את סלטיק (21:45, 5), המאמן יכול לרשום את פתיחת העונה הטובה ביותר של בארסה בצ'מפיונס מאז עידן גווארדיולה

אחרי שבשבוע שעבר ברצלונה רשמה שיא היסטורי של הפתיחה הטובה ביותר של הליגה (תשעה ניצחונות ותיקו אחד), נראה שטיטו וילאנובה עושה צעדי ענק להשכיח את פפ גווארדיולה עם מחיקת שיאו בליגת האלופות. סגנית אלופת ספרד תפגוש הערב (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-5HD) את סלטיק בסקוטלנד, ואם היא תנצח, וילאנובה ירשום את פתיחת העונה הטובה ביותר של ברצלונה במפעל מאז עידן גווארדיולה.

מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה. רויטרס
יצר לעצמו מעמד בברצלונה. וילאנובה/רויטרס

בארסה לא שמטה נקודות בשלושת משחקיה עד כה במסגרת בית ז', והיא עם מאזן שערים של 3:7. בשנה שעברה, למי שהספיק לשכוח, בארסה פתחה את הקמפיין עם תיקו נגד מילאן, אבל בהמשך היא תיקנה וניצחה בכל יתר משחקיה בשלב הבתים. לפני שנתיים השמטת הנקודות הראשונה הייתה במחזור השני מול רובין קאזאן, שכפתה תיקו ולפני שלוש שנים בארסה של גווארדיולה פתחה את הקמפיין עם תיקו נגד אינטר.
בעונת 2008/9, העונה בה זכתה בארסה בליגת האלופות, היא פתחה עם שלושה ניצחונות את שלב הבתים, אבל במחזור הרביעי היא סיימה רק ב-1:1 נגד באזל.

מי שמזהיר את הקבוצה מפני היריבה שתעמוד בפניה הוא המנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה, שאומר: "ניצחנו עם שער ניצחון בדקה האחרונה בקאמפ נואו. זה לא יהיה פשוט לנצח. האוהדים שלהם עומדים מאחוריהם וסגנון המשחק שלהם יקשה עלינו להתמודד עימם. אנחנו רוצים להבטיח את המקום הראשון בבית כדי להבטיח הגרלה טובה בשלב הבא. ננסה להבטיח את ההעפלה מהר ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully