וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו די מתאו: "חייבים להיות בשיא, להיות מושלמים"

מנג'ר צ'לסי לא מתפשר לפני שחטאר, קול ייעדר, טרי חוזר. יובנטוס תשחק מול נורשלנד. באיירן - ליל, סלטיק - ברצלונה

שבועיים אחרי המחזור האחרון, יימשך מחר (רביעי) המחזור הרביעי בליגת האלופות עם אותם המשחקים שנערכו לפני שבועיים רק להפך, כשהפעם הקבוצות שאירחו ייצאו למשחקי חוץ. צ'לסי תארח את שחטאר דונייצק, יובנטוס את נורשלנד הדנית. באיירן מינכן תנסה לרשום ניצחון שלישי מול ליל בבית ו-ולנסיה תשחק מול באה בוריסוב. ברצלונה, שקרובה מאוד להבטיח את עלייתה, תצא למשחק חוץ מול סלטיק, כשאותו הבית תארח בנפיקה את ספרטק מוסקבה. מנצ'סטר יונייטד המושלמת תצא למשחק חוץ מול בראגה, קלוז' מול גלאטסראיי. כל המשחקים ייערכו בשעה 21:45 שעון ישראל.

רוברטו די מתאו מנג'ר צ'לסי. רויטרס
לא מוכן להתפשר. די מתאו/רויטרס

בית ה'

צ'לסי - שחטאר דונייצק (ספורט 5+)

אלופת אירופה בוודאי קיוותה להיות עם קצת יותר מארבע נקודות אחרי שלושת המחזורים הראשונים בשלב הבתים של ליגת האלופות. אבל זה המצב בצ'לסי כרגע אחרי שלושה מחזורים בבית ה' ואחרי ההפסד 2:1 לשחטאר דונייצק במחזור האחרון. בעקבות אותו הפסד, שהעלה את האוקראינים לפסגת הבית עם שבע נקודות, חייבת הקבוצה של רוברטו די מתאו לנצח בסטמפורד ברידג' את האוקראינים כדי לשמור על עצמה חזק במאבק על אחד משני המקומות הראשונים. הבלוז מגיעים במומנטום לא חיובי במיוחד, אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים הפסידו פעמיים וסיימו ב-1:1 מול סוונסי בליגה.

מנגד, שחטאר דונייצק נמצאת פשוט בכושר חלומי. לא זו בלבד שהקבוצה צברה שבע נקודות, כולל תיקו בחוץ מול יובנטוס וניצחון על צ'לסי, היא מחזיקה במאזן מושלם בליגה האוקראינית עם 42 נקודות מ-14 משחקים ומאזן שערים מפחיד של 6:41. במחזור האחרון ניצחה שחטאר 0:2 את מטאלור זאפוריז'ה. מי שנמצא בכושר נהדר בקבוצה האוקראינית הוא הנריק מחטריאן הארמני, שכבש העונה כבר 14 שערי ליגה.

צ'לסי תיאלץ להסתדר ללא הניסיון של המגן אשלי קול. ג'ון טרי יחזור. מנג'ר צ'לסי רוברטו די מתאו אמר: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות במיטבנו. אנחנו צריכים שחקן מושלם. כל שחקן על המגרש חייב להיות בשיא יכולתו. אנחנו חייבים לנצח במשחקי הבית שלנו, אני מאמין שאנחנו יכולים וצריכים לנצח. אם ננצח, הכל בידיים שלנו. חשוב מאוד למועדון שיהיה לנו קמפיין מוצלח".

יובנטוס - נורשלנד (5+ גולד)

הגברת הזקנה ספגה הפסד ליגה ראשון בשבת אחרי 49 משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד בסרייהA, לאחר שנוצחה 3:1 בביתה על ידי אינטר בדרבי ד'איטליה. עכשיו, יובנטוס תנסה לחזור לעצמה בליגת האלופות, כיוון שמצבה שם לא מאפשר לה מעידות נוספות. יובה סיימה בשלושת משחקיה עד כה במפעל בתיקו, כך שיש לה שלוש נקודות בלבד והיא רק במקום השלישי. מנגד, נורשלנד השיגה את הנקודה הראשונה שלה אי פעם במפעל במשחק הבית מול יובנטוס ותנסה להדהים את עולם הכדורגל במשחק החוץ בטורינו, או לפחות לצאת משם עם תוצאה חיובית מבחינתה. הדנים נמצאים במקום השני בליגה שלהם, ארבע נקודות מתחת לפ.צ. קופנהאגן המוליכה, וניצחו 1:2 את סונדריסקה במחזור האחרון.

בלם יובנטוס לאונרדו בונוצ'י אמר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המפגש: "אני חושב שאחרי 49 משחקים ללא הפסד, ובהתחשב בכך שההפסד האחרון שלנו היה לפני 18 חודשים, נקבל מוטיבציה גבוהה. נצא למגרש כשאנחנו רוצים להיות יובנטוס שמנצחת את כולם. אנחנו מכוונים לניצחון כדי לשמור על החלום".

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. Matthias Schrader, AP
נמצא בכושר מצוין. ריברי/AP, Matthias Schrader

בית ו'

באיירן מינכן - ליל

הבווארים רשמו את אחד המשחקים הכי טובים שלהם העונה במחזור האחרון, כשהביסו 0:3 את המבורג בחוץ. באיירן מובילה את הבונדסליגה עם תשעה ניצחונות והפסד בודד ורוצה להבטיח מהר גם את עלייתה לשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות. הקבוצה של יופ היינקס נמצאת כרגע רק במקום השלישי בבית עם שש נקודות, כמו ולנסיה ובאטה בוריסוב ויודעת שניצחון ביתי על ליל הוא חובה מבחינתה אם היא רוצה לעלות. באיירן ניצחה 0:1 את ליל בצרפת אחרי פנדל מוצלח של תומאס מולר, אבל תיאלץ להסתדר ככל הנראה ללא מריו מנדז'וקיץ' החולה, כשקלאודיו פיסארו צפוי להחליפו. טוני קרוס החלים מפציעה קלה, אבל

מנגד, ליל כבר איבדה סיכוי ממשי לעלות לשמינית הגמר והיא עם אפס נקודות אחרי שלושה מחזורים. גם בליגה, הצרפתים לא מבריקים והם במקום השמיני בלבד עם 17 נקודות כשבמחזור האחרון ניצחה 0:2 את אביאן בחוץ. אגב, אם ליל בונה על ניצחון חוץ זה יהיה לה קשה מאוד, שכן באיירן ניצחה ב-15 מ-16 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות, פרט לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה.

ולנסיה - באטה בוריסוב

העטלפים נמצאים לאחרונה בכושר לא רע ובמחזור האחרון הצליחו לרשום את אחד הניצחונות המרשימים שלהם העונה עם 0:2 על אתלטיקו מדריד. מי שנמצא בכושר חלומי בוולנסיה, שמוליכה את הבית עם שש נקודות כמו באטה בוריסוב ובאיירן, הוא רוברטו סולדאדו שכבש שלושער נהדר בבלארוס. מנגד, באטה בוריסוב מוליכה את הליגה הבלארוסית עם 61, שש מעל המקום השני.

סולדאדו בספק למשחק בשל בעיות משפחתיות ומאמן ולנסיה מאוריסיו פלגרינו שלח לו איחולים כשאמר: "בואו נראה איך הוא מרגיש. כולנו איתו, אנחנו מאחלים לו ולמשפחתו כל טוב. נבדוק מה קורה מחר ואם הוא יהיה כשיר נבחר את ה-11 הכי טובים שלנו".

אנדראס אינייסטה שחקן ברצלונה. Manu Fernandez, AP
לא הלך קל מול סלטיק בבית. אינייסטה/AP, Manu Fernandez

בית ז'

סלטיק - ברצלונה (ספורט 5)

הבלאוגרנה נראים כבר עם רגל וחצי בשמינית הגמר של ליגת האלופות ואין ספק שצריך לקרות משהו חריג מאוד על מנת שלא יעלו לשלב הבא. לבארסה יש כבר תשע נקודות מתשע אפשריות והיא מגיעה אחרי ניצחון קל 1:3 על סלטה ויגו במחזור האחרון. מנגד, אין ספק שסלטיק היא אחת הקבוצות הכי מפתיעות של ליגת האלופות עד כה העונה. לסקוטים יש כבר ארבע נקודות, שכוללות ניצחון על ספרטק מוסקבה בחוץ והפסד 2:1 דחוק מאוד לברצלונה אחרי שספגה שער בדקה ה-90 מדויד אלאבה. עכשיו, הקבוצה של ניל לנון תנסה להדהים את סגנית אלופת ספרד בסלטיק פארק.

ניל לנון אמר שהמגן השמאלי אמיליו איסאגירה לא ישחק בשל פציעה, כשגם החלוץ המצטיין גרי הופר בספק גדול, בעוד ג'יימס פורסט ותומאס רוגנה ייעדרו. בסלטיק עדיין מקווים שגיורגוס סמאראס היווני המצוין יהיה כשיר. בירם כיאל לא צפוי לפתוח בהרכב.

קשר סלטיק סקוט בראון אמר לקראת המשחק: "הולך להיות משחק קשה, אבל מהנה. ננסה להוציא משהו מהמשחק הזה. ברצלונה היא אחת הקבוצות הטובות בעולם והיא תניע את הכדור מצוין. אבל בסופו של דבר זה 11 מול 11 במשך 90 דקות. שיחקנו טוב לאחרונה. אנחנו צריכים לתקוף יותר מאשר עשינו בקאמפ נואו וננסה להיות יצירתיים".

בנפיקה - ספרטק מוסקבה

אין ספק שמדובר בשתיים מהאכזבות הגדולות ביותר בשלב הבתים בליגת האלופות עד כה. בנפיקה השיגה עד כה נקודה אחת בלבד, כשסיימה ב-0:0 במשחק הראשון מול סלטיק וכבשה עד עכשיו שער אחד בלבד. גם ספרטק מוסקבה די מאכזבת ומגיעה עם שלוש נקודות אחרי שגברה על בנפיקה עצמה במחזור האחרון 1:2. שתי הקבוצות יודעות שזה הסיכוי האחרון שלהן לשמור על עצמן בתמונת הסיכויים לעלות לשמינית הגמר ואפילו להמשיך להילחם על המקום השלישי בבית.

רובין ואן פרסי, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג מול צ'לסי. Michael Regan, GettyImages
יבטיחו את הכרטיס לשמינית? ואן פרסי/GettyImages, Michael Regan

בית ח'

בראגה - מנצ'סטר יונייטד (ספורט 1 ו-HD)

השדים האדומים כבר עם רגל וחצי בשלב הבא, ואם ישמרו מחר על מאזן מושלם באירופה יבטיחו באופן רשמי את מקומם בשמינית הגמר. תיקו יספיק גם כן, אם כי אז המקום הראשון עדיין לא יהיה מובטח. יונייטד לא הפסידה בארבעת הביקורים האחרונים שלה בפורטוגל, אלא שבראגה ניצחה את ארבעת משחקי הבית האחרונים שלה מול יריבות אנגליות. המארחת נתנה פייט גדול במפגש הראשון בין הקבוצות באולד טראפורד, ולהתמודדות מחר היא מגיעה מהמקום השלישי, עם שלוש נקודות.

"אם ננצח, מה טוב, אבל קודם כל אנחנו רוצים להבטיח את העליה", אמר אלכס פרגוסון, שהבהיר: "המשחק הזה יעניק לי הזדמנות לנצל את הסגל שלי. אבצע מספר שינויים". השינויים הללו ככל הנראה יהיו הענקת מנוחה לריו פרדיננד הוותיק, כשכריס סמולינג ופיל ג'ונס יפתחו בהגנה. בהתקפה ינסה רובין ואן פרסי להמשיך את הכושר הנהדר בו הוא מצוי, כשלצידו צפוי לפתוח חאבייר הרננדס. מנגד, לבראגה יש סגל מלא, ואלאן, שהבקיע את שני השערים לפורטוגלים בהפסד 3:2, ינסה להכניע פעם נוספת את דויד דה חאה.

קלוז' - גלאטסראי (21:45)

נקודה אחת בתשעת המשחקים האחרונים, זה מאזן החוץ העגום של גלאטסראי, שתנסה להשיג מחר ניצחון בכורה במפעל ולחזור למירוץ על הכרטיס הנוסף לשמינית הגמר. פתיח טרים יהנה מסגל מלא במשחק הגורלי, אלא שבטורקיה הקבוצה שלו סיימה ב-1:1 בלבד עם קלוז'. הרומנים, מנגד, פותחים את המחזור הרביעי מהמקום השני בבית, וניצחון ביתי יעניק להם מקדמה גדולה מאוד ויקרב מאוד את חלום שמינית הגמר. רפאל באסטוס הפצוע ככל הנראה ייעדר, ורוי פדרו צפוי להחליפו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully