וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: הזרים על הכוונת, ברקוביץ' מקבל גיבוי

5.11.2012 / 10:30

זעזועים בסגנית האלופה? מעמדם של כריס אלן, קני גבריאל וג'יימי סקין לא יציב. היו"ר אסרף: "יש לעופר תמיכה מההנהלה"

מכבי אשדוד ספגה אמש (ראשון) את הפסדה הרביעי ברציפות מפתיחת העונה, 90:71 להפועל ירושלים במלחה, והעניינים במועדון רחוקים מלהיות שקטים. לוואלה! ספורט נודע כי באשדוד יבצעו בימים הקרובים שינויים במצבת הזרים, כשרק מעמדו של דיימון סימפסון יציב.

קני גבריאל, כריס אלן וג'יימי סקין נמצאים על הכוונת ועשויים להיות משוחררים עוד השבוע, כשהשניים הראשונים יעמדו לועדת משמעת בעקבות התנהגות בלתי הולמת. הנהלת הקבוצה מגבה לחלוטין את הצוות המקצועי בראשות עופר ברקוביץ', אך באשדוד גובר הלחץ כדי להשיג את ניצחון הבכורה בשבוע הבא מול עירוני אשקלון. הפסד לאשקלון עשוי לגרור זעזועים נוספים.

"אנחנו מתכננים שינויים במצבת הזרים, אני מקווה שזה יצא לפועל כבר בימים הקרובים", סיפר הבוקר לוואלה! ספורט יושב ראש הקבוצה יורם אסרף, "מעמדו של עופר ברקוביץ' מחוזק ומצוין, אנחנו מגבים אותו בכל הפעילות, יש לו תמיכה מלאה של ההנהלה. אנחנו עם מלוא התמיכה נצא לדרך חדשה. אסור לשכוח שקיבלנו הגרלה קשה בפתיחת העונה, שעל כל 2 משחקי חוץ יש לנו משחק בית אחד וזה יצא זוועתי מבחינתנו, זה לא נתן לנו צ'אנס לבוא הביתה ולהתחיל עם ניצחון טוב. עם זה אנחנו מתמודדים ובחציון הבא נראה יותר טוב".

בנוסף אמש חיכו אוהדי הקבוצה, "הדולפינים" לאוטובוס הקבוצה באשדוד, ובסיום התנהל עימות בין יושב ראש חוג האוהדים ליושב ראש יורם אסרף, "לא היה עימות, היה ויכוח מילולי בסך הכל", הגיב היושב ראש לטענה.

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי אשדוד 71:90

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully