וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "אין מילים, השלם שלנו גדול מסך חלקיו"

5.11.2012 / 21:46

מאמן הפועל ת"א חגג את הניצחון על ראשל"צ: "הקבוצתיות חזקה מהכל, ההגנה מדבקת". בירנבוים: "מקווה שנלמד מזה"

מגד גוזני

מי היה מאמין? שבוע בלבד לאחר שהביסה את מכבי תל אביב ביד אליהו, הושפלה מכבי ראשון לציון בבית 63:80 על ידי הפועל תל אביב. הקבוצה של אפי בירנבוים סיפקה מופע אימים ולא הייתה דומה בשום דבר לחבורה המלוכדת והנחושה שניצחה את האלופה הנצחית במחזור שעבר. לכתומים יש כעת שלושה ניצחונות והפסד אחד. מנגד, העולה החדשה פתחה עם הפסד לבני הרצליה, אבל מאז ניצחה שלוש פעמים ואין ספק שהיא הקבוצה הכי מרעננת בליגה עד כה.

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
איזה ניצחון ענק. אדלשטיין/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין נשמע נרגש בסיום: "כולם ראו שיש ברכה לעבודה שלנו, אנחנו מאוד מרוכזים ומפוקסים בלחבר קבוצה, בלהיות ביחד, שהשלם גדול מסך החלקים. עצרנו את יוטר ואת המפתח של ראשון לציון, ניצן חנוכי. זה היה המפתח. עשינו הגנה מצוינת, רצנו להתקפות קלות ואז גם במשחק העומד אתה עושה דברים נכונים ומקבל ביטחון. אני מאוד שמח. אני רוצה שתהיה לזה המשכיות. אנחנו לא קבוצה עם תקציב ענק, אבל קבוצה מחוברת עם שקט. כיף לבוא ולאמן פה. הקבוצתיות חזקה יותר מהכל. אין לי מילים. זו עונה ארוכה".

המאמן אף התגעגע מעט לליגה הבלקנית בסיום: "כשאתה עובד כל השבוע אז חבל שאין עוד משחק. אני רוצה המשכיות בהגנה. יש לנו מעט תרגילים בהתקפה ומעט הגנות, אנחנו מתאמנים על זה כל הזמן. יש לנו כמה שחקני הגנה מדהימים שמדביקים את החבר'ה הפחות טובים בהגנה. זה מדבק, כולם רוצים להיות שותפים לזה".

בשבוע הבא יקבל אדלשטיין את הזר החדש שלו, ראמון מור, שלא נרשם הערב מסיבות מקצועיות וירשום את הופעת הבכורה שלו מול מכבי חיפה.

אפי בירנבוים נראה שבור: "יש הרבה מה לומר, אבל לא אומרים את זה ישר אחרי המשחק. באופן כללי, השתבש לנו הכל בבוקר כשהגארד המוביל שלנו ווילי וורן נפל למשכב עם חום גבוה. הרבה חלקים של הקבוצה לא הופיעו הערב. בדרך כלל כשחסר מישהו בקבוצה שלנו אנחנו מתעלים ונותנים אקסטרות ונהיים יותר אגרסיביים וממוקדים והיום זה לא קרה. אתה לא יכול לחכות לסוף המשחק ולהיות אגרסיביים אלא מהשנייה הראשונה ואני מקווה שהחבר'ה שלנו ילמדו מהמשחק הזה שצריכים להיות 40 דקות בפוקוס ובמקסימום שאתה יכול".

בירנבוים נשאל האם היכולת החלשה של אדריאן יוטר (6 נקודות בלבד באחוזים רעים מאוד) קשורה בכך שפגש את האקסית, והשיב: "כמעט נגד אותה קבוצה שיחקנו לפני כמה חודשים בהדר יוסף, ויוטר נתן משחק טוב מאוד. אני לא יכול להיכנס לראש שלו, הוא נתן משחק לא טוב. הוא שחקן כדורסל מקצועני וצריך להתמודד גם עם הצלחות".

על נקודת האור היחידה שלו היום, שון דאוסן הצעיר, אמר המאמן: "כל דקות שהוא משחק זה טוב, אבל אנחנו מתייחסים לקבוצה כולה ולא ליחידים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דני פרנקו מאמן ברק נתניה. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

עירוני אשקלון ממשיכה בהידרדרות. הקבוצה של עדי אזולאי ספגה הפסד רביעי בארבעה מחזורים, כשהפעם הושפלה בבית 65:81 על ידי ברק נתניה. אם אשקלון היא אולי הקבוצה החלשה ביותר בליגה, אין ספק שהקבוצה של דני פרנקו היא ההפתעה החיובית של העונה ורשמה את הניצחון הרביעי שלה.

מאמן נתניה דני פרנקו: "באנו למשחק חוץ קשה באשקלון, שהגיעה עם הגב לקיר וזה תענוג לראות איך אנחנו נראים. חששתי מאוד מהעובדה שבאנו עם מאזן 0:3. השחקנים אוהבים אחד את השני ומפרגנים יפה אחד לשני. מקווה שתהיה לשחקנים שלנו המשכיות. כולם עשו קפיצה גדולה קדימה. בקבוצה השמש זורחת כל יום על מישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully